GMC Sierra
Denali Ultimate 6,2l V8 426HK
Beskrivelse
Fullutstyrt GMC Sierra 1500 Denali 6,2 V8. Her er alt utstyr til og med TV i for og baksete.
Magnetiske dempere foran, og dette med hydrauliske chassisfester sikrer en god kjørekomfort, samtidig som den sitter som støpt i svinger. Det trengs, for en kraftpakke av en motor sitter i front!
Utstyr:
Fjernstart av motor med bilnøkkel, med kupe/setevarmer
Digitalt dashbord: 8 toms brukerdefinert fører display DENALI
Digital Infotainment med touch skjerm, med Apple Carplay
Denali logo seter, dører og innstegslister
Automatiske elektriske running boards/innstegshjelp
Bose audio system
Varmeseter
Ventilasjon i seter
Rattvarme
Elektrisk bakruteåpning med varmetråder
Elektrisk takluke
Origianalt LCD/TV i tak i baksetet, lys osv. Bakseter medfølger.
Hydrauliske chassisfester
Sikkerhet:
Dual front airbags
Front seat-mounted side-impact airbags
Dual head curtain
Side impact airbags
Understell:
StabiliTrak stability control system with Proactive Roll Avoidance
Electronic trailer sway control, Hill start assist,Hill decent control,
Heavy duty rear locking .Magnetic Ride Control The automatic locking rear differential
22 GMC Denali sommerfelger
20 Black Rhino felger med piggfri vinterdekk
Motor: Monster av en 6,2L bensin V8 426hk/623Nm i en 8trinns automatgearkasse med fire clutcher. Manuell mulighet til å geare hvis ønskelig. 0-96kmt oppgitt på lave 5,7sek. Vanvittig motorkraft, og fantastisk lydbilde. Veldig stille og komfortabel på normal kjøring, og ett vanvittig 6,2liter bensin racerbilmonster over 3000rpm og på høyt turtall. Borla eksos.
Bensinforbruk (alle spør om det):
Kortversjonen. Ikke så mye som man tror: Ecotec3 bensinmotoren på 6,2liter går på V8 som oftest, men slår over på V4(fire sylindre) ved lett belastning, det sikrer ett forbruk på pene 0,8-0,9 på langkjøring i 80kmt soner. Vanlig kjøring i 110 soner er 0,8-1,1 liter på mil er vanlig. Dette er en moderne V8er. Er gjerrig på drivstoff, og jobber veldig lett på 1100-1200omin, selv med henger (!). Sjelden over 1500rpm på vanlig kjøring!
Henger:
Bilen har tilhengerprogram med ESP (krav for tempo100 og med høyere totalvekt).
Utstyr Ultimate pakken:
-Ultimate package: Inkluderer 6.2-liter motoren, 22-tommers terrengdekk, elektriske running boards/sidesteps, soltak, og chrome tauekroker.
Annet:
-OEM Denali bedliner fra fabrikk
-Originale bakseter medfølger.
-Montert ekstra LED bar foran. To stk ekstra LED ryggelys/arbidslys bak på egen bryter.
Servicer:
-Servicer fulgt hos VS Motor/BOS Drammen, der den er solgt ny.
-Nye skiver og klosser på bremser foran og bak 2023.
-Nytt Sønnak 12v batteri høsten 2022.
-Brukt til pendling motorvei Tønsberg-Eidsvoll.
-Fremstår meget pen og tight.
-historikk girkasse 8l90 shudder, vært inne på det tidligere, fortsatt merkbart.
Oppsummering:
-Truck med en vill sportsbil motor.
-Komfort og kraft sikrer kjøreglede og fantastisk på ulendt, glatt og vanskelig føre.
-Må sees, prøves og høres.
L
Pris:
Nypris 1.250.000.
Selges grunnet behov for flere seter (har to biler i dag).
Hva sa pressen i USA?
2017 GMC Sierra Denali 1500 pickup performs like a pro.
Offered exclusively in the crew cab style, the popular GMC Sierra Denali 1500 pickup truck continues to win over motorists with its aggressive good looks and can-do ability. Available in two cargo box sizes (5’ 8” or 6’ 6”), the GMC pickup features those recognizable Denali exterior styling cues most preferred by the motoring public: signature Denali chrome grille, unique 20-inch wheels, six-inch chrome assist steps, body-color bumpers, chrome exhaust tip unique interior decorative trim, a polished stainless steel exhaust outlet, body-color front and rear bumpers and a factory-installed spray-on bed liner with a three-dimensional Denali logo.
Base power for the upscale GMC pickup truck is produced by an EcoTec3 5.3L V8 engine. A 6.2L V8 engine is optional. Torque for both engines is delivered to the rear-wheels via a Hydra-Matic 8L90 eight-speed automatic transmission. 4WD is an available option.
Upgrades and enhancements for the 2017 model year include the Denali Ultimate Package. This package is available on 4WD models and includes 22-inch aluminum wheels, power sunroof, trailer brake controller, tri-mode power steps and chrome recovery hooks.
The Sierra Denali features a platform that consists of nearly two-thirds of high-strength steel for a confident feel and improved safety. The main rails and key cross members of the updated frame are also high-strength steel with major elements hydroformed for reduced mass and improved strength.
Shear-style body mounts tune out both up-and-down and side-to-side movement for a quiet, comfortable ride. Additionally, the Denali has a third set of hydraulic body mounts to further isolate the cab. Combined with numerous other acoustic and NVH (noise vibration and harshness) enhancements, the intended result is a solid, refined feel with no loss in traditional truck capability.
Control hardware includes Magnetic Ride Control which delivers more precise body motion control. Its sensors “read” the road every millisecond, triggering damping changes in as little as five milliseconds. The automatic locking rear differential reacts almost immediately in low-traction situations to improve safety and confidence on wet, snowy or muddy surfaces.
Inside the passenger cabin, a high-tech interior with an exclusive eight-inch-diagonal Customizable Driver Display – with unique Denali-themed screen graphics at start-up – shows relevant settings, audio and navigation information in the instrument panel. Denali-specific interior details include script on the bright door sills and embossed into the front seats and real aluminum trim, Bose audio system, heated and ventilated leather-appointed front bucket seats, heated steering wheel and a power sliding rear window with defogger.
Alternativ til Dodge RAM og Chevrolet Silverado.
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- 1 383 kr (avgifter)
- Pris eks omreg
- 418 617 kr
- Årsavgift
- Les mer
- 1. gang registrert
- 18.01.2017
- Farge
- Svart
- Fargebeskrivelse
- Sort
- Hjuldrift
- Firehjulsdrift
- Hjuldriftnavn
- 4wd
- Effekt
- 426 Hk
- Sylindervolum
- 6,2 l
- Vekt
- 2 620 kg
- Antall seter
- 2
- Karosseri
- Pickup
- Antall dører
- 4
- Antall eiere
- 2
- Bilen står i
- Norge
- Salgsform
- Bruktbil til salgs
- Avgiftsklasse
- Varebil
- Reg.nr.
- KJ26871
- Chassis nr. (VIN)
- 3GTU29EJ1GG323187
- Maksimal tilhengervekt
- 3 500 kg
- Neste frist for EU-kontroll
- 31.01.2024
Utstyr
- ABS-bremser
- AUX-inngang
- Air Condition
- Airbag foran
- Alarm
- Antiskrens
- Antispinn
- Bagasjeromstrekk
- Bluetooth
- Cruisekontroll
- Diff.sperre
- El.vinduer
- Elektrisk sete m. memory
- Elektriske speil
- Handsfree opplegg
- Hengerfeste, avtagbart/svingbart
- Hengerfeste, fast krok
- Kjørecomputer
- Klimaanlegg
- Kupevarmer
- LED-lys
- Lettmet. felg sommer
- Lettmet. felg vinter
- Lyssensor
- Metallic lakk
- Midtarmlene
- Multifunksjonsratt
- Mørke ruter bak
- Navigasjonssystem
- Nøkkelløs start
- Oppvarmede seter
- Parkeringsensor bak
- Parkeringsensor foran
- Radio DAB+
- Ryggekamera
- Sentrallås
- Servostyring
- Seter i helskinn
- Sideairbager
- Soltak/glasstak
- Sommerhjul
- Sportsseter
- Startsperre
- TV-skjerm i baksetet
- Vinterhjul
- Xenonlys
Selgers kjennskap til bilen
Kjente feil, mangler eller synlige skader?
Nei
Er det gjort større reparasjoner?
Nei
Er eller har motoren vært trimmet?
Nei
Har bilen heftelser/gjeld?
Ja. Billån Santander slettes ved salg av kjøretøyet.
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.