Mitsubishi Lancer
LANCER EVO 2.0-280 4WD
Beskrivelse
Dessverre vurderes en helt rå Evo MR (kamikaze evo) solgt som rep objekt grunnet tenningsproblemer. Jeg har dessverre ikke hatt motivasjon eller tid til å se mye på det da jeg pusser opp bolig og jobber mye.
Dette er IKKE en bil for de som er våte bak øra, Eller null kunnskap om hva dette beistet er. En ren dødsmaskin som ligger som klister i svinga. Nymotens tysk ingeniørkunst må pent legge seg i til siden for denne. Fra spøk til alvor så er bilen bygget opp gjennom flere år for sinnsyke priser. Med ett heftig vognkort og omtrent alt av Carbon deler som er å oppdrive på disse bilene
Motoren er laget av Buschur racing (2.3 stroker) med godt bunndrag, 470 gamp på hjula på 98 og 600+ på e100. Turbo er en gerret gt3582r kulelager turbo. Nybygd topp. Alt nytt bortsett fra kammer og vippearmer. Gjort av Autotrim i tr.heim. Motor ble demontert og satt sammen av jahrman motorteknikk i forbindelse med nye rådelagre og montering av toppen.
Flexfuel sensor så bare å fylle på drivstoff så justere bilen effekten. Link g4 datasprut, RS girkasse og ny exedee twin disc clutch er nylig montert. Hydrauliske bremsere bak og større bremsere forran (ikke godkjent) en 20 liters tank i bagasjen til etanol (ikke påkoblet) samt batteri satt i bagasjen
Godkjent med Carbon vinge, panser, hjulbuer som er bredda ut ca 3cm på hver side. Bagasjelokk
Veltebur bak, resten følger med men ikke lov til veibruk. Miltec eksos, Tein coilovers.
Alt under er nytt:
•Ny exedee dobbel plate clutch,
•Garret kulelager turbo (r3582)
• lykt venstre side
•cam, veiv og map sensor,
•digitale målere innvendig (ladetrykk/air fuel/ temperatur til olje og vann
• lakkerte deler i motorrom
• en god del med titan skruer i motorrom
•lagt inn teppe
• gateslicks Toyo Prox 888
• RS girkasse
• Olje og filter på motor og girkasse, diff og transfer
• En god del kosmetiske oppgraderinger
• Nye rådelagre
• Batteri
Er også masse annet småtteri som er nytt pakninger, slanger etc
Det som er negativt med bilen
• Bilen får ikke tenning, antar det er en sensor eller coiler som må byttes ( ikke nødvendigvis så kostbart, men kan ta tid å feilsøke seg frem)
• vinduer på dørene går ikke helt igjen da gummilista ikke ligger helt riktig. Kjøpt nye gummilister som ikke er montert enda.
• AYC lampa lyser da pumpa er defekt (lagt opp til montering i bagasjerom i steden for under bilen. Har også RS differ med oppheng som kan bakes inn i kjøpet
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- 1 845 kr (avgifter)
- Pris eks omreg
- 400 000 kr
- Årsavgift
- Les mer
- 1. gang registrert
- 05.05.2011
- Farge
- Svart
- Hjuldrift
- Firehjulsdrift
- Effekt
- 280 Hk
- Sylindervolum
- 2,3 l
- CO2-utslipp
- 251 g/km
- Antall seter
- 2
- Karosseri
- Sedan
- Antall dører
- 5
- Antall eiere
- 7
- Bilen står i
- Norge
- Salgsform
- Bruktbil til salgs
- Avgiftsklasse
- Personbil
- Reg.nr.
- JV13199
- Chassis nr. (VIN)
- 20101310197xxxxxx
- Sist EU-godkjent
- 09.10.2021
Selgers kjennskap til bilen
Kjente feil, mangler eller synlige skader?
Ja. Tenningsfeil
Er det gjort større reparasjoner?
Ja. Ny clutch, girkasse, råder, topp
Er eller har motoren vært trimmet?
Ja. Smidd innmat og økt effekt
Har bilen heftelser/gjeld?
Nei
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.