![](https://images.finncdn.no/dynamic/1600w/2024/5/vertical-0/13/9/244/891/339_9701e1b8-cdff-4257-ac81-b7b8ff3cdd57.jpg)
![Video](/static/images/video_play_icon.png)
![](https://images.finncdn.no/dynamic/1280w/2024/5/vertical-0/13/9/244/891/339_b59fb563-ed1d-4694-a343-fe63eb8d5400.jpg)
![](https://images.finncdn.no/dynamic/1600w/2024/5/vertical-0/13/9/244/891/339_8c13df81-0136-4b45-81af-641da880b265.jpg)
![](https://images.finncdn.no/dynamic/1600w/2024/5/vertical-0/13/9/244/891/339_6f4a834d-c63e-49f6-9347-3428f12e764b.jpg)
![](https://images.finncdn.no/dynamic/1600w/2024/5/vertical-0/13/9/244/891/339_3123b5da-1fa2-41df-a9d9-dd3f865d9400.jpg)
![](https://images.finncdn.no/dynamic/1600w/2024/5/vertical-0/13/9/244/891/339_156d917f-d69b-47aa-8bda-989d4348fcc7.jpg)
KTM EXC-F 350
- Omregistrering
- 591 kr (avgifter)
- Pris eks omreg
- 66 000 kr
- Årsavgift
- Les mer
- Km.stand
- 2 900 km
- Årsmodell
- 2012
- Tilstand
- Brukt
- Tilstandsrapport
- Nei
- Effekt
- 19 hk
- Slagvolum
- 347 ccm
- Vekt
- 108 kg
- Reg.nr
- DV7476
- Chassis nr. (VIN)
- VBKEXA406CM164026
- Type
- Cross/Enduro/Trial
- Drivstoff
- Bensin
Beskrivelse
2012-modell som er førstegangsregistrert i 2014.
Registrert som mellomtung A2 men er fulleffekt. Sykkelen er meget lettkjørt og artig, spesielt på sideveier!
Denne sykkelen har gått veldig lite iforhold til alder, kun 80timer / 2900km! Forrige eier fikk nesten ikke kjørt den og siden jeg kjøpte den i 2018 ble den lite kjørt pga studier, og etter den plutselig stoppet en dag ble den bare stuet bort og ble stående noen år da også..
I forbindelse med at den stoppet ble motoren levert til overhaling for stempelbytte. Ventilsetene ble slipt, ventilene justert, toppen ble også lekkasjetestet og holder helt tett. Har kun blitt kjørt noen korte småturer for å se at alt virker, så her er det bare å kjøre på mange timer fremover før den trenger noe stort vedlikehold.
Fant ut at grunnen til at den stoppet var at bensinpumpen var delvis defekt (er visst en svakhet på disse syklene), så har nettopp byttet til en ny og oppgradert bensinpumpe også fra Quantum Fuel Systems.
Når motoren var ute ble resten av sykkelen skrudd fra hverandre og rengjort. Har også byttet frontlykt og framskjerm til 2019-mod, og har fått på nytt spesialbestilt dekal-kit. Følger med dekaler til frontlykt og framskjerm i samme stil som resten.
Etter sykkelen har vært skrudd fra hverandre fungerer ikke speedometeret. Displayet fungerer fint, så det må være signal mellom sensor og display som ikke er godt nok til å lese verdi, mest sannsynlig en bagatell feil.
Har tidligere blitt brukt til enduro så noen bruksmerker er det, men er forholdsvis bra med tanke på alder.
Har ettermontert Spal viftekit med digital temperaturmåler og radiatorforsterkere slik at de ikke bøyer seg så lett ved en velt.
SM-felgene ble pulverlakkert sort for noen år siden, da ble det satt på nytt Metzeler Sportec framdekk. Bakkdekket er gammelt og slitt og er nok modent for å byttes.
Har satt i et nytt batteri nettopp.
Har skiltoppheng som er mulig å vippe opp.
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.