Økonomikonsulent - Bardufoss
- Arbeidsgiver
- Operasjonsstøtteavdeling
- Stillingstittel
- Økonomikonsulent - Bardufoss
- Frist
- 04.07.2017
- Ansettelsesform
- Fast
Arbeidsoppgaver
- Bidra til tilfredsstillende oppfølging og rapportering av avdelingens økonomi, og at avdelingen vedlikeholder tilfredsstillende budsjett- og økonomikontroll
- Oppfølging av innkjøpere, fakturering av horisontal samhandel (HS) samt bilagskontroll i arbeidsoppgavene
Kvalifikasjoner
- Gjennomført relevant videregående utdanning
- Minimum 3 års relevant tjenesteerfaring
- Førerkort for personbil (kl B)
- Beherske norsk språk skriftlig og muntlig
- Den som tilsettes må kunne sikkerhetsklareres for Hemmelig før tiltredelse
- Den som tilsettes må være villig til å ta tilleggsutdanning dersom arbeidsgiver finner det nødvendig
- Det er ønskelig med økonomisk utdannelse fra høyskole eller universitet og erfaring fra innkjøp i offentlig sektor
- Det er også ønskelig med erfaring med bruk av dataprogrammet SAP
- Personlig egnethet for stillingen vil bli vektlagt
Utdanning
- Videregående skole
- Økonomi
Språk
- Norsk
Egenskaper
- Pålitelig, fleksibel og ha gode samarbeidsegenskaper
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
Vi tilbyr
- Stillingsbrøk: 100%
- Gode muligheter for personlig og faglig utvikling
- Fleksibel arbeidstid, med mulighet for trening i arbeidstiden
- Gode pensjons- og velferdsordninger
- Lønn etter Statens lønnsregulativ som førstekonsulent kode 1408, (p.t. kr 406 100 - 466 500 brutto per år), avhengig av kvalifikasjoner
- Det trekkes lovbestemt 2% av lønnen til Statens PensjonskasseDen statlige arbeidsstyrken skal i størst mulig grad gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Det er derfor et mål å oppnå en balansert alders- og kjønnssammensetning, og rekruttere personer med innvandringsbakgrunn. Som IA-virksomhet legger Forsvaret vekt på å legge til rette arbeidsforholdet for personer med redusert funksjonsevne.
I henhold til offentlighetsloven § 25, 2. ledd kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort selv om søkeren har anmodet om ikke å bli oppført på søkerlisten.
Forsvaret benytter elektronisk søknadsbehandling. Søknader uten attester og vitnemål blir ikke vurdert. Det blir gjennomført bakgrunnssjekk når sikkerhetsklarering gjennomføres.
Om arbeidsgiveren
En jobb i Forsvaret er noe mer enn en jobb. Forsvarets viktigste oppgave er å skape sikkerhet for Norge og trygghet for befolkningen. Uansett hvilken stilling du har, er du med på å ivareta landets og fellesskapets interesser.
Som en del av Hæren er du med på å skape sikkerhet på landjorda. Et
forsvar kan ikke greie seg uten styrker på bakken. Hæren er avgjørende
for å beholde kontrollen over norske landområder, og oppgavene er mange
også i fredstid.
Operasjonsstøtteavdelingen i Hæren, med om lag 900 ansatte og vernepliktige, har ansvar for drift av Hærens leirer fra Huseby i sør til Kirkenes i nord. Dette innebærer drift og vedlikehold av blant annet kjøkken, velferd, idrett, allmenn helsetjeneste, verksteder, skytefelt samt bygg og anlegg. I enkelte geografiske områder gir Operasjonsstøtteavdelingen støtte til avdelinger utenfor Hæren.
- Sektor
- Offentlig
- Sted
- Heggelia, 9325 Bardufoss
- Bransje
- Forsvar og militær
- Stillingsfunksjon
- Økonomi og regnskap,
- Kontor og administrasjon
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Trine Øvergård
- Stillingstittel
- Fung økonomisjef Ops stø avd Hæren
- Telefon
- 40 02 95 91
- Kontaktperson
- Svein-Kåre Nyseth
- Stillingstittel
- Rådgiver
- Telefon
- 99 51 42 20
Heggelia, 9325 Bardufoss