Honda Integra
Type R #2113 / MÅ SEES & OPPLEVES!
Beskrivelse
"Honda-ingeniørene kastet alle kompromisser over bord da de laget Integra Type R. Kanskje tidenes beste forhjulstrekker – og en hemningsløs kjøremaskin..."
"Når du skal produsere entusiastbiler er det en fordel å ha dedikerte ingeniører. Sånne som elsker jobben sin og gladelig legger igjen drøssevis med overtidstimer for å skape det råeste. Og nettopp det hadde Honda da deres ”Type-R”-avdeling presenterte Integra Type-R i 1995. Europa-utgaven, slik den jeg har, kom i 1997. Med understell og oppsett fra motorsportens verden og en særdeles turtallsvillig sak under panseret, var det klart for en bil få hadde sett maken til."
https://drivetribe.com/p/honest-review-honda-integra-type-LMm-HWYtRfCa6-1qex07bg?iid=JzKMoBGaRWy7Ec-GnP117w
God investering. Disse bilene begynner å bli investeringsobjekter.
Meget påkostet eksemplar av sportslige Honda Integra Type R (nr #2113) med mange skjeldne deler.
201 whp (estimert minst 250 motor hk)
183,5 wnm
MotorSpec:
Buddyclub spec 3+ kam og kamgir
Letta pulley og fjerna servostyring
Mugen luftfilterbox
Samco innsugslange
Toda gen.1 grenrør
Idol custom catback
Removed cat
Fastline performance oil pan baffles
Endyn breather kit
Outlaw engineering spacer kit
Mocal oil cooler
Autometer oljetempmåler
Spoon front / rear stabstag
Org fjærer + koni sports dempere
Omnipower camberkit front
Skunk2 camberkit bak
Hardrace foringer
Spoon tennpluggkabler
Nylig byttet topp til en som hadde gått 40.000 mindre enn bunndel pga regreim havari.
Byttet girkasse nå og satt inn ny clutch. satt inn orginal girspak da jeg mistenker shortshift som stod i var for hard for girkassa. ny olje selvsagt. Girer uten skrap og alt funker perfekt. Clutch kjempegod å ta igang med. Alt uten problematikk.
Tatt olje/filterskift. (Gulf 5W40 og OEM honda filter)
Nye calipere forran - samt klosser (250km siden)
Luftet å skiftet bremsevæske forran og bak. (Dot 5.1)
Replica sideskjørt og bakskjørt.
JDM baklykter.
Oem honda s2000 antenne.
Fjerna bakvisker og øverste bremselys.
Vind avvisere.
Mugen bakvinge.
Helt nye dekk står på nå. Gått 250km.
Byttet batteri og skiftet starter.
Hondata s300 v3 datasprut.
Trekt om ratt og røde seter.
Litt pynteting her å der.
Gått over hele bilen og fikset det som trengtes.
Veldig fin for rust.
Eu godkjent til 26.05.2022.
Nøkkel klar!
Selges til fordel for mer praktisk familiebil med Isofix. VW passat / Superb kan være intr. Da 4x4, automat & diesel.
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- 1 649 kr (avgifter)
- Pris eks omreg
- 150 000 kr
- Årsavgift
- Les mer
- 1. gang registrert
- 27.08.2001
- Farge
- Svart
- Interiørfarge
- Svart
- Hjuldrift
- Forhjulsdrift
- Effekt
- 250 Hk
- Sylindervolum
- 1,8 l
- Vekt
- 1 125 kg
- Antall seter
- 4
- Karosseri
- Coupe
- Antall dører
- 3
- Antall eiere
- 8
- Str. lasterom
- 345 l
- Bilen står i
- Norge
- Salgsform
- Bruktbil til salgs
- Avgiftsklasse
- Personbil
- Reg.nr.
- DK26368
- Chassis nr. (VIN)
- JHMDC2310WS002202
Utstyr
- ABS-bremser
- Airbag foran
- Diff.sperre
- El.vinduer
- Elektriske speil
- Lettmet. felg sommer
- Metallic lakk
- Sentrallås
- Sommerhjul
- Sportsseter
- Startsperre
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.