Kawasaki Z900RS

Motorsykkelens serviceprogram er fulgt. Det er tatt servicer på motorsykkelen i henhold til fabrikkens retningslinjer.

Service

Motorsykkelens serviceprogram er fulgt. Det er tatt servicer på motorsykkelen i henhold til fabrikkens retningslinjer.

Omregistrering
591 kr (avgifter)
Pris eks omreg
155 000 kr
Årsavgift
Les mer
Km.stand
15 494 km
Årsmodell
2018
Tilstand
Brukt
Tilstandsrapport
Nei
Effekt
111 hk
Slagvolum
948 ccm
Vekt
210 kg
Ant. eiere
2
Reg.nr
CT8682
Type
Classic/Nakne
Farge
Den fineste fargen av alle!
Drivstoff
Bensin

Se kjøretøyopplysninger Åpnes i nytt vindu

Sjekk heftelser på CT8682 Åpnes i nytt vindu

Beskrivelse

En strøken, meget velholdt og påkostet Z900RS selges til en meget god pris.


Oppdatering 19. mai: annonsen blir inaktiv om en uke, da jeg drar på ferietur med min nye caddy :) Ta gjerne kontakt per sms på tlf. 967 09 700 om du har noen spørsmål ang sykkelen. Du er selvfølgelig også velkommen til å ta en tur innom bare for å se på den.



Eierhistorikk: Jeg er eier #2, og har kjørt sykkelen de aller fleste km den har gått. Første eier la ned 200 mil før han solgte den til meg, såvidt innkjørt / "som ny". Nesten 5 tusen av mine ble lagt ned på en langtur til Sveits og tilbake.

Sykkelen er vinterlagret hos forhandler hvert år, og fått service hver gang. Det ble foretatt større service ved 12K hos Hestmann Motor i Oslo, og det er byttet olje og filter hvert år. Det ble satt på Bridgestone S22 og nytt kjede og nye drev i fjor.


Oppgraderinger for over 50 tusen kroner. Det viktigste er :

Öhlins demper bak (STX46 med justering) (montert av Hestmann).

Öhlins NIX30 cartridges i gaffelen (montert av Hestmann)

Akrapovic eksosanlegg (foran og bak). Sparer vel en 5-6 kilo der.

Det er R&G motordeksler, bar-ends og crash bar.

Hepco & Becker bagasjebrett.


Det er også utført en annen, viktig oppgradering som veldig mange gjør med denne sykkelen. Det medfølger også midtstøtte (over 3,000) og skjerm (husker ikke pris, men god kvalitet) , noe jeg hadde på tidligere men tok av for å trimme vekta. Grips for tanken medfølger. Original Kawasaki radiatorbeskyttelse (1400,-) Det er byttet til lithium batteri, og det står grip puppies på den nå (grep til håndtakene) . Originale deler (dempere og eksos) medfølger selvsagt. I det store og hele er denne sykkelen oppgradert forbi "SE" -modellen, ettersom det er Öhlins også i gaffelen og fullt Akra anlegg. Det er grom lyd i denne!

Årsak til salg er at jeg kjøpte ny bil, og tenker nå å skaffe en Vespa 300 som skal være med baki på tur nedover Europa. Mulig det blir tung sykkel igjen neste år, kanskje noe adventure -preget, det vil tiden vise.

Sykkelen er uten heftelser, og (selvsagt) ferdig prutet.

Prøvekjøring kun som evt siste del av en salgsprosess. Jeg satser på å bruke Finn.no sin "Smidig MC handel", for begge parter sin fornøyelse.



Mvh Arild

Utstyr

  • 12V uttak
  • ABS
  • Bagasjebrett
  • LED lys
  • Midtstøtte
  • Traction control
  • Velteklosser
  • Vindskjerm

Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson

Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.

Les mer om reklamasjonsrett på FINNs hjelpesenter.

Du må være logget inn for å se profilen

0654 Oslo

Annonseinformasjon

FINN-kode 316029452
Sist endret 19. mai 2024 09:14

Rapporter annonse

Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.