INAKTIV

Ble Fjellstue 710 moh med utmerket beliggenhet til leie for grupper.

Pris per natt
fra 8 000 kr
Prisen er oppgitt uten rabatter og ekstra kostnader
Pris oppgitt i
Beliggenhet
På fjellet

Beskrivelse

Hjemmekoselig fjellstue som egner seg ypperlig til å arrangere storfamilieturer, familieselskap, slektstreff eller ta med vennegjengen på hyttetur. Fjellstua er familievennlig. Egner seg også godt til arbeidsmøter for bedrifter og offentlige instanser til kurs planleggingsdager, teambuilding osv. Gode parkeringsmuligheter ved fjellstua. FASILITETER: Ble fjellstue har 40 sengeplasser fordelt på 10 rom. 6 små dobbeltrom ( familiekøye) og 4 små leiligheter(familierom) ALLE rom med dusj og WC. m gulvvarme. To av leilighetene er tilrettelagt for funksjonshemmede. Dyner og puter i alle senger. Sengetøy og håndklær kan leies. 150,- pr sett (håndkler og sengetøy) Stor felles peisestue og spisesal. Fjellstua leies kun ut for eget hushold. All mat må medbringes. Mulig å bestille mat fra Storås Gjestegård eller Det Lille Ekstra. De ligger ca 15 min kjøring fra fjellstua.
Kjøkkenet har alt av utstyr, Storkjøkken oppvaskmaskin og komfyr m/ propantopp. Kjøleskap, fryser, brødrister, kaffetraktere, vannkokere og vaffeljern. Dekketøy og kjeler osv til ca. 50 personer. Ved adkomst er fjellstua oppvarmet. Bålpanne og barneseng er også tilgjengelig. AKTITETER: Området oppleves som et eldorado for friluftsentusiaster og kan nytes på helårsbasis: Mange turstier i lett terreng og mil etter mil med maskinpreparerte løyper rett utenfor hytteveggen. Det er også mulighet for en ekstra flott topptur opp til Bletoppen med sine 1340 moh. Eller for de som ønsker en kortere tur er Korslinuten 777 m.o.h. en koselig tur. Ved Liatoppen skianlegg ligger det et nyere skitrekk og bakker som byr på rekreasjon og avkobling for hele familien. Her er det to nedfarter på ca 800 m hver, der bakken har en høydeforskjell på ca 110 meter. Det er ellers kun ca 30 min kjøring til Kongsberg skianlegg. Fra hytta er det kort vei til en rekke flotte fjellvann med fiske- og bademuligheter. Hytta og området er perfekt for barnefamilier. Blefjell er ett fjellområde mellom Buskerud og Telemark fylke. REISETID: 10. mil (90 min) fra Oslo, 2,5 mil fra Kongsberg,(20 min kjøring) hvor nærmeste butikk og kjøpesenter ligger 7.5 mil fra Rjukan.(times kjøring) TEKNISK: TV, trådløst nettverk, Utvask på 3500.- kommer i tillegg i prisen. Strøm og ved er inkludert i pris. Kontakt oss gjerne ved spørsmål på Melding her eller til Asmund Buen på tlf. 47018144. Lettest å få kontakt etter kl. 17.00. Beskrivelse av ankomst: Fra Kongsberg kjører man nordover mot Numedalen langs Riksvei 40 i retning Geilo. Ta av til venstre mot Rjukan/Bolkesjø inn på Jondalsveien Riksvei 37. Følg denne veien i ca 20 min. Ta så avkjøring til høyre mot Buen/Høgda/Liatoppen og Ble fjellstue. Følg denne veien og skilt til venstre mot Ble fjellstue. Følg bakkene oppover, ta svakt til høyre ved Buen gård, og fortsette å følge skiltet til Ble Fjellstue.

Fasiliteter

• Alpinanlegg
  • Skiløyper

Beliggenhet

Beskrivelse av ankomst: Fra Kongsberg kjører man nordover mot Numedalen langs Riksvei 40 i retning Geilo. Ta av til venstre mot Rjukan/Bolkesjø inn på Jondalsveien Riksvei 37. Følg denne veien i ca 20 min. Ta så avkjøring til høyre mot Buen/Høgda/Liatoppen og Ble fjellstue. Følg denne veien og skilt til venstre mot Ble fjellstue. Følg bakkene oppover, ta svakt til høyre ved Buen gård, og fortsette å følge skiltet til Ble Fjellstue., Kongsberg, Kongsberg, Viken, Norge
Kart

fre

lør

søn

Logg inn for å sende melding

Trenger du en kontrakt?

• Utfylt kontrakt med opplysninger fra annonsen
  • Signer kontrakten elektronisk
  • Gratis tjeneste
Opprett digital leiekontrakt

Nyttige lenker

Kvadrat med pil opp mot høyrehttp://blefjellstue.no