![](https://images.finncdn.no/dynamic/1600w/2024/3/vertical-0/16/2/344/375/522_9e4ca692-28a5-48b6-be16-7a1e1692a482.jpg)
![](https://images.finncdn.no/dynamic/1600w/2024/3/vertical-0/16/2/344/375/522_4b6ed155-36b1-40f9-8dfd-dcdbbbda2081.jpg)
![](https://images.finncdn.no/dynamic/1600w/2024/3/vertical-0/16/2/344/375/522_1b1a08fd-dc95-4e87-b1db-c26b4a7a6731.jpg)
![](https://images.finncdn.no/dynamic/1600w/2024/3/vertical-0/16/2/344/375/522_0e890fca-2b61-4f4e-9444-a517a8f716b2.jpg)
![](https://images.finncdn.no/dynamic/1600w/2024/3/vertical-0/16/2/344/375/522_c08bcd7f-7753-4b9f-9aeb-a59b5f90a8c8.jpg)
![](https://images.finncdn.no/dynamic/1600w/2024/3/vertical-0/16/2/344/375/522_57345a72-8017-4639-95ab-dfb4e75f1ce2.jpg)
![](https://images.finncdn.no/dynamic/1600w/2024/3/vertical-0/16/2/344/375/522_4678730e-2cc2-4cf0-9ad4-06b5d5bd37c4.jpg)
![](https://images.finncdn.no/dynamic/1600w/2024/3/vertical-0/16/2/344/375/522_42c3a396-b45f-4722-a01a-e3a1f714edd1.jpg)
![](https://images.finncdn.no/dynamic/1600w/2024/3/vertical-0/16/2/344/375/522_c6c2221a-41e2-496a-9568-25f5202f3f85.jpg)
![](https://images.finncdn.no/dynamic/1600w/2024/3/vertical-0/16/2/344/375/522_d29bfc83-b363-4ea8-9e49-0625564b217d.jpg)
BMW 1-serie
116i med m52 turbo
Forsikre bilen din
Sammenlign og se tilbud på forsikring
Beskrivelse
Sjekker interessen for mitt banebil prosjekt 116i med M52 turbo motor sånn den står. Står i ms43 ecu med fekzen tuning.
Bil er en 116 2004 mod med 165.000 km. veldig bra for rust og ser ålreit ut. Skilter står på
ikke eu godkjent
Motor er en m52tub20 fra e39 med 180.000km. Med ledninsnett og ecu fra m54 for å få elektronisk gass og lettere mtp tuning.
ikke godkjent med motor
Bil er ellers original med sveiset sperre. Står på sommerhjul
noen specs:
Hurricane 44mm wastegate
Hurricane 19rader(330mm) oljekjøler
Garret HX-35 med #12 eksoshus
Siemens Deka 390cc har også 630cc
Innovate SCG-1 AFR med Boost controller
Tigsveiset eksosmanifold i stål
ingen skjøter på trykkrør og stor intercooler i 3"
Stive motor og girfester.
Stor aluradiator med originalvifte tilpasset(blir styrt gradvis av ecu)
ca 40.000+ i deler rundt motor.
Er justert så den starter og går nå, men jager noe på tomgang, får falsk luft
Sitter sinter i den, men på original dobbeltmasse og trykkplate til m54b30.
går for 35 ved rask handel.
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- Fritatt (avgifter)
- Årsavgift
- Les mer
- 1. gang registrert
- 08.10.2004
- Farge
- Sølv
- Hjuldrift
- Bakhjulsdrift
- Sylindervolum
- 2 l
- Vekt
- 1 280 kg
- Antall seter
- 5
- Karosseri
- Kombi 5-dørs
- Antall dører
- 4
- Bilen står i
- Norge
- Salgsform
- Bruktbil til salgs
- Avgiftsklasse
- Personbil
- Reg.nr.
- SD24225
- Chassis nr. (VIN)
- WBAUF11070JR88762
- Maksimal tilhengervekt
- 1 200 kg
Selgers kjennskap til bilen
Er eller har motoren vært trimmet?
Ja.
Har bilen heftelser/gjeld?
Nei
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.