SOLGT

Audi A5

Sportback 2,0 TDI 143 hk multitronic

Modellår
2011
Kilometer
215 000 km
Girkasse
Automat
Drivstoff
Diesel

Bilens serviceprogram er fulgt. Det er tatt servicer på bilen i henhold til fabrikkens retningslinjer.

Service

Bilens serviceprogram er fulgt. Det er tatt servicer på bilen i henhold til fabrikkens retningslinjer.

Beskrivelse

--- Bilen er solgt --- Annonsen er tilgjengelig noen dager ifbm. et presseoppslag.


Hællæ! Du ærnt’e intressert i en skikklig sprek bil, æ? He?

Hele venstresia ble nylakkert i fjor. Da vare’ e så ille glatt at jeg jeg ikke klarte å stoppe akkurat før jeg børte ha stoppa. Så jæ fikk hæærn fløtte mæ en bulk midt på bakdøra. Det ble satt inn e speller ny dør me’en gang, asså. Å Skade-å-lakk-kællane lakka i tillegg like gjerne hele sia på bilen fårr å sleppe at'n skulle bli seanes utt som et puslespell.

Sia bilen var ny har jeg forresten både rygga på greier og kjørt på ting ævv, jæ. Men aldri no’ allvålig, da. Å forsikringa har alltid årna opp etter mæ. Så te å væra snart 10 år er bilen egentlig helt strøken, nesten.

Før, når jæ jåbba mye i Osslo, kjørte jeg ille mye. Nå bruker jæ’n mest til å kjøpe mat. Men det ærnte bilen si skyld at eier’n har blitt tjukk, da. Det har jæ årna sjæl. For jæ bor såpass nærme Svinesund at det har blitt no’n turær åver grensa opp gjennom åra, for å si det sånn. Vaffal før det kårrånnagreine. Å hvis du døtter i dæ hele tia – ja, så blir’u tjukk, da; - du gjør jo det. Det er sikkert dæffor bilværste’ her om da’n syns det var lurt å setta inn en ny bærearm foran på venstre side. Ja, det er på den sia jæ brukær å sitta når jæ kjører, da. 

Nå ærnt’e jæ fremmen for fålk fra andre kulturær å sånn. Jæ har till å me kammerater fra Sarsjbårr, jæ. Ingen goe, da. Så ærli ska jæ væra. Men nårr vi først snakkær åm å væra ærli, å det ska’n jo væra, så har’e blitt kjørt SÅPPASS mye beken i den bilen åpp gjennom åra at jæ ær usikker på hva jæ ska svare hvis for eksempel en sånn veggetarrianer eller utlending såmm ikke spiser svin lurær på om det ær noe jæ vet om den bilen å såmm ikke står i annonsa. Men det slepper jæ jo å tenke på nå. For nå står’e jo i annonsa. Jæ ær jon’te helt tett heller. 

Når jæ tenker mæ årntli åm så trur jæ enkli at det enaste jæ har å utsette på'n akkurat nå ær at det bynnær å bli litt litte disel på tanken. Fylle full tank te manda’n vel. De brukær å væra ille billi på mandaar. 

Ævvdin er forresten forberedt for panndemi og har blant annet innlagt sånn dærre FM-teknologi som brukes a nesten alle land i verden. Unntatt vårs, danskanne, tyskeranne, ittalienneranne, engelskmenna - å Svæis, da. Den kan du for eksempel bruke når det er drive-in kino-greier og kårrånna samtidi. Sånn såmm nå for litt sia, fårreksempel. Da var’e nesten 100 bilær på uttekino på Tållboplassen, og blant døm vare blant aant en speller ny og bara litteranne sprek grønn Porsche Taycan. DEN kunne avvisa brukt som illustrasjon i artikkær’n sin. De trur jæ jæ hadde jort. Men hva brukte døm? Rekti. Den hvite bilen (bilde 1) med nesten helt nye felgær å vinterdekker! (bilde 2).

Felganne te såmmerjula ærnte like pene, men såmmer'n ær vanlivis såppass kårt i Nårge at de trur jænte du kåmmer te å rekke å legge mærke te engang.

Jeg har fått satt inn et sånnet DABB-radio adapter ævv. Det ser jæ fram te å ha mye nøtte av; jeg gjør’e. Særlig hvis jeg ska te Davås eller Sjenev i Svæis rægnær jæ me å få inn mye bra på DABB' en. Den adapter’n er ille pen å, forresten. Jæ trurnt’e døm desaineranne hos Ævvdi helt så for sæ at de var montørær hos Bodahl Johanssen i Fredriksta såmm skulle setta prikken over i’n på desain a intriørsia i en Ævvdi A5 akkurat ide døm skrudde fast den DABB-konverter’ n på en brakkett i knapperekka å deretter runna a med å tæipe fast e lekker antenne i frontruta. Flinke folk, æ gett!

Når vi først snakker om radjo å lyd å sånn så ær’e forresten en svær sterjo med en hævv høytalerær fra Bang & Olufsen inni dær ævv. Ævvdi "Concert" hetter anlegge.

Nå har jæ vært på konnsært før, jæ asså. Å de låtern’te helt likt som å stå forran sena, det gjørn’te de. Men du trengern’te å kjøpe billett heller’a. Så sånn sett ære mye billiære å høre på mussikk i bilen enn å gå på konsært. Å viss du på død å liv absolutt MÅ ha akkurat makan te årnt’li konsært-lyd, så kan du får eksempel kjøpe dæ et sånnt anlegg som russen har å setta de på en hengær bakpå bilen, da. For det føller me sånn atagbart hengærfeste å greier som er både lett å setta på å enkelt å ta a.  

Bilen har forresten bara hatt en æiær (mæjj) og er ille allsidi. Den virkær te både å sjekke damer, kjøre ungær, og te å bytte garddiner på KID såmm døm sier. Har jæ hørt da. Neida, satte.

Det ærnte for å skryte, - men det ærnte mange bilær som ær LIKE gått likt som den hær. Jeg trur kansje det er på grunn a døm svarte felgane, - jeg vet ikke. Men en da’ som vi kjørte gjennom Moss a alle steer, så kom den en å tok bilde av det pene koffertlokket mitt og la det ut på Instagramm, jo. Å truru’kke de koffertlokk-bildet fikk nesten 12 tusen likærær, æ? (Bilde 3)

Ellers er alle sørvisær føllt, å det er nesten 15.000 killometer te neste sørvis! Det er lenger enn tur rettur Fredrikstad - Beijing i Kina de (14.138 km.) - uten så mye som et ålljesjift! (Eller eventuelt 773 enkeltturær VEKK fra Sarsjbårr å te Fredrikstad, da - nå såmm vi åppfårdras te å ikke dra te utlanne.)

Døm ner’i EU har i fårresten sakt at den bilen vaffal er helt i ården te 30. novvember i år. Jæ trur bilen kommer te å gå mye lenger enn de jæ asså, men fårrmelt er det hållbarhetsdato’n da, på en måte.

Hittil har’n forresten gått bara 215.000 kilometrær. Det høras kanskje mye ut, men du bør jon’te akkurat sammenligne med å gå sjæl heller, a! For det er klart det tar e stønn å gå en sånn beta. Særlig hvis du somlær. Hvis du isteden legger go'sia te, å får eksempel sammenlignær med e romfærje i marsfart, ja så tar’ikke mer enn 8 sekkuner å fløtte sæ den avstand dær. De så jæ på tv’n hær om dan, å ræina det ut sjæl etterpå å greier. Dæven, da prekær vi, eller!

Romfærjer har fårresten ikke hengærfeste engang, la jæ mærke te.

Mens jæ husær’e; - døm joksepavane i fålksvagenkonserne som juggde på utslepp å sånn, i 2007 vare vell, har forresten rødda opp etter sæ døm ævv. Etter at juksa viste sæ har mottorn blitt åppdatert, så det er greit.

Jæ har skrevi ner e lang liste åver alt som er gjort åpp jennom åra å såmm som du slepper å årne me. Blant aant så er reggisterremm å vannpompe å sånn speller nytt i mars i år, og 2 av sommerdekka var litt sletne, så døm var nye i fårrje uke.

Vinterjula minne er forresten grådig bortskjemt. Døm bor på hottel å greier ner hos ho Stine og han Morten på stassjon neppå Christianslund, å der har jæ forhåndbetalt camping får’øm helt fram te’ høsten. Så viss du ikke vil ha jula jemme i år, børu jaffal ikke tenke på å fløtte døm no ste før kulla kåmmer. 

Det føller forresten me både takstattiv te ski, og Audi ski-påsa å sånn ævv viss du håller på me de greine dær.

Jæ vetn’te åm du har lagt mærke te de på bildene i annånsa jæ, men nå står’e sånne perssonlige skilter på’n. Men døm føllern’te me bilen når han sellas, dessverre. Det hadde det enkli vært bra hvis døm hadde gjort, for du ska væra ganske tett for å ha sånne skilt sell om det er litt bra ævv, lissom.

Det som gjø’re domt da, er at du kan’te dra noe sted uten å bli lakt mærke te, skjønner’u? De ær vel kansje litt a greia med perssonlie skilter ævv’a. Å vise sæ fram, lissåm.

Men det såmm er BRA da, ær att’en blir ille snill i traffikken fordi alle kjenneræ igjen på bilen. Det ærn’te FÅ kællær å kjærringær i Fredrikstad som ikke jæ har ståppa for døm siste åra, for å si det sånn. Flere a døm hadden’te tenkt sæ åver veien engang.

En gang ståppa jæ for’e statue, faktisk. Sto å vente åver en time, jæ.

Du kan få me’ no’n andre skilter som det står AS 26657 på isteden. Døm ær akkurat like svære, og kler bilen bra, syns jæ. Å skilter må du jo ha. Du må jo de.


Jæ syns du ska kjøpe’n jæ. Jæ gjør’e.

Du børte prøve’n, vaffal.

Prekas, da jo.

Spesifikasjoner

Omregistrering
3 847 kr (avgifter)
Pris eks omreg
108 153 kr
Årsavgift
Les mer
1. gang registrert
04.11.2010
Farge
Hvit
Hjuldrift
Forhjulsdrift
Effekt
143 Hk
Sylindervolum
2 l
Vekt
1 555 kg
CO2-utslipp
152 g/km
Antall seter
4
Karosseri
Kombi 5-dørs
Antall dører
5
Antall eiere
1
Bilen står i
Norge
Salgsform
Bruktbil til salgs
Avgiftsklasse
Personbil
Reg.nr.
AS26657
Chassis nr. (VIN)
WAUZZZ8T2BA035553
Maksimal tilhengervekt
1 500 kg

Utstyr

  • ABS-bremser
  • AUX-inngang
  • Air Condition
  • Airbag foran
  • Alarm
  • Antispinn
  • Bluetooth
  • CD-spiller
  • Cruisekontroll
  • Diesel-partikkelfilter
  • El.vinduer
  • Elektrisk sete m. memory
  • Elektriske speil
  • Fjernlysassistent
  • Handsfree opplegg
  • Hengerfeste, avtagbart/svingbart
  • Kjørecomputer
  • Klimaanlegg
  • Lasteholdere/skistativ
  • Lettmet. felg sommer
  • Lettmet. felg vinter
  • Lyssensor
  • Metallic lakk
  • Midtarmlene
  • Multifunksjonsratt
  • Oppvarmede seter
  • Original telefon
  • Parkeringsensor bak
  • Radio DAB+
  • Radio FM
  • Regnsensor
  • Sentrallås
  • Servostyring
  • Sideairbager
  • Sommerhjul
  • Startsperre
  • Vinterhjul
  • Xenonlys

Selgers kjennskap til bilen

Er eller har motoren vært trimmet?

Nei

Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson

Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.

Les mer om reklamasjonsrett på FINNs hjelpesenter.

1675 Kråkerøy Logg inn Logg inn for å se hele adressen
Kart
Du må være logget inn for å se profilen

Nyttige lenker

Sjekk tid for neste EU-kontroll

Sjekk heftelser på AS26657

Få tilbud på lån for denne bilen

Annonseinformasjon

FINN-kode 166626768
Sist endret 17. aug. 2020 21:24

Rapporter annonse

Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.