Saksbehandler - erstatninger og faktura
- Arbeidsgiver
- Telenor Norge AS
- Stillingstittel
- Saksbehandler - erstatninger og faktura
- Frist
- 20.01.2019
- Ansettelsesform
- Fast
Saksbehandler - erstatninger og faktura
Har du lyst å være med på å sikre en optimal og lønnsom drift av Telenors nett i Norge?
Om oss:
Telenor Norge Operations har ansvaret for at det norske nettet leverer førsteklasses tjenester til bedrifter og privatpersoner i hele Norge. Claims and Invoice management (CiM) har en viktig rolle i å sikre at Telenor Norge får maksimal verdi av de pengene Telenor Norge bruker til drift av sin fysiske infrastruktur. CiM har blant annet ansvar for at Telenor har optimale prosesser for alle typer refusjoner og at erstatningskrav fremsettes ihht. lover og regelverk.
Som Saksbehandler i vår seksjon vil du:
- Gjennomføre kontroll av faktura fra Telenors leverandører for å kontrollere at avtaler for driftskjøp overholdes
- Fremsette og gjennomføre erstatningskrav for skader påført Telenors nett av tredje part
- Fremsette og dokumentere forsikringskrav for skader forårsaket av naturkrefter mot forsikringsselskap
- Samarbeide med driftsmiljøer i Telenor for å sikre korrekt avrop på driftskontrakter
- Bidra til forbedringsarbeid innenfor refusjons- og kostnadskontrolls området
Vi ser etter deg med følgende kvalifikasjoner:
- Minimum fullført 2 års utdannelse på høyskolenivå eller teknisk fagskole innenfor telekommunikasjon, økonomi, e.l
- Minimum 3 års erfaring fra leverandør-, kontrakts oppfølgning og -kravprosesser er ønskelig
- Lengre relevant erfaring med fysiske nettstrukturer, administrativt eller utførelse, kan kompensere for manglende utdannelse og erfaring fra leverandør/kravprosesser
- Kompetanse eller erfaring fra Telenors nettstruktur eller driftskjøpsområdet i Norge er en fordel men ikke et krav
- God norsk muntlig og skriftlig framstilling og formidlingsevne
- Stillingen krever sikkerhetsklarering
Du har følgende personlige egenskaper:
- Evne til å jobbe selvstendig og må samarbeide godt med andre
- Er en lagspiller - pålitelig, fleksibel og innsatsvillig
- Har en analytisk, nøyaktig og effektiv arbeidsmetodikk
- Takler store oppgavevolumer og hektiske arbeidshverdager
- Evne til å identifisere og se muligheter for forbedringer
Vi kan tilby deg følgende:
- En spennende og utfordrende arbeidshverdag
- Varierte arbeidsoppgaver med stor verdi for Telenor Norge
- Dyktige kollegaer i samme seksjon med et godt samarbeidsmiljø
- Konkurransedyktig lønn og betingelser
Annen informasjon:
- Søknadsfrist: 20. januar 2019
- Arbeidssted: Fornebu eller Kokstad Bergen (det kan man velge ut i fra bosituasjon)
- Har du spørsmål om stillingen kan du kontakte Espen Hånes - Head of Access Network Claims, tlf: +47 48 24 44 23
- Vi tar bakgrunnssjekk på aktuelle kandidater gjennom vår partner semac, www.semac.no
Telenor Norge AS er landets største digitale tjenesteleverandør innenfor telekommunikasjon- og datatjenester. Vi jobber hver dag for å lede an digitaliseringen av Norge. Vi har 3400 medarbeidere fordelt på 23 kontorer i hele Norge, og vi er en del av Telenor Group, som har virksomhet i åtte land. Våre tjenester og produkter bidrar til økt produktivitet og gir tilgang til alt av digitalt innhold. Vår sikkerhets- og beredskapsorganisasjon jobber døgnkontinuerlig med å trygge våre kunder, og vi tar et særlig samfunnsansvar for å skape trygghet for barn og unge på nett. Hovedkontoret vårt ligger på Fornebu i Bærum. Les mer om Telenor Norge på www.telenor.no/om/.
- Sektor
- Privat
- Sted
- KOKSTAD, 5257 Kokstad
- Bransje
- Telekommunikasjon
- Stillingsfunksjon
- Saksbehandler,
- Rådgivning
Nøkkelord
drift, fakturakontroll, erstatninger, saksbehandling