Daglig leder
Arkitektum AS
- Frist Se utlysningstekst
- Ansettelsesform Fast
Allsidig lederrolle i raskt voksende IT-selskap
Arkitektum AS har til nå vært ledet av selskapets grunnlegger som fremover ønsker å fokusere tyngre på å lede utviklingsteamet. Selskapet opplever økt etterspørsel etter sine tjenester og søker en daglig leder til å ivareta daglig drift samt inneha ansvar for salgs- og markedsarbeidet.
Oppgaveomfanget vil være bredt i et relativt lite selskap og ansvarsområdene vil omfatte personalledelse, administrasjon/økonomi, rapportering og kvalitetsstyringsprosedyrer. Daglig leder vil ha mye av ansvaret for å innlede og gjennomføre salgsprosesser samt ha løpende dialog med kunder underveis og i etterkant av prosjektene. Anbudsutarbeidelse, påfølgende forhandlinger samt avtaleinngåelse vil være av høy viktighet og målet fremover vil være å befeste selskapets posisjon som en nisjeleverandør innen geomatikk. Markedsbearbeidelse, utarbeidelse av markedsmateriell og representasjon i relevante fora vil også være viktige elementer i oppgavespekteret.
Kvalifikasjoner:
- Du har erfaring med salg til offentlig sektor, gjerne innenfor IT.
- Ledererfaring vil bli vektlagt, gjerne fra team eller bedrifter som har vært gjennom vekstfaser.
- God IT-forståelse vil være viktig, og det vil bli betraktet som en fordel om du har relevant IT-relatert prosjektlederkompetanse
- God økonomiforståelse og relevant utdanning innen IT, økonomi/administrasjon eller markedsføring er ønskelig
- Gode kommunikasjonsferdigheter på norsk/engelsk er ønskelig
Personlige egenskaper:
- Du har god forretningsforståelse og evner å ha overblikk
- Du er strategisk anlagt og evner å jobbe metodisk over tid med lange salgsprosesser
- Du er teamorientert, omgjengelig og motiverende i din fremtoning, samtidig som du evner å lytte og tilpasse din kommunikasjon til ulike mennesketyper
- Du er ansvarsfull, initiativrik og selvgående
Vi tilbyr:
- En ansvarsfull rolle i et selskap i vekst og med stort potensiale
- Stor påvirkningskraft i videreutviklingen av selskapet
- En arbeidsplass med høy grad av fleksibilitet
- Konkurransedyktige betingelser
Kontorsted for rollen vil være ved selskapets lokaler i vakre Bø i Telemark. Skulle du ønske mer informasjon om Bø kommune og Telemark fylke, anbefaler vi www.bo.kommune.no, www.telemark.no og www.visittelemark.no.
Søknadsfrist: Mandag 25.05.2015
Interessert? Ta kontakt med Bemanningsbyraaet v. Stig A. Gåre Andresen på tlf. 92 02 93 12/ stig@bemanningsbyraaet.no for ytterligere informasjon. Din CV og søknad registreres ved å trykke på «Søk her». Alle henvendelser og søknader blir behandlet konfidensielt.
Om arbeidsgiveren
- Nettverk: Facebook
- Sektor: Privat
- Sted: KYRKJEVEGEN 6, 3800 Bø i Telemark
- Bransje: IT, IT - programvare
- Stillingsfunksjon: Ledelse, Løsningssalg, Prosjektledelse
Nøkkelord
IT, Salg, Salgsledelse, Prosjektledelse, Ledelse
- FINN-kode 58936711
- Sist endret