Toyota MR2
Original TURBO -Veteran
Beskrivelse
Vurderer å selge min mr2 turbo pga familie forøkelse og jeg har innsett at jeg ikke får brukt den noe nevneverdig.
Dette er en original turbo bil som er USA import- registrert første gang i Norge i år 2000, registrert første gang 1991- Blitt veteran bil nå.
Specs:
-Gen3 motor og gir med diffbrems
-Oppgradert intercooler
-HKS Eksosanlegg (veldig behagelig støynivå)
-Godkjent senket
-Shortshift
+++
Bilen fikk en god runde i 2016\17 med følgende:
-Ny komplett clutch( Toyota)
-Registerreim, vannpumpe, løpe og strammehjul (Toyota)
-Tennplugger
-Bremseskiver og klosser bak (har nytt sett liggende til foran, er som nytt det som sitter på nå)
-2 stk dekk foran
-Bensinfilter (Toyota)
-Luftfilter
-Girolje
-Ny Dab+ spiller med blåtann osv..
+++
Nøyaktig KM kan sjekkes ut, men tror bilen har rullet ca 10 000KM siden den gang!
Motorolje og filter har blitt skiftet før hver sesong uansett hvor lite bilen har blitt brukt.
I år( 03/2022) har bilen fått ny registerreim (Toyota), byttet pga alder.
Dynamo reim, motor olje og filter. Samt 2 nye bakdekk som ble byttet i vinter.
Bilen har kjørt 2 Mil så lang i år...
Bilen er eu godkjent til 1/9-2023
Klar for sesongen!
Når det kommer til karosseri og lakk:
-Det er litt fargeforskjeller på div paneler
-Div sprekker og skader i frontfanger( Ny finere styling fanger følger med- Ulakkert)
-Liten bulk h. forskjerm
-Div lakksår,steinsprut osv
-Litt rustbobler rundt T-Tak og kommet noe på innside under dører
++ Ting man kan forvente av en 31år gammel bil
Standard hull i førersetet ellers er interiøret fint. Knappene på rattet er bare til pynt.
Når man tar i gang med bilen, spesielt i sving så kommer det ofte kraftig klunkelyder fra differensialen, leste litt rundt på nett i 2016 og fant ut at det ikke var helt ukjent "problem"- Jeg har lagt det under driftslyd og ikke tenkt så mye mer på det- Den har vært helt lik så lenge jeg har hatt bilen. Om det skal være sånn eller ikke, vet jeg IKKE!
KM stand stemmer verken med karosseri, motor\drivverk eller understell...
Det kan om ønskelig følge med vanvittig mye deler, nevner noe men er mye mer:
-Ekstra Turbo girkasse med minst 2 sett drivaksler
-Komplett turbo bakstilling
-Forstilling
-Alt av hjulnav og bremser
-Komplette dører, panser,skjermer,bagasjelokk,front og bakfanger(originale og fine), Alle lamper...
-Tepper, pakninger, vannrør, wire, plastdeksler,innerskjermer,
-Glasstak
Egentlig mer eller mindre alt som kan skrues av en mr2 utenom: tank, motor, fastlimte ruter og stoler.
+++ Nye bremser, fjærer, ny aluminium intercooler, Div ledningsett og ECUer, målere osv-
Det er masse stash og jeg husker ikke alt..
Turbotimer og HKS Elektronisk Boostcontroller, polyforinger til understell+++
Føler jeg har nevnt det jeg vet om den, men ta gjerne kontakt ved evt spørmål.
Helt til slutt- Føler den er rettferdig priset ut i fra tilstand og sjeldenhet,men dette er laveste pris!
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- Fritatt (avgifter)
- Årsavgift
- Les mer
- Farge
- Rød
- Hjuldrift
- Bakhjulsdrift
- Sylindervolum
- 2 l
- Antall seter
- 2
- Karosseri
- Coupe
- Antall dører
- 2
- Bilen står i
- Norge
- Salgsform
- Bruktbil til salgs
- Avgiftsklasse
- Personbil
- Chassis nr. (VIN)
- Jt2sw22n000000000
Utstyr
- AUX-inngang
- Bluetooth
- CD-spiller
- Diff.sperre
- El.vinduer
- Lettmet. felg sommer
- Midtarmlene
- Mørke ruter bak
- Radio DAB+
- Sentrallås
- Soltak/glasstak
- Sportsseter
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.