Suzuki GSX-S1000GX - NYHET, Forhåndsbestill nå!
- Omregistrering
- Fritatt (avgifter)
- Årsavgift
- Les mer
- Årsmodell
- 2024
- Tilstand
- Ny
- Tilstandsrapport
- Nei
- Effekt
- 152 hk
- Slagvolum
- 999 ccm
- Vekt
- 230 kg
- Type
- Touring
- Drivstoff
- Bensin
Beskrivelse
Suzuki tar ett skritt videre når de lanserer nye GSX-S1000GX, og fyller dermed rommet mellom Adventure og Sporttouring. En mer optimal MC for norske forhold er vanskelig å finne – det er nesten så man kan mistenke at de japanske MC-ingeniørene har vært her i Norge da de designet nye GSX-S1000GX! Dette er en usedvanlig komplett motorsykkel for kjøring på våre mange flotte landeveier, og nye GX takker dessuten ikke nei til de store eventyrene utenfor landegrensene. GSX-S1000GX gjør jobben både inn til kontoret i byen, på det herlige favorittpartiet på landeveien og på langturen nedover Europa.
Å kombinere sportslighet med komfort for kjøring på ujevnt underlag er kanskje en av de største utfordringene MC-produsentene møter når de skal skape en ny modell. Og det er nettopp her Suzuki har lykkes så godt: Den vellykkede kombinasjonen med ekstreme sportsytelser og lang fjæringsvei gir optimale kjøreegenskaper under alle forhold og på alle typer veier.For å toppe det hele introduseres Suzuki Advanced Electronic Suspension (SAES), som er Suzukis første elektroniske styrte fjæring, med Suzukis originale nye Suzuki Road Adaptiv Stabilisering (SRAS). Disse teknologiene kombineres for å gjøre GX komfortabel og kontrollerbar på underlag som spenner seg fra brostein i byen til krevende og svingete fjellveier. GSX-S1000GX er med andre ord modellen for den kresne MC-føreren som stiller høye krav til både komfort og presisjon. Med riktig bruk av de elektroniske programmene har du til en hver tid en MC som er perfekt til underlaget og oppfyller alle dine krav – om det er på motorveien med passasjer og bagasje, eller alene på dagstur på den herlige fjellveien med alle de underholdene svingene!
Suzukis avanserte elektronisk fjæringssystem (SAES), førerstøttesystemet (Suzuki Drive Mode Selector Alpha/SDMS-?) og flere avanserte systemer bidrar til å sikre komfort, kontrollerbarhet og sikkerhet, selv på brostein og andre mindre ideelle veidekker. Suzuki Drive Mode Selector Alpha bidrar til at du får det aller beste av sykkelen under alle ulike forhold og vær. Samspillet med det nye elektroniske fjæringssystemet setter en helt ny standard for denne typen crossovermotorsykkel. Alt inngår i Suzuki Intelligent Ride System (SIRS) – selv hjernen i GSX-S1000GX. For første gang på en GSX-S-modell tar Suzuki i bruk 6-akslet Bosch IMU. Denne datahjernen og sensoren har både akselerometer og gyroskop, og gjør flere hjelpesystemer mulig, deriblant bakhjulskontroll (Lift Limiter), aktiv støtdemping (Active Damping Control) og sving-ABS-kontroll (Motion Track Brake System).
*Vi tilbyr gode finansiering muligheter fra kr 0,-
*Vi tar innbytte på din gamle MC, eller hjelper deg med å selge den.
*Usikker på hvilken MC som passer for deg? Kom innom for en hyggelig prat
*Vi holder til i Mosseveien 49, 1610 Fredrikstad
Åpningstider butikk:
Man-Ons,Fre: 0900-1630
Torsdag: 0900-1800
Lørdag: 1000-1400
Åpningstider verksted:
Mandag-Fredag:
0800-1600
~ LEERE'S MOTORSPORT 63ÅR, NORGES ELDSTE MC FORHANDLER
www.leeres.no
www.facebook.com/LeeresMotorsport
www.instagram.com/leeres_motorsport
Søkeord: S XR 1000 Multistrada Tracer
Utstyr
- 12V uttak
- ABS
- Aut. demperjustering
- Bagasjebrett
- Cruise control
- Hendelbeskyttere
- Kjørecomputer
- LED lys
- Navigasjonssystem
- Traction control
- Vindskjerm
Reklamasjonsrett ved kjøp fra forhandler
Normalt gjelder 5 års reklamasjonsrett mot skjulte feil og mangler fra overlevering av produktet. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn du hadde grunn til å forvente, basert på informasjonen du har fått fra selger. Reklamasjonsretten kan være begrenset hvis forhandleren har forretningssted utenfor Norge.
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.