![](https://images.finncdn.no/dynamic/1280w/2024/5/vertical-0/23/3/354/155/123_5f0279d0-0124-44c4-bdab-d9fe3f5515a9.jpg)
![Video](/static/images/video_play_icon.png)
![](https://images.finncdn.no/dynamic/1280w/2024/5/vertical-0/23/3/354/155/123_835d06d6-2611-4f10-9745-e383f6cb3c6f.jpg)
![](https://images.finncdn.no/dynamic/1280w/2024/5/vertical-0/23/3/354/155/123_63803b31-53fa-47bc-88e7-28f64a2dc0b7.jpg)
![](https://images.finncdn.no/dynamic/1280w/2024/5/vertical-0/23/3/354/155/123_0dca5ba8-abef-4ed6-8245-414cd871b48d.jpg)
![](https://images.finncdn.no/dynamic/1280w/2024/5/vertical-0/23/3/354/155/123_0804f96a-c665-48c9-a28e-26cb3ca2c662.jpg)
![](https://images.finncdn.no/dynamic/1280w/2024/5/vertical-0/23/3/354/155/123_250fb0b2-344d-43fe-813b-a38a84fc0047.jpg)
![](https://images.finncdn.no/dynamic/1280w/2024/5/vertical-0/23/3/354/155/123_640fe821-9595-42db-8a72-edee24200979.jpg)
![](https://images.finncdn.no/dynamic/1280w/2024/5/vertical-0/23/3/354/155/123_5cbc2e4a-6b8a-42ce-9b5c-906d7cbd2948.jpg)
![](https://images.finncdn.no/dynamic/1280w/2024/5/vertical-0/23/3/354/155/123_030fe6d8-6ff0-41db-bc2a-e7b046ef15fc.jpg)
![](https://images.finncdn.no/dynamic/1280w/2024/5/vertical-0/23/3/354/155/123_f50206b8-208a-4482-91b3-420e2ff17988.jpg)
![](https://images.finncdn.no/dynamic/1280w/2024/5/vertical-0/23/3/354/155/123_545aced2-99f7-452c-9f92-20634dec88fa.jpg)
![](https://images.finncdn.no/dynamic/1280w/2024/5/vertical-0/23/3/354/155/123_1e467fdd-4791-4888-81cb-60cedefdaae9.jpg)
Iveco Daily
DAILY 2.8-121 D
Beskrivelse
Russevan med ståhøyde - EU-godkjent til November 2025!
Nå er tiden inne for å selge vår van. Det er 190 cm under taket inne og er 7 meter lang, alstå ståhøyde inni! Alt følger med av både røykmaskin, lys, ipad osv. Det er et område hvor enn kan danse m/lounge. Vi har 8 seter i bilen, men den er registrert på 9 seter totalt.
Vi kjøpte vanen vår i slutten av sommeren 2023 Den ble EU Godkjent før russetiden og vi har kjørt den ca 1200km. Tidligere vært minibuss. Vanen er blitt ombygd til russevan av 01 kullet. Det vil si at den har vært russevan fra 2020 til nå i 2024.
Den kjøres med vanlig klasse B, manuell og diesel biler kjører gjerne 600 000km+. Den er itilegg vært eid av et firma i 16 år før 01 kullet. Kilometerstanden er derfor påvirket av dette. Bilbatteriet foran i panseret er helt nytt i fjor.
Bak i bilen er det to store fritidsbatterier som også nye helt i år. De gir strøm til både anlegg og lys. De holder svært lenge og er kjempe enkle å lade. Enn slipper alt styret med aggregat. Det er en transformator på 1500W som gir strøm til lysene og flere muligheter for utganger til ladere osv. Lys og transformator ble kjøpt nytt for 2 år siden.
Turtallet fungerer ikke
Speedometere viser 10 kmt tilbake -altså står det du kjører i 40, kjører du i 50
Liten bulk høyre skjerm bak, men lyset er nytt og fikset.
ANLEGGET:
spilleren er en pioneer Deh-x7800 dab
Basskassene i bunnen er 8 stk WP 12 xelent subwoofer med wp membran
Dem er drevet av to F15D solid audio dig. Monoblokk 1500w
Den snurrende toppen gjør at du både kan spille musikk inne og ute. Det tar kun noen få sekunder og snu den, slik at du både har inne og uteanlegg.
Den består av:
4 stk pms65 xelent 6.5 midbass 8oohn
2 stk pms175 xelent 1.75 8ohm diskant
Disse er drevet av en Tx2, 100A xelent 2ch100ms pro forsterker
Kassene til subwooferne er 4 doble kasser. Kassene er delt i to slik hvert element har sin egen plass og luftrør som går inn mot bilen for bedre bass i bilen.
Den roterende kassen i toppen har diskanter og mellomtoner. Diamantene har hver sin kasse, mens mellomtonene har en felles kasse.
Alt av kasser er laget på mål og volum for best mulig kvalitet og trøkk. Kassene er skrudd og limt slik det er helt tette for mest mulig trøkk og kvalitet. Bare materialer til anlegget koster over kr 10 000.
Alt av kasser er bygget av byggmester, det elektriske er koblet av elektriker og anlegget er stilt inn av Asle Tryland som driver Tryland tekniske/xelent.no som driver med lyd og anlegg på fulltid.
Døren til vanen er automatisk og åpnes innenfra.
Kontakt oss her på Finn eller russebrukeren vår: lykkes2024
Dersom det er flere interesserte så, selges den til høyeste bud over prisantydning !
Russebil
Russevan
Russ
Bil
Væn
Russevæn
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- 1 845 kr (avgifter)
- Pris eks omreg
- 165 000 kr
- Årsavgift
- Les mer
- 1. gang registrert
- 01.06.1999
- Farge
- Hvit
- Fargebeskrivelse
- Blå
- Hjuldrift
- Bakhjulsdrift
- Effekt
- 121 Hk
- Sylindervolum
- 2,8 l
- Vekt
- 2 900 kg
- Antall seter
- 8
- Karosseri
- Annet
- Antall dører
- 3
- Antall eiere
- 8
- Bilen står i
- Norge
- Salgsform
- Bruktbil til salgs
- Avgiftsklasse
- Minibuss
- Reg.nr.
- KF85604
- Chassis nr. (VIN)
- ZCF04580105209599
- Sist EU-godkjent
- 11.01.2024
- Neste frist for EU-kontroll
- 09.11.2025
Utstyr
- AUX-inngang
- Bluetooth
- CD-spiller
- LED-lys
- Seter i delskinn
- Sommerhjul
Selgers kjennskap til bilen
Kjente feil, mangler eller synlige skader?
Nei
Er det gjort større reparasjoner?
Ja. Ja. Utført reparasjoner for å få vanen EU-Godkjent. Skiftet varmeapparat radiator, skiftet bremserør, skiftet bremseslanger, luftet bremser, reprarert oljelekkasjer. Vi har dokumentasjon fra vetksted!
Er eller har motoren vært trimmet?
Nei
Har bilen heftelser/gjeld?
Nei
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.