Harley-Davidson Street Rod
- Omregistrering
- Ikke oppgitt (avgifter)
- Årsavgift
- Les mer
- Km.stand
- 14 000 km
- Årsmodell
- 2006
- Tilstand
- Brukt
- Effekt
- 500 hk
- Slagvolum
- 2400 ccm
- Vekt
- 259 kg
- Ant. eiere
- 3
- Type
- Custom
- Farge
- Sort matt
Beskrivelse
Unik Harley-Davidson Street Rod til salgs!
Dette er helt hinsides, og kan ikke beskrives - dette må oppleves. Sykkelen står i vårt showroom!
Motor:
Turbo- Intercooler
Daytona Twin Tec datasprut
Turbo Smart justerbart ladetrykk
Carillo Titan råder
13mm ARP studs
løse stålsylinderforinger med Nicasil belegg
Falicon full circle veiv
Wiseco race stempler
Screamin Eagle CNC race porta topper
58 m.m. trottle body
AIM race clutch
Ceramic Coating grenrør og downpipe
Øvrig:
300/35-18" bakhjul
160/ 60 -18" forhjul
ISR Mastersylindere/hendler
R1 gaffelbein
NLC styrekrone
4Pot Radial monterte R1 kalippere foran, 6Pot bak
NLC luft inntak og bakskjerm
LED lys
+++
Listen over modifikasjoner er endeløs, og den har kun gått 300 mil siden ombygging. Byggekost er godt over annonsert pris. Sykkelen er bremset til 362 HK ved 1,5 bar ladetrykk, går nå på 2 bar og er kalkulert til 500HK. Ta kontakt for ytterligere informasjon. Sykkelen står på norske skilter.
For de som ikke kjenner historien bak ROD sykkelene til Harley Davidson:
A Harley Takes an Engine From Porsche.
NO wonder many riders don't know what to make of the new Street Rod from Harley-Davidson: The bike was designed in Germany by Porsche and it has the first water-cooled engine in Harley-Davidson's 99-year history.
The Street Rod doesn't look like any other Harley.
But it is the quickest and fastest production model the company has ever built, capable of reaching 60 miles an hour in 3.5 seconds and 100 m.p.h. in a little over 8 seconds. Its top speed is just under 140 m.p.h.
All other Harley models are powered by 45-degree V-twin air-cooled engines with camshafts in the block; the new Street Rod has an 1,130cc 60-degree engine with double overhead cams and four valves for each cylinder. It produces 115 horsepower at 8,500 r.p.m., the most of any Harley.
The long rear swingarm and twin shock absorbers give a decent cruising ride -- there isn't excessive travel and it's not sloppy. The V-Rod has a very long 67.5-inch wheelbase, and it handles better than other Harleys because it is so much lighter. The triple-disc brakes on the 600-pound V-Rod are the best on any Harley
Det taes forbehold om feil i annonsen.
Vi tilbyr innbytte og inntil 100% finansiering.
Reklamasjonsrett ved kjøp fra forhandler
Normalt gjelder 5 års reklamasjonsrett mot skjulte feil og mangler fra overlevering av produktet. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn du hadde grunn til å forvente, basert på informasjonen du har fått fra selger. Reklamasjonsretten kan være begrenset hvis forhandleren har forretningssted utenfor Norge.
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.