BMW 3-serie
M3
Beskrivelse
Bilen er godkjent ombygd til M3 hos Statens Vegvesen.
Her er det ikkje tatt nokon snarevegar under ombygging, alt som burde gjerast med ein M3 er gjort. Under ombygginga vart det kun brukt originale eller tilsvarande deler med untak av innmaten i diffen som er frå ein E34 M5. Dette er dog ein av dei beste oppgraderingane ein kan gjere på ein E46 M3.
I etterkant er det blitt bytt eksospotte samt oppgradert stereo, men elles er det ingen ettermarkeds deler på bilen.
Originale CSL felgar med Federal Rsr-r dekk (gateslicks).
Følgende er gjort/bytta:
Bilen er bygd ved hjelp av Engelsk donorbil
Heillakkert i McLaren Vulcano Red, heilt rå farge som berre må opplevast! Har fått mykje kommentarar på denne.
Sveisa forsterkingsplater i golvet bak då innfesting til bakstilling har ein svakhet på disse.
Motoren har fått nye rådelager på 170xxx km (Svakhet originalt på desse bilane)
Ny Termostat
Nye toppdekselpakningar
Ny oljetrykk check ventil på sida av blokka
Ny multireim
Ny clutch med trykkplate og utløserlager
Ny clutch hovedpumpe med sensor
Nye indre styrestag begge sider
Nye lagre i diffen ved overhaling/bytte til E34 M5 sperre
Ny diffuser bak i karbonfiber
Nye bremserøyr (kobber) under og bak
Nytt batteri
Ny olje og filter på motor
Ny olje på diff
Nye polyforinger i traversen bak
Nye lykteglas
Ny fremre foring på diffen
M3 interiør, sort helektrisk samt sort taktrekk.
Nytt "axle back" eksosanlegg, Scorpion
Ny radio samt høgtalarar framme, Pioneer DEHX8700DAB, og Focal ISU130
Pluss ein hel del slangar og plast rundt om på bilen som var mindre pene.
Det som var av teikn til rust på/under karosseriet har blitt slipt ned og utbetra med epoxy basert rustbehandling (brunox).
Deretter blei det sprøyta eit tjukt lag med understellmasse for vidare beskyttelse i lang tid framover.
Original radio og eksosanlegg følg sjølvsagt med. Dette er kun skrudd ut, og kan lett monterast igjen for å få bilen "heilt original"
Bileta er tatt rett før vinterlagring i fjor haust.
Er ikkje interessert i innbytte, kun reint salg.
Pris kan diskuterast ved kjapp handel.
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- 1 649 kr (avgifter)
- Pris eks omreg
- 288 351 kr
- Årsavgift
- Les mer
- 1. gang registrert
- 22.12.1999
- Farge
- Rød
- Fargebeskrivelse
- McLaren Volcano Red
- Interiørfarge
- Sort skinn
- Hjuldrift
- Bakhjulsdrift
- Effekt
- 343 Hk
- Sylindervolum
- 3,2 l
- Vekt
- 1 400 kg
- Antall seter
- 4
- Karosseri
- Coupe
- Antall dører
- 2
- Bilen står i
- Norge
- Salgsform
- Bruktbil til salgs
- Avgiftsklasse
- Personbil
- Reg.nr.
- BP81083
- Chassis nr. (VIN)
- WBABM11070JG86405
Utstyr
- ABS-bremser
- AUX-inngang
- Air Condition
- Airbag foran
- Antiskrens
- Antispinn
- Bluetooth
- CD-spiller
- Cruisekontroll
- El.vinduer
- Elektrisk sete m. memory
- Handsfree opplegg
- Kjørecomputer
- Klimaanlegg
- Metallic lakk
- Midtarmlene
- Multifunksjonsratt
- Mørke ruter bak
- Radio DAB+
- Radio FM
- Sentrallås
- Servostyring
- Seter i helskinn
- Sideairbager
- Soltak/glasstak
- Sommerhjul
- Sportsseter
- Startsperre
- Xenonlys
Selgers kjennskap til bilen
Er eller har motoren vært trimmet?
Nei
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.