Utløpt

Ducati Panigale V4 SP

Pris 459 000 kr
Omregistrering
Ikke oppgitt (avgifter)
Årsavgift
Les mer
Årsmodell
2021
Tilstand
Ny
Effekt
214 hk
Slagvolum
1103 ccm
Vekt
173 kg
Type
Sport
Drivstoff
Bensin

Beskrivelse

DUCATI PANIGALE V4 SP
Ducati utvider Panigale V4-familien ved å introdusere den nye nummererte Panigale V4 SP-versjonen.

Denne forkortelsen ble introdusert for første gang på den legendariske Ducati 851, og identifiserte versjonene som dannet grunnlaget for utviklingen av motorsyklene som ble brukt i Sport Production Championship, forløperen til dagens Superbike.

Selv i dag, i Ducati, er akronymet "SP" brukt til å gjenkjenne en produksjonssykkel med spesifikt teknisk utstyr som gjør det raskere på banen.

2021-versjonen av Panigale V4 øker ytelsen ytterligere og tar banekjøring til neste nivå for amatører og proffer. En rekke forbedringer gjør det enklere, mer brukervennlig, mer behagelig på tur, samtidig som sykkelen blir raskere.

SP utstyr

Carbonfelger
Carbonfelgene, 1,4 kg lettere enn de smidde aluminiumsfelgene, reduserer rullertregheten, noe som gjør sykkelen betydelig mer smidig og lettere i retningsendringer, mens Brembo Stylema R® bremsekaliper garanterer høy bremsekraft, samt eksepsjonell ytelse under alle forhold.
Kaliperne betjenes av en Brembo MCS radialpumpe som muliggjør rask justering av bremsefølelsen.

Tørr clutch
Desmosedici Stradale-motoren til "SP" er utstyrt med tørrclutch, som er viktig for å være effektiv på banen når du kjører til det ytterste.


Utstyret til Panigale V4 SP kompletteres av de justerbare fothvilere i maskinert aluminium som gjør at føreren kan finne den optimale posisjonen i salen, av karbonbeskyttelsen foran og av tilbehør som kan brukes på "banedager", som f.eks. det åpne karbon clutchdekselet, hettene for fjerning av skiltplate og speilene, samt Ducati Data Analyzer + (DDA +) telemetrisett med GPS-modul som lar deg profesjonelt analysere ytelsen din på banen.

Takket være det tekniske utstyret er den nye Panigale V4 SP den ideelle sykkelen for amatøren som ønsker å kjøre på bane og være rask med en gang. Sykkelen er enkel å kjøre og krever lite fysisk anstrengelse, uavhengig av kjøreferdighetene dine. Kvaliteten på sykkelen under oppbremsing er ekstraordinær, det samme er lettheten ved å gå inn i svingene . En amatørfører på "SP" vil være raskere enn om han kjørte den mer krevende "R" -versjonen.

Den nye Panigale V4 SP skiller seg også ut for å være utstyrt med deler fra Superleggera V4, for eksempel lette 5-eikers Carbonfelger, de eksklusive Brembo Stylema R® bremsekaliperne foran og Brembo frontbremsepumpe med MCS (Multiple Click System) ) og "selvjusterende" enhet.

I tillegg: styrehodet som er maskinert aluminium som viser sykkelens nummer og de justerbare fotvilere i aluminium med Carbonhælbeskyttere.

Essensielt og fascinerende, "Winter Test" -utstyret som kjennetegner sykkelen er inspirert av Ducati Corse-syklene som ble brukt i testene av MotoGP og SBK Championships før sesongen. Kåpens mattsvarte, kombinert med matt svart på karbonfelgene og vingene, står i kontrast til de knallrøde detaljene og glansen fra den eksponerte tanken i børstet aluminium, som gir sykkelen et profesjonelt utseende.

Aero Pack gir forbedret luftstrøm, beskyttelse og forbedrer den totale stabiliteten på motorsykkelen.
Det nye kåpeglasset er høyere og mer vinklet - gir bedre luftstrøm for fører, spesielt i hjelm og øvre skulderparti.
På sidene er luftutslippene til Panigale V4 erstattet av mer effektive løsninger som øker luftgjennomgang på vann og oljeradiatorer med henholdsvis 6% og 16%.

Vingene har en trapesformet utforming og en profil som blir smalere fra rot fra til tupp.
For å sikre den nødvendige styrke og stivhet, er vingene laget av glassfiberforsterket termoplast.
Marktrykkeffekten er betydelig i alle hastigheter men spesielt ved banekjøring. (+30 kg ved 270 km / t).

Ducati Power Launch (DPL),
Ducati Quick Shift (DQS) up/down EVO 2,
Full LED lighting with Daytime Running Light (DRL),
Ducati Electronic Suspension (DES) EVO with Öhlins suspension and steering damper,
Quick adjustment buttons,
Lithium-ion battery,
Auto-off indicators,
Racing style handle grips,
Chain guard,
Carbon fiber wheels,
Carbon fiber front mudguard,
Wings in carbon fiber,
Adjustable rider footpegs in aluminium with heel guard in carbon fiber,
Billet aluminium steering stem with bike number.

ABS Cornering EVO
Ducati Traction Control (DTC) EVO 3
Ducati Slide Control (DSC)
Ducati Wheelie Control (DWC) EVO
Ducati Power Launch (DPL)
Ducati Quick Shift up/down (DQS) EVO 2
Engine Brake Control (EBC) EVO Ducati
Electronic Suspension (DES) EVO

Motoren
Den nye Desmosedici Stradale-motoren er designet ut fra erfaringen fra MotoGP. Det som er spesielt med denne motoren er de ekstraordinære kraft- og dreiemomentverdiene: 90 V4 på 1103 cm³, motroterende veivaksel og 4 ventiler per sylinder med desmodromisk fordeling som når 214 hk (157,5 kW) maksimal effekt ved 13.000 rpm og 122 Nm (12.44 kgm) med maksimalt dreiemoment ved 10.000 rpm.

Formet av vinden
Den aerodynamiske formen til den nye Panigale V4 har blitt perfeksjonert i vindtunnelen, i henhold til den beste tilgjengelig teknologi.

Motor
Desmosedici Stradale 90 V4, motroterende veivaksel, 4 desmodromisk timing, 4 ventiler per sylinder, væskekjølt
Kubikk
1.103 cc
Bore X slag
81 x 53,5 mm
Kompresjonsforhold
14.0: 1
Effekt
157,5 kW (214 hk) @ 13.000 o / min
Moment
124,0 Nm (91,5 lb-ft) @ 9.500 omdr./min
Drivstoffinjeksjon
Elektronisk drivstoffinnsprøytningssystem. Tvillinginjektorer per sylinder. Full elliptiske gasspedaler. Inntakssystem med variabel lengde
Eksos
4-2-1-2 system, med 2 katalysatorer og 4 lambdasonder
Girkasse
6 hastigheter med Ducati Quick Shift (DQS) opp / ned EVO 2
1 = 38/14 2 = 36/17 3 = 33/19 4 = 32/21 5 = 30/22 6 = 30/24
Drevsett
Kjede; Fremre tannhjul 16; Bakhjul 41
Clutch
Hydraulisk styrt. Selvblødende hovedsylinder.

Chassis
Aluminiumslegering "Front Frame" med optimalisert stivhet
Oppheng foran
Öhlins NIX30 43 mm fullt justerbar gaffel med TiN-behandling. Elektronisk justering av kompresjons- og returdemping med Öhlins Smart EC 2.0
hendelsesbasert modus
Forhjul
5-delt eiker karbonfiber 3,50 "x 17"
Forhjul
Pirelli Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17
Fjæring bak
Fullt justerbar Ohlins TTX36-enhet. Elektronisk justering av kompresjons- og returdemping med Öhlins Smart EC 2.0
Ensidig svingarm i aluminium
Bakhjul
5-delt eikers karbonfiber 6,00 "x 17"
Bakdekk
Pirelli Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17
Hjulreise (foran / bak)
120 mm (4,7 tommer) - 130 mm (5,1 tommer)
Forbremsen
2 x 330 mm halvflytende skiver, radialmontert Brembo Monobloc Stylema® R 4-stempelkaliper med Bosch Cornering ABS EVO. Selvblødende Brembo
MCS 19.21 hovedsylinder med "fjernjustering"
Bakbrems
245 mm skive, 2-stempelkaliper med ABS EVO i sving
Tørrvekt
173 kg (381 pund)
Egenvekt
194 kg (427 lb)
Setehøyde
835 mm (32,9 tommer)
Akselavstand
1,469 mm (57,8 tommer)
Rake
24,5
Forhjulsreise
100 mm (3,94 tommer)
Bensintank kapasitet
16 l - 4,23 gallon (US)

Antall seter
Enkelt sete

Sikkerhetsutstyr
Kjøremodus, kraftmodus, sving i ABS EVO, Ducati Traction Control (DTC) EVO 2, Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Slide Control (DSC), Motor Brake Control (EBC) EVO, Auto dekkalibrering

Standardutstyr
Ducati Power Launch (DPL)
Ducati Quick Shift (DQS) opp / ned EVO 2
Full LED-belysning med kjørelys (DRL),
Ducati Electronic Suspension (DES) EVO med Öhlins fjæring og styrespjeld,
Hurtigjusteringsknapper,
Litium- ionbatteri,
Auto-off-indikatorer,
Racing-stil håndtak,
Kjedebeskyttelse,
Karbonfiberhjul,
Karbonfiber foran skjerm,
Vinger i karbonfiber,
Justerbare fothvilere i aluminium med hælbeskyttelse i karbonfiber,
Billet aluminium styrestamme med sykkelnummer.

Tilleggsutstyr
Maskinerte speilblokkeringsplater,
Plugg for fjerning av skiltoppheng,
Karbonfiber clutchdeksel,
Ducati Data Analyzer + (DDA +) med GPS-modul

Klargjort for
Ducati Multimedia System (DMS),
tyverisikring,
Varmehåndtak
Garanti (måneder)
24 måneders ubegrenset kjørelengde
Vedlikehold (km / måneder)
12.000 km (7500 mi) / 12 måneder
Justering av ventilklaring (km)
24.000 km (15.000 mi)
Standard
Euro 5
Forbruk / utslipp
7,6 l / 100 km - CO2 175 g / km

Finansiering:
• Nedbet. over 10 år:   3 041,- pr. mnd.
• Nedbet. over   7 år:   4 127,- pr. mnd.
• Nedbet. over   5 år:   5 578,- pr. mnd.
• Nedbet. over   3 år:   8 970,- pr. mnd.
Priser ved 35% egenkapital og basert på våre finansieringpartneres rente. Dette er kun priseksempler, kontakt oss for nøyaktig pris.
Vi tilbyr inntil 10 års nedbetaling uten egenkapital på nye motorsykler.



Kontakt oss
73 60 60 40
Butikk@ducatinorge.no 

Finansiering

Finansiering med gode betingelser. Fra 0,- innskudd og 10 års nedbetaling.
Vi vurderer din sykkel i innbytte.
Garanterer at alle kjøretøy selges frie for heftelser og salgspant. Ved salg vil enhver gjenstående heftelse være slettet. 

Autorisert verksted
Eberg Motor AS er en autorisert Ducati-forhandler med lidenskap for motorsykler.
Vi er godkjent Ducati MC verksted hvor vi tar vare på din motorsykkel på best mulig måte.

Nettbutikk
Sammen med våre samarbeidspartnere kan vi skaffe, montere ekstrautstyr og og tilbehør slik at sykkelen din blir etter dine ønsker!
https://ducatinorge.no 

Vinterlagring
Vi har vinterlagring som inkluderer, vask, sikkerhetsjekk, vedlikehold og lading i varme lokaler hvor sykkelen din står trygt, under trekk.
Tjenesten koster 2990,- inkl. mva (Vi kan i tillegg hente og bringe sykkelen mot et lite tillegg)

Leveringsomkostninger og Vrakpant kommer i tillegg.
Vi tar forbehold om evt. feil i annonsen.

Utstyr

  • (DES) EVO with Öhlins suspension
  • ABS-bremser
  • Adjustable rear set
  • Antispinn
  • Auto tyre calibration
  • Auto-off indicators
  • Bosch Cornering ABS EVO
  • Carbon rims
  • Demping justerbar elektronisk
  • Dry clutch
  • Ducati Electronic Suspension
  • Ducati Power Launch (DPL)
  • Ducati Quick Shift (DQS) up/down EVO 2
  • Ducati Slide Control(DSC)
  • Ducati Traction Control (DTC EVO 3)
  • Ducati Wheelie Control (DWC) EVO
  • Eksosanlegg rustfritt stål
  • Engine Brake Control (EBC) EVO
  • Full LED lighting with Daytime Running Light (DRL)
  • Girstillingsindikator
  • Instrumentpanel LED
  • Justerbare hendler
  • Kjørecomputer
  • LED-lykter
  • Launch Control
  • Lift Control
  • Lithium-ion battery
  • Lys LED kjørelys
  • Power Modes 
  • Quick adjustment buttons
  • Riding Modes 
  • Startsperre
  • Steering damper Öhlins
  • Vindskjerm

Reklamasjonsrett ved kjøp fra forhandler

Normalt gjelder 5 års reklamasjonsrett mot skjulte feil og mangler fra overlevering av produktet. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn du hadde grunn til å forvente, basert på informasjonen du har fått fra selger. Reklamasjonsretten kan være begrenset hvis forhandleren har forretningssted utenfor Norge.

Les mer om reklamasjonsrett på FINNs hjelpesenter.

Annonseinformasjon

FINN-kode 199021022
Sist endret 3. nov. 2021 23:33
Referanse 2359

Rapporter annonse

Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.