Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde Galleribilde
SOLGT

Toyota Auris

1.33 Dual VVT-i HYBRID FORBRUK!/Tilstandsrapport++

Totalpris 49 990 kr
Modellår
2011
Kilometer
214 000 km
Girkasse
Manuell
Drivstoff
Bensin

Denne bilen selges med AutoConcept XtraGaranti Bronse Plus (12 mnd / 300 000 km).

Om de forskjellige garantitypene på FINNs hjelpesenter.

Garanti

Denne bilen selges med AutoConcept XtraGaranti Bronse Plus (12 mnd / 300 000 km).

Om de forskjellige garantitypene på FINNs hjelpesenter.

Service

Bilens serviceprogram er fulgt. Det er tatt servicer på bilen i henhold til fabrikkens retningslinjer.

Beskrivelse


Nå tilbyr vi en velholdt og drivstoffeffektiv Toyota Auris 1.33L med den nyeste motoroppgraderingen fra 2010, inkludert den første Dual VVT-i-motoren i sitt slag. TOYOTA OPTIMAL DRIVE. Denne bilen er spesielt designet for å spare drivstoff, med en avansert forbedret DUAL VVT-i-motor som er utstyrt med den nyeste konfigurasjonen av multipoint fuel injection (MPFI), 1.33 Dual VVT-i og DOHC-konfigurasjoner. Denne velutstyrte bilen er nå tilgjengelig i vår butikk!

LEVERES MED NY EU KONTROLL! EU Godkjent frem til 04.2026
Alt av feil vil bli fikset i forbindelse med EU kontroll.

DENNE BILEN PER DAGST DATO HAR LAVERE FORBRUK ENN TOYOTA AURIS HYBRID FREM TIL 2016 MODELL!
det skylder hybrids batteri kapasitet vs Optimal Eco Drive har mye bedre drivstoffsparrende tiltak vs HYBRID TOYOT FREM TIL 2016 MODELLER!

Med Tilstandsrapport!

Bilens er solgt helt ny i Norge hos Jæger Automobil Toyota-forhandler - kommer med kvalitetssertifikat i henhold til Toyotas klargjøringsprosedyre og standard.


PÅKOSTET RUNDT 40 000 KR I DE SISTE 1-2 ÅRENE, MYE SLITASJEDELER ER BYTTET. KOMMER MED TILSTANDSRAPPORT!- Servicene er fulgt meget godt. Kommer med S. Drive produsentens anbefaling og spesifikasjoner fra Toyota.
Serviceintervall hver 18, 30 og 90 tusen km. Serviceskjema sist ved km 201000. Dette er gjort i de siste 90 000 km utifra dokumentasjon vi har - bilen er eventuelt fulgt av Toyota-forhandlerverksted før dette frem til 2017. Ved 201000km ble det gjort: Kontrollert tilstand / Kjøretøyet nede / Kjøretøyet helt oppe / Kjøretøyet halvt løftet / Arbeid i motorrommet / Slanger i motorrommet / Drivstoffgalleri / Hele bremsesystemet inkludert skift av bremsevæske / Fylling av bilens forskjellige væsker og oljeinnhold inkludert klimaanleggskondensator. Rapporten viser at de har gjennomgått bilen med 47 punkter + bilens drivverk, felg, og dekk. - Alt er nå OK!

1 EIER i 11 år!


Bilen er sendt til klargjøring, flere bilder vil komme!
Ikke alle over 2009-modell Auris har Toyota Optimal Drive! - Det er ekstrautstyr som Bluemotion på Volkswagen
1NR-FE 1.33-motoren Auris! Inline four - Første Auris med Stop & Start-teknologi og Dual VVT-i((Dual Variable Valve Timing with intelligence), og den første og eneste Auris-motoren som passerte de strenge Euro 5-utslippsstandardene. Etter en motoroppdatering i 2010 klarte bilen dette på grunn av effektiv bruk av ulike teknologier, noe som resulterte i lavere utslipp og bedre drivstoffeffektivitet.


Luna S-Pack Utstyrsnivå - Mye sikkerhetsutstyr, eksklusivt interiør, og komfortutstyr blandet med sportsutførelse!


Auris Hybrid 2012 VS 1.33 Dual VVT-i 2011 Toyota Optimal Drive = nesten samme forbruk! - Minst 
Se bilder for sammenligning! Denne bilen bruker mindre på by kjøring til å med. vs 2012 modellen HYBRID!

Servicer er fulgt jevlig!

Utstyrt med registerkjede (Trenger ikke skifte)

Kjører du mye små kjøringer? Bilen har ikke partikkelfilter, du slipper å bekymre deg over for tett og dyre partikkelfilter bytte.

PGA TILSTAND KAN VI LEVERE BILEN MED 12 MND XTRAGARANTI Bronse - Kan oppgraderes til bedre vilkår og forlenges til 36MND
0,-kr i egenandel per skade. Fri årlig kjørelengde opptill 300 000km inkludert!  
Kan forlenges etter endt garant+ 12 måneder - kun våre biler!i
Se bilde for vilkår.


Start-Stopp-System + Eco Modus!

Servicer er fulgt jevnlig!

Bilen er nærmest strøken med tanke på alderen!

Utstyrt med registerkjede (Trenger ikke å skiftes)

1.33 Auris Toyota Optimal Drive forbedret tiltak
Første motor med Dual VVT-i
Start&Stopp funksjon
Eco Mode
Dual Variable Valve Timing with intelligence
Lavt friksjonsdesign
Regenerativ bremsing
Luftstrømoptimalisering DOHC
Lavt friksjonsdesign
Effektiv aerodynamikk
Lettvektskonstruksjon
Effektivt klimaanlegg
Brennstofføkonomisk kjørestil
Reduserte utslipp
Forbedret 6-Trinns Manuell girkasse
Sterkere dreiemoment
Ny injeksjonsteknologi




Bilen ble testet på klikk.no motor med overskriften: '' En av Norges viktigste småbiler! En av Norges viktigste småbiler er kommet i helt ny utgave. Slik er den.
Kjøreegenskaper: 4/5
Toyota Auris kjører slik man forventer av en forhjulsdreven mellomklassebil. ganske bra på vinterføre også.
Det er veldig ryddig og greit!

Motor: 5/5
Toyotas 1,33-liters harfått en skikkelig oppgradering, Fra Eco modus, Start & Stopp system og Nyes Toyota Optimal Drive system.
motoren er en fin og frisk ytelseskarakteristikk, med godt drag i mellomregisteret og en overraskende turtallsvilje. Det aller beste med drivlinjen er den nye sekstrinns girkassen. Ikke bare er den svært presis og lettsjaltet, men har også girutvekslinger som passer glimrende til motoren.

Ytelser: 5/5
Effekten på 100 hk er den samme som tidligere, men dreiemomentet er forbedret og ligger på 205 Nm mellom 1800-2800 o/m. Man skulle tro at den lille  Aurisen sliter i forhold til konkurrenter med 1,6-litere, men her spiller den tettstegete sekstrinns kassen en hovedrolle. Det betyr at Auris selv med den minste motoren føles tilstrekkelig motorisert og leverer litt over det man forventer ut fra motorstørrelse og effekt.

Interiør: 4/5
Toyota har lyktes med å gjøre en fornuftig oppgradering av førermiljø og dashbord. Det sørger for ryddig betjening, oversiktlige instrumenter og tilfredsstillende materialkvalitet. Her er det stort sett vanlig mellomklassemålestokk både på forsete-, baksete- og bagasjeplass. Det er gode plassforhold i baksetet og med et bagasjerom på 350 liter i normalposisjon har du grei plass for fire. Det mangler litt på at barnefamilien med "alt" skal få med seg hele feriebagasjen.

Komfort: 5/5
Auris gir en komfortabel kjøreopplevelse, og det er få ting å utsette på denne bilen. Fjæringen er smidig, og den håndterer ujevnheter på veien på en imponerende måte. Selv med vinterdekk er veistøyen akseptabel, og Yaris gir en avslappende kjøreopplevelse.

Sikkerhet 5/5 Sikkerhetsorganisasjonen EuroNCAP har kollisjonstestet Auris og gitt den fem av fem stjerner som hovedkarakter





Hvorfor velger en 1.33L Dual VVT-i Toyota Optimal Drive (Drivstoffsparende teknologi) enn Hybrid bensin på en Auris ?

For mange som ikke er kjent med batterialdring og de økonomiske implikasjonene knyttet til batteribytte, kan det være overraskende å oppdage at etter 10-13 år kan hybridbilen begynne å bruke mer bensin enn en tilsvarende bil med Toyota Optimal Drive-teknologi. Dette skyldes at batteriets kapasitet gradvis reduseres, ofte med opptil 50% etter 10-12 år. Resultatet er at i stedet for å ha to motorer (bensin og elektrisk) som jobber sammen, kan det ende opp med at en liten bensinmotor, som egentlig ikke er designet for å drive hele bilen, må takle større belastning og dermed kan få en kortere levetid. Samtidig kan verdien på hybridbilen begynne å synke raskere på grunn av de potensielle kostnadene knyttet til batteribytte. Dette er en viktig faktor å vurdere når man velger mellom ulike drivstoffteknologier og kan bidra til å forklare hvorfor Toyota Optimal Drive-teknologi fortsatt er attraktiv for mange bilkjøpere.

Verdinedstigning: Hybrid- og elbiler mister raskt verdi, med en nedgang på nesten halvparten. Dette skyldes hovedsakelig begrensninger i batterikapasitet, kostbart batteribytte og kortere levetid. For eksempel, en 10-12 år gammel Golf Diesel Bluemotion med 100 000 km har en gjennomsnittlig pris på 149 000 kr, mens en tilsvarende elektrisk variant har en gjennomsnittlig pris på 85 000 kr, noe som representerer en betydelig verdinedgang! Sjekk selv på Finn.no

Service tilgjengelighet: Reparasjoner og service for konvensjonelle motorer er ofte lettere tilgjengelig.

Miljøhensyn: Noen unngår hybrider på grunn av miljøpåvirkningen fra produksjonen av hybridbatterier.

Batteribyttekostnader: Etter 13 år kan hybridbatteriet ha redusert kapasitet og være mindre effektivt. Hvis batteriet trenger utskifting, kan dette være en kostbar prosess. For eksempel 2013 modell Nissan Leaf, Strøken med 50& batteri kapasitet - pris 25 000 - 30 000kr

Redusert batteriytelse: Et eldre hybridbatteri kan oppleve redusert kapasitet over tid, noe som kan påvirke bilens drivstoffeffektivitet og elektriske rekkevidde. Etter 11-13 år er batterikapasiteten til en vanlig hybrid ofte under 50%. Dette kan føre til økt bruk av bensinmotoren og dermed høyere kostnader og drivstofforbruk, spesielt på langkjøring.

For å sammenligne det minimale forbruket til denne bilen med nyere modeller:
Auris 1,8 HYBRID 99 HK 2012 modell har oppgitt forbruk på 0.39l/10km (kun på by kjøring begrenset km)
Auris 1.8 Hybrid 99 HK 2011 Modell har oppgitt forbruk på 0.40l/10km Husk begge beregningen er når bilen hadde et nytt batteri!
Auris 1.33 Dual VVT-i Motor med Toyota Optimal Drive 0.36l/10km!



Toyota Optimal Drive, andre generasjon, første med Start & Stop-funksjon og første med 1.33 DUAL VVT-i i Auris-motorrommet i perioden 2010 - 2014! Motoren fikk en liten oppgradering og var i bruk frem til 2018 sammen med en elektrisk motor på en Auris hybrid 1NZ-FE (1NR-FE)!


Påliteligheten er også imponerende med en forventet levetid på 350 000-450 000 km. Den oppfyller strenge miljøstandarder med lavere utslipp og gir god kraft, drivstofføkonomi og pålitelighet.


Denne 1.3 Dual VVT-I bensin motor er svært god og er kjent med å ha mye mindre problemer enn diesel motor slik som oljeforbruk, topplokks- og kjølevæskeproblemer og på biler som går mye småkjøring – tett partikkelfilter. - med denne motoren kan du tenke mindre på det! 

Andre fordeler!
Bedre drivstoffeffektivitet: Dual VVT-i-teknologien optimaliserer ventil- og forbrenningstidspunktene, noe som resulterer i bedre drivstoffeffektivitet. Dette bidrar til å redusere drivstofforbruket og spare penger på bensinutgifter.
Oppgitt forbruk på 0.36l/10 km! & 0.58l/10 km By kjøring

Dual VVT-i (Dual Variable Valve Timing with intelligence) er en videreutvikling av VVT-i-teknologien som tillater uavhengig justering av både inntaks- og eksosventiltimingen. Dette gir en mer presis kontroll over motorens ventilbevegelser. Her er hvordan det fungerer:

Inntaksventiltiming
: Dual VVT-i justerer timingen for inntaksventilene. Under normale kjøreforhold, ved lav belastning og lave turtall, kan inntaksventilene forsinkes for å begrense mengden luft og drivstoff som kommer inn i sylinderen. Dette forbedrer drivstoffeffektiviteten.

Eksosventiltiming
: Dual VVT-i justerer også timingen for eksosventilene. Ved høyere belastning og høyere turtall, kan eksosventilene forsinkes eller fremskyndes for å optimalisere eksosgassstrømmen. Dette kan forbedre motorens effektivitet og ytelse.

Fordeler med Dual VVT-i DOHC sammenlignet med vanlig VVT-i eller turbo:

Bedre drivstoffeffektivitet uten turbo: Dual VVT-i DOHC-optimeringen tillater forbedret drivstoffeffektivitet ved å tilpasse ventiltimingen for en jevnere forbrenning, noe som gir lavere drivstofforbruk sammenlignet med en motor med turbo som kan kreve mer drivstoff under høy belastning.

Lavere vedlikeholdskostnader sammenlignet med turbomotorer: Dual VVT-i DOHC-motorer har en enklere design enn turboladede motorer, noe som ofte resulterer i lavere vedlikeholdskostnader og økt pålitelighet over tid.

Bedre lavturtelydelse uten turbo : Dual VVT-i DOHC kan optimalisere inntaksventiltimingen for bedre lavturtelydelse, noe som gir jevnere akselerasjon og kjøring ved lavere turtall sammenlignet med en turboladet motor som ofte har turbolag.

Mindre turboforsinkelse, Dual VVT-i Nyere teknologi: Dual VVT-i DOHC gir en mer umiddelbar gassrespons uten den forsinkelsen som er typisk for turboladede motorer, noe som gir sjåføren en mer responsiv kjøreopplevelse.

Mindre potensial for høytermisk stress: Turbo motorer genererer ofte mer varme, og dette kan øke termisk stress på motoren. Dual VVT-i DOHC-motorer har mindre potensial for slik stress, noe som kan bidra til lengre levetid.

Mens turboladede motorer kan gi ekstra kraft, gir Dual VVT-i DOHC-motorer fordeler som bedre drivstoffeffektivitet, lavere vedlikeholdskostnader og en mer umiddelbar gassrespons uten de potensielle ulempene med turbo, som inkluderer økte vedlikeholdsbehov og høyere termisk stress.

Bedre ytelse: DOHC-teknologien (Double Overhead Camshaft) gir bedre kontroll over ventilene, noe som forbedrer luftstrømmen til forbrenningskamrene. Når turboen komprimerer luften som suges inn i motoren, øker oksygeninnholdet, som igjen gir mer kraft og dreiemoment. Resultatet er bedre akselerasjon og respons, som er nyttig for forbikjøringer og kjøring i byen.

Forbedret Multi-point fuel injection (MPFI):
Fordel: Leverer drivstoff til sylindrene jevnt, forbedrer forbrenningen og bidrar til bedre drivstoffeffektivitet og lavere utslipp.

Forbedret 16-ventilers DOHC-ventilmekanisme med kjededrift:
Fordel: Gir presis ventilkontroll og reduserer behovet for periodisk kamremskifte. Dette øker påliteligheten og senker vedlikeholdskostnadene.


Økt drivstoffeffektivitet: Ved å kombinere Dual VVT-i og 16-ventilers DOHC-ventilmekanisme oppnår motoren en mer effektiv forbrenning. MPFI bruker eksosgassenergien til å drive kompressoren, noe som gir bedre luft-/drivstoffblanding. Dette resulterer i bedre drivstofføkonomi, slik at bilen kan kjøre lenger på mindre drivstoff.

Pålitelighet: Toyota  VVT-i motorer er kjent for sin pålitelighet, og kombinasjonen Dual VVT-i og DOHC-teknologi gjør ikke bare motoren kraftig, men også holdbar. Dette bidrar til en lang levetid for motoren og reduserte vedlikeholdsutgifter.

Sammen med forbedret 6 Trinns Manuell girkasse og Toyota Optimal Drive tiltak får du oppgitt Forbruk 0.36l/10km!!

Når du setter deg bak rattet i denne bilen, vil du oppleve en komfortabel kjøreopplevelse med balansert fjæring og presis styring. Den håndterer veien med letthet og gir deg trygghet og stabilitet underveis. Til tross for sin kompakte størrelse, overrasker Auris med sin romslighet. Den har god plass til både passasjerer og bagasje, og baksetene kan felles ned for ekstra lasteplass.

God takhøyde: Auris har god takhøyde, noe som gjør den egnet for de som bruker hatt eller som liker ekstra plass over hodet.

Romslig bakseteplass og bagasjerom: Bakseteplassen er bra, og bagasjerommet er stort med en kapasitet på 355 liter med oppslåtte bakseter. Dette gjør det enkelt å transportere både passasjerer og last. det gir det likevel mulighet til å frakte større gjenstander, for eksempel fra Ikea.

Toyota kvalitet og pålitelighet: Toyota er kjent for sin pålitelighet, og det er betryggende å eie en Toyota Auris. De legger vekt på faktisk kvalitet og har et solid rykte når det gjelder driftssikkerhet og lang levetid.

 
Toyota Optimal Drive!
Eco Modus!
Power heat = Varmer opp bilen raskt til vinteren!

Aircondition som fungerer godt!
Antispinn + Abs
ISO FIX
Sentrallås m. fjernkontroll
SRS Airbags foran, side, kne og passasjer
Dual automatisk klimatronic
Avansert ESP-system
Nødbremsehjelp
Varmesete justerbart
Bluetooth Handsfree (ikke testet)
Usb & Aux

Elektrisk speil oppvarmet speil
HIFI lydsystem
Elektrisk vindu
Vi kan installere Dab om det er ønskelig!


NB: Vi opplever for øyeblikket stor pågang på telefonen. Haster det og du får ikke svar etter ringing og sms? Prøv da gjerne igjen på  +4740041390 / +4740041379 / +4741391956
 
Hvis du ønsker noe du ikke liker eller oppgraderinger på bilen, ikke nøl med å kontakte oss. Vi er her for å hjelpe deg til du er helt fornøyd!


NB!!!
VI HAR MANGE BILER PÅ VEI, SÅ DERFOR VELGER VI Å NEDSETTE PRISENE VÅRE MED OPPTIL 30 000 KR OG MED BEDRE GARANTIVILKÅR PÅ MANGE AV VÅRE BILER. INKLUDERT INNBYTTE KAMPANJE,  KAMPANJEN VARER FREM TIL 18.04.2024. DISSE PRISENE KAN IKKE RESERVERES OG ER KUN GYLDIGE I KAMPANJEPERIODEN. GRIP SJANSEN DIN! HANDLEN MÅ SKJE I KAMPANJEDAGENE FOR Å UTLØSE TILBUDET. UNNTAK GJELDER KUN HVIS DU KJØPER BILEN ELLER EN GARANTI FOR MINST 70% AV TOTALSUMMEN. BILER SELGES SELVFØLGELIG MED BRUKTBILGARANTI OG NY EU-KONTROLL.
Kun bruddgebyr på 2500 kr ved kontraktsbrudd! (ved å kjøpe bilen usett) - Vi tilbyr også FaceTime, Messenger eller videovisning!

IKKE MINST - Innbyttekampanje. Lever inn den gamle bilen din og få 10 000 ekstra i innbytteverdi

– Smil, du har gjort en god deal!


HVEM ER VI?
 AutobyXpress AS skiller seg ut med en unik database og omfattende kunnskap om bilenes tekniske aspekter, ikke bare salg. Vi legger mye tid i å velge våre biler med et mål om at bilen skal ha RIKTIG utstyrskombinasjon. Karosseriets byggekvalitet sikrer at den er både sikker og trygg, lettvektig og har aerodynamiske forbedringer. Riktig motorteknologi kombinert med riktig girkasseteknologi er et av de viktigste aspektene for å ha en bil som gir mye for pengene. Vårt fokus er på motor, girkasse og utstyr, og hvordan disse elementene samarbeider for å sikre lengre levetid ('life expectancy' på engelsk) og økonomisk drift med lavt drivstofforbruk. Vi kjøper ikke biler på auksjoner og velger kun biler som møter våre strenge kvalitetskriterier. Vi er forpliktet til drivstoffeffektivitet og at bilene vi har på lager skal være 'mye for pengene'. Vår tilnærming sikrer verdibevaring og informerte kjøpsbeslutninger, tydelig i våre detaljerte annonser. Oppdag forskjellen med AutobyXpress AS, hvor dybdekunnskap veileder hvert valg. Hos AutobyXpress AS er du trygg på hva slags bil du får. Vi er bilselgere som alle andre forhandlere, men vi er også bileksperter.



NB! 
Vær oppmerksom på at e-poster fra AutoByXpress (enten via Finn eller direkte) kan ende opp i spamfilteret ditt. Vi garanterer svar innen 12 timer. Hvis du ikke har mottatt et svar, ber vi deg sjekke spamfilteret ditt, sende en SMS, eller ringe en av våre vennlige medarbeidere. For Salgsavdelingen, bruk Xpress-numrene for SMS og telefon: +4740041390 / +4740041379/+4741391956Haster det og ingen svarer? ring +4740041397 /++4790147861Telefontid/SMS - 24/7 på Xpress-nummer. Om en av våre medarbeidere er opptatt, vennligst send en melding, så vil vi ringe deg tilbake eller svare deg på SMS så fort som mulig.  
Vårt sentralbord  +4735901404 (Telefontid mandag-søndag 11:00-22:00)
NB: Vi har midlertidig feil med vårt sentralbord, Vennligst ring direkte til Xpress Nummer SMS og Telefon E-post post@autobyXpress.no & salg@autobyXpress.no

Ettersalgstøtte 
Vi vil gjerne hjelpe deg! For etter-salgsspørsmål,
kontakt kundeservice@autobyxpress.no eller ring ++4740041379 (14:00-18:00)
E-post kundeservice@autobyxpress.no
Eller fyll ut skjema direkte i våre nettside for raskere behandling og oversiktlig behandling: https://www.autobyxpress.no/contact-1


LOKALISERING
Bedriftsvegen 104, 3735 Skien.
AutobyXpress ligger 8 minutters kj&

Spesifikasjoner

Omregistrering
1 845 kr (avgifter)
Pris eks omreg
48 145 kr
Årsavgift
Les mer
1. gang registrert
21.09.2010
Vedlikehold
Servicehistorikk
Farge
Svart
Fargebeskrivelse
2-lags metallisk
Interiørfarge
Mørk Grå/ Svart
Hjuldrift
Forhjulsdrift
Effekt
99 Hk
Sylindervolum
1,3 l
Vekt
1 250 kg
CO2-utslipp
136 g/km
Antall seter
5
Karosseri
Kombi 5-dørs
Antall dører
5
Bilen står i
Norge
Salgsform
Bruktbil til salgs
Avgiftsklasse
Personbil
Chassis nr. (VIN)
SB1KT56EX0E002006
Batterikapasitet
73 kWh
Maksimal tilhengervekt
1 000 kg

Utstyr

  • 12-volts stikkontakt(er)
  • 2 leselamper foran
  • 2-lags metallisk (metallic - 1C0)
  • 3 Hodestøtter bak
  • 8 høyttalere HIFI Premium
  • ABS-bremser
  • AUX tilkobling
  • Airbag bak side
  • Airbag foran
  • Airbag foran side
  • Airbag gardiner
  • Aktivkullbeholder
  • Alarm
  • Antenne for AM/FM-mottak, diversity
  • Antiskrens
  • Antispinn
  • Avansert Elektronisk stabilitetskontroll (ESC)
  • Avblending av speil
  • Avgasskonsept, EU5 Toyota Optimal Drive
  • Bakluke elektrisk
  • Baksete/bakseterygg, delt, nedfellbar med midtarmlene
  • Barneseteforankring for barnesetesystem ISOFIX
  • Barneseteforankring for barnesetesystem ISOFIX
  • Beltevarsler
  • Bilens litteratur på norsk
  • Bluetooth
  • CD-spiller
  • CD-spiller/CD-spillerforberedelse
  • Climatronic med omluftregulering, KFK-fritt
  • Climatronic med omluftregulering, KFK-fritt
  • Dagskjørelys med sensorstyrt kjørelys
  • Dagskjørelys med sensorstyrt kjørelys og coming home-funksjon
  • Dagslys (Tagfahrlicht)
  • Daytime running light system
  • Dekkreparasjonssett
  • Dekktrykkdisplayvisning
  • Dekorinnlegg, alu-dekor
  • Deksler for lettmetallfelger
  • Demping bak for kjøring på dårlig vei og comfort
  • Drikkebegerholder
  • Dør- og sidekledning i skumfolie, innsats i kunstskinn
  • Eco Modus
  • Ekstra beskyttelse steinsprut
  • Ekstra drivlinjebeskyttelse
  • Ekstra forsterkerenhet
  • Ekstra mørktonede vinduer bak
  • El.vinduer
  • Elektrisk lufttilleggsvarme
  • Elektriske speil
  • Fabrikkmontert alarm
  • Farget glass
  • Fjernstyrt sentrallås
  • Fotgjengerbeskyttelsestiltak utvidede
  • Fraktbeskytter)
  • Frekvensområde 433.92 til 434.42 MHz
  • Frontdrift Adaptivt Avansert ESP 4hjul
  • Frontrute (varmedempet laminert)
  • Gassutladningslykter med kurvelys
  • Generator 180 A
  • Girspakkule-/håndtak i skinn
  • Gjennomlastingsluke
  • Grill Ærodynamisk
  • Gulvbelegg i bagasjerommet, nålefleece (dilour)
  • Hjulbolter med tyverisikring (ikke låsbare)
  • Holder for førstehjelpsskrin/varseltrekant
  • Høydejustering, manuell, for forseter elektrisk seteryggjustering for venstre forsete
  • Høyre utvendig speil, konveks
  • Ikkerøykerutførelse
  • Innvendig klimaanlegg med automatisk regulering av temperatur og recirkulasjonssystem (Climatronic)
  • Innvendig sikkerhetsspeil automatisk avblendbart
  • Interiør sport
  • Intermittent visker: Intermittent (variabel)
  • Isofix
  • Kalde soner
  • Keyless start
  • Kjørecomputer
  • Klebemerker/skilter, dansk-finsk-svensk
  • Klimaanlegg
  • Klimaanlegg 2-soner
  • Klimaanlegg bak
  • Klimaautomatikk
  • Kollisjonspute på fører og passasjerside
  • Komfortutrustning
  • Korsryggstøtte, elektrisk justerbar for venstre forseterygg
  • Kupélys i fotrommet
  • Kurve/tåkelys
  • Lastekantbeskyttelse i plast
  • Lettmet. felg sommer
  • Lettmet. felg vinter
  • Lyktespyleranlegg
  • Lyktespyleranlegg
  • Lys Adaptive kjørelys
  • Lys Dynamiske kurvelys
  • Lys Ekstra fjernlys
  • Lys Fjernlysassistent
  • Lysassistent
  • Lær multifunksjonsratt
  • Make-up-speil på høyre side, med lys, uttrekkbar solskjerm
  • Make-up-speil på venstre side, med lys, uttrekkbar solskjerm
  • Manuelt klimaanlegg
  • Med nødbremsehjelp
  • Metallic lakk
  • Midtarmlene
  • Midtarmlene foran
  • Midtarmlene foran
  • Midtkonsoll
  • Miljøklasse Euroklasse 5 6
  • Mmidtkonsoll
  • Monteringsdeler for 4-syl. motorer
  • Motor 1.33 Dual VVT-i
  • Multifunksjonsratt
  • Nivåregulering
  • Nummerskiltholder bak (ECE)
  • Nummerskiltholder foran (stor)
  • Nødbremseforsterker
  • Opplåsing bakluke/bagasjeromslokk innenfra (elektr.)
  • Oppvarmede seter
  • Oppvarmede seter
  • Oppvarmede sidespeil
  • Oppvarmede speil
  • Optimal drive Girkasse 6-Trinns
  • Pollenfilter
  • Power heat
  • Protective side molding
  • Pyntelister, blanke
  • Radio FM
  • Ratt: 3-ekers, skinn, med lyd (Lederlenkrad, Radiobedienung am Lenkrad)
  • Regnsensor
  • Regulerbart ratt
  • Reservehjul med vanlig dekk, lettmetall
  • Sentrallås
  • Sentrallås m. fjernkontroll innvendig betjening og SAFE-funksjon
  • Sentrallås m. fjernkontroll innvendig betjening og SAFE-funksjon
  • Servostyring
  • Servostyring elektronisk
  • Servostyring, hastighetsavhengig (Servotronic)
  • Sete multifunktion
  • Seter nedfellbare bak
  • Setevarme for forsete regulerbar
  • Setevarme foran (Sitzheizung vorn)
  • Sideairbag foran og hodeairbag
  • Sidespeil, automatisk avblendbare, elektrisk justerbare, separat oppvarmbare
  • Sidespeil, elektr. justerbare, separat oppvarmbare
  • Skinnratt
  • Skivebremser bak
  • Skivebremser, foran (Geomet D)
  • Sommerhjul
  • Speil innfellbare
  • Spesielle karosseritiltak eco
  • Spesielt typeskilt for EU for M1-personbiler
  • Sportskomfortsete på høyre side foran
  • Sportskomfortsete på venstre side foran
  • Sportskomfortseter
  • Sportsunderstell for ærodynamisk funksjoner
  • Stabilitetsprogram (VSC)
  • Start & Stopp system
  • Startsperre
  • Startsperre elektronisk
  • Strømdør lås: Med (POWER DOOR LOCK: WITH)
  • Støtdemping bak, sportsutførelse
  • Svingningsdemper ratt, 26,5 Hz
  • TRIM CODE - FD12 Luna S-Pack
  • Tak uten utsnitt (helt tak)
  • Takreling, blank
  • Terskellister i døråpningene med metallinnlegg
  • Tilleggs-/kupévarme
  • Tilleggsvarmer
  • Totonehorn
  • Toyota Optimal Drive
  • Transportbeskyttelsesfolie med ekstra transportbeskyttelsestiltak
  • Trepunktrullebelte midtre bak
  • Trepunkts rullebelter på de ytre sitteplassene bak med
  • Trepunkts rullebelter på de ytre sitteplassene bak med ECEmerke
  • Trepunktseler foran med beltestrammer og høyderegulering
  • Trykktastlås med varselbryter
  • Turbocharge CR DOHC ll TOD
  • Turteller
  • Tåkebaklys, høyrekjøring
  • Tåkelys
  • Tåkelys og statiske adaptive lys
  • USB
  • Uten hastighetsbegrensningsanlegg
  • Uten seteventilasjon/massasjeseter
  • Uten skillevegg
  • Uten spesialtiltak
  • Utvendig speil venstre side, asfærisk
  • Varmedempende glass
  • Varmer restvarme
  • Varseltrekant
  • Vektområde 5 bare monteringsstyring, ingen behovsprognose
  • Verktøy og jekk ekstra drivverksbeskyttelse
  • Vindushevere med komfortfunksjon og utkoblingssikring,
  • Vindusspylerdyser, oppvarmbare
  • Vindusvisker-intervallfunksjon med regnsensor
  • Vinterhjul
  • Waermeschuvarmedempende rute for front,dør,side og abakrute, fra B-søyle sotede ruter
  • Xenonlys
  • elektrisk
  • sideairbag foran, passasjer og hodeairbag
  • startsperre elektronisk
  • verktøy og jekk

Reklamasjonsrett ved kjøp fra forhandler

Normalt gjelder 5 års reklamasjonsrett mot skjulte feil og mangler fra overlevering av produktet. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn du hadde grunn til å forvente, basert på informasjonen du har fått fra selger. Reklamasjonsretten kan være begrenset hvis forhandleren har forretningssted utenfor Norge.

Les mer om reklamasjonsrett på FINNs hjelpesenter.

Bedriftsvegen 104, 3735 Skien

Annonseinformasjon

FINN-kode 348809743
Sist endret 29. apr. 2024 11:27
Referanse 2189

Rapporter annonse

Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.