Volkswagen LT
Karmann LT"L" LT28 Bobil NY PRIS
Beskrivelse
Har hatt en liten prøvetur med bilen i dag så den er kjørbar som noen spør om. Bilde nr 2 er video fra prøvetur.
Nå er det flere personer som har gitt bud på melding som etter en stund har trukket tilbake sine bud uten i det hele tatt å ha sett på bilen. Jeg er for å si det mildt rimelig lei av slikt tull. I fremtiden vil jeg være svært selektiv i forhold til hvilke henvendelser jeg ser det hensiktsmessig å besvare.
Har skiftet olje på motor.
Bremselysbryter er nå skiftet og bremselys virker som det skal.
Det følger med et sett med registerreim og reim for dieselpumpe ( liten reim ) , vannpumpe og strammer .
Hei. Velger å selge denne bobilen siden jeg ikke vil la den stå ute gjennom en vinter til. Skulle så gjerne beholdt denne unike bilen men det mangler litt høyde i mitt verkstedlokale for å få bilen under tak. Denne bilen bør absolutt bevares og restaureres.
Bilen selges som et restaureringsobjekt da hele bodelen må få nytt rammeverk .
Legger ved en link som beskriver en restaureringsprosess på en nesten lik bil , bare med en annen løsning , hvor plater blir demontert og nytt rammeverk blir bygd og satt inn. Ser ut som en overkommelig jobb men man må ha takhøyde og en god plass å stå for å få det gjort skikkelig. Det er selvfølgelig lekasjer i bilen siden trerammeverk et skadet i bodel.
Bilen er heller ingen rakett på veien . Tror det var rundt 75 hk så alt utenfor motorveier er vel egentlig den rette plassen for denne :-)
Har prøvd alt av pumper og tanker, elektrisk 12 og 220 volt . Har ikke fått prøvd gassvarmen og , siden det manler gassflaske . Tidligere eier påstod at det virket som bare det . Det finnes også varmtvannsbereder i bilen og jeg mener den går på gass. Portapotti toalett i dusjrommet.
Stativ bak , kraftig nok til minst å ha moped på.
Håper at noen har tid til overs og har et passende lokale for å gjennomføre det som må til for å få denne bra .
Her er link jeg nevnte tidligere :
http://karmann-coachbuilts.proboards.com/thread/11487/1987-lt-rebuild?fbclid=IwAR39ds_ggSxg_ioxW966fBHbkUwXaN7qvieoOJOEMLF1NPcjWGSSHGEAfOE
Har lånt noen bilder fra siden jeg refererer til siden det viser seg at det kan ta tid å bli "godkjent" som bruker av forumet. Dette forumet kan være til stor nytte hvis man planlegger å restaurere en LT bobil . Mange kjekke tips og diverse linker til forskjellige leverandører.
Før man kan bruke linken jeg refererer til så må man registrere seg som bruker på dette forumet. Prosjektet jeg refererer til ligger under tråden ; Karmann Coachbuilts , Restorations , 1987 LT "H" Rebuild. Tror det skal gå å copy/paste linken jeg har satt inn i tekst etter at man har logget inn på forumet :-)
Original lakk med originale merker for modellbetegnelse.
Bil har skilter på men prøveskilter må brukes ved kjøring da den ikke har tatt eu-kontroll innen fristen.
Bilen selges som den står uten noen form for garantier , da dette er et renoveringsobjekt og lekkasjer finnes.
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- Fritatt (avgifter)
- Årsavgift
- Les mer
- 1. gang registrert
- 12.09.2011
- Farge
- Hvit
- Hjuldrift
- Bakhjulsdrift
- Sylindervolum
- 2,4 l
- Vekt
- 2 400 kg
- Antall seter
- 6
- Karosseri
- Annet
- Antall eiere
- 4
- Bilen står i
- Norge
- Salgsform
- Bruktbil til salgs
- Avgiftsklasse
- Annet
- Reg.nr.
- AD63194
- Chassis nr. (VIN)
- WV2ZZZ28ZHH011957
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.