Honda X-ADV
- Omregistrering
- Fritatt (avgifter)
- Årsavgift
- Les mer
- Årsmodell
- 2021
- Tilstand
- Ny
- Tilstandsrapport
- Nei
- Effekt
- 59 hk
- Slagvolum
- 745 ccm
- Vekt
- 236 kg
- Type
- Offroad/Motard
- Farge
- Grand Prix Red, Graphite Black, Pearl Deep Mud Gray
Beskrivelse
Hondas banebrytende X-ADV får en omfattende oppdatering til 2021. Motoren får mer kraft, rødmarkeringen økes og girutvekslingen optimaliseres. Dette passer som hånd i hanske med fire ulike kjøremoduser og utvidet Honda Selectable Torque Control.
Modellen fanget essensen av tohjulsfriheten i en spennende ny form og fikk gedigen oppmerksomhet fra motorsyklister rundt om i Europa. X-ADV har vist seg å være en stor salgssuksess.
X-ADV står ikke stille. Til 2021 øker Honda motorytelsen, reduserer vekten, forbedrer stilen og gir modellen funksjonalitet for enda større nytteverdi. Dermed blir X-ADV enda kulere og mer attraktiv i markedet.
Fire flere hestekrefter er å finne i X-ADV sin nye EURO5-motor. Man kan nå også strekke turtallet ytterligere 600 rpm før man kommer til rødmarkeringen – takket være optimalisering av ventiltider og effektiviteten når det gjelder innsug og eksos. Kortere utveksling for de tre første girene gir bedre utnyttelse og opplevelse.
Med med et forbruk på 0,36 liter per mil blir rekkevidden på 366 kilometer med den 13,2 liter store bensintanken. Den kjøreklare vekten på 236 kilo er tre kilo mindre enn forgjengeren.
Throttle By Wire (TBW) bringer med seg justerbar motorkarakter gjennom de fire nivåene RAIN, STANDARD, GRAVEL og SPORT pluss et eget nivå hvor føreren selv kan skreddersy sine preferanser. Honda Selectable Torque Control (HSTC)-systemet er nå utvidet til tre nivåer for en enda jevnere innvirkning, men kan også deaktiveres helt. Dual Clutch Transmission (DCT) har automatiske girmønstre som knytter seg til kjøremodusene.
Oppbevaringsrommet under salen har vokst i omfang og er nå utstyrt med en USB-ladekontakt. Ved å flytte parkeringsbremsen til høyre styrehalvdel, har det blitt også blitt plass til et nytt og praktisk hanskerom. En ny 5 tommers TFT-instrumentering integrerer Honda Smartphone Voice Control-systemet som kobler føreren til smarttelefonen. Dermed kan man enkelt håndtere anrop, meldinger, musikk og navigasjon. Det er nødvendig med et hjelmmontert headset, og smarttelefonen kobles til instrumenteringen via Bluetooth.
- 4 ekstra hestekrefter
- Dual Clutch Transmission (DCT)
- Skarpere, slankere og mer aggressiv fremtoning
- Ny 5 tommers TFT-instrumentering
- Fire ulike kjørenivåer, pluss muligheter for skreddersøm
- Ny dobbel LED-basert frontlykt
- Forbedret værbeskyttelse med ny vindskjerm
- Større oppbevaringsrom og nytt hanskerom
- Honda Smartphone Voice Control System
Registreringskostnader kommer i tillegg.(4000,-)
Utstyr
- ABS
- Kjørecomputer
- LED lys
- Midtstøtte
- Traction control
- Vindskjerm
Reklamasjonsrett ved kjøp fra forhandler
Normalt gjelder 5 års reklamasjonsrett mot skjulte feil og mangler fra overlevering av produktet. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn du hadde grunn til å forvente, basert på informasjonen du har fått fra selger. Reklamasjonsretten kan være begrenset hvis forhandleren har forretningssted utenfor Norge.
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.