Nissan e-NV200
E-NV200 80KW
Beskrivelse
Bilen har i skrivende stund gått 99877km, og kommer til salgs i løpet av begynnelsen av september, etter å ha vært inne på Birger N. Haug (Nissan-forhandler i Oslo-regionen) til en 100.000km-sjekk og 5.års-service.
Bilen er en 2014-modell som har fulgt alle årlige servicer fra 20.000 km (i 2016). Den har i praksis en rekkevidde på rundt 10 mil, avhengig av kjørestil og føre, og har stort sett blitt brukt til pendlerkjøring mellom Indre Østfold og Oslo, men har også vært på langturer i Sverige og Danmark.
Bilen har fått 2 stk nye sommerdekk foran i år, resten av dekkene fremstår som gode. Selges selvsagt med sommer og vinterdekk.
Dette er en 5 år gammel elektrisk "bruksbil" som er som god å kjøre og som man absolutt tåler å bli sett med, og den har selvsagt inngang også for ChaDeMo HURTIGLADER, noe dessverre fortsatt ikke alle elektriske varebiler har.
Bilens størrelse og utforming gjør den perfekt både til kjøring i by og på landevei. I tillegg har jeg ved behov brukt den til å frakte ting for jobben. Gode sidespeil gjør at det er veldig lite blindsoner, og et godt ryggekamera gjør den lett å parkere ("millimeterparkering" er fullt mulig med litt trening).
Bilen har fått ettermontert 3 stk originale Nissan takstativ, verdt ca 3.000,- kr.
Bilen vil ved salg framstå som i god stand, har som sagt fulgt servicer, men har enkelte "bruksmerker" her og der (mest i nedre delen av fronten). Man kan (vil jeg tro) bruke ca 10-15.000,- på å fjerne disse, eller man kan godt velge å la de være slik de er da de ikke er veldig sjenerende (se bildene av bilen tatt nå i august). Ønsker ny eier å fikse "bruksmerkene" så kjenner jeg et lokalt karosseriverksted her uti Indre Østfold som gir gode priser og gjør en god jobb (vurderer å be de se over bilen uansett).
Jeg skulle bare ha den til pendlerkjøring da jeg kjøpte den 2 år gammel i 2016. Hadde en gammel Toyota som jeg skulle bruke til alle andre turer. Det ble ikke slik. Det ble til at jeg parkerte den gamle Toyotaen fordi elbilen er så OK å kjøre.
Nå har behovene endra seg, og bussen har fått bedre priser, så nå selger jeg elbilen
Jeg MÅ ikke selge bilen, ikke for enhver pris. Jeg kan godt velge å beholde den en stund til. Men får jeg en grei pris så selger jeg den. Derfor er prisen satt til 140.000,- kroner.
Denne bilen har Nissan sitt 24KWh-batteri. Det kom en ny forbedret versjon for salg i butikkene i 2018, der ligger tilsvarende bil (5-seters) med 40KWh-batteri og ny GPS på i underkant av 400.000,- kr. (ca 50.000,- kr dyrere enn den "gamle" modellen). Eneste synlige forskjellen er visstnok forbedret GPS og batteri.
Nye regler fra 1. januar 2018 gjør rene elbiler GRATIS Å OMREGISTRERE, derfor 0,- kr i reg.avgift
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- Fritatt (avgifter)
- Årsavgift
- Les mer
- 1. gang registrert
- 02.09.2014
- Farge
- Blå
- Interiørfarge
- Grått / Koksgrått
- Hjuldrift
- Forhjulsdrift
- Effekt
- 109 Hk
- Vekt
- 1 539 kg
- Antall seter
- 5
- Karosseri
- Kasse
- Antall dører
- 2
- Bilen står i
- Norge
- Salgsform
- Bruktbil til salgs
- Avgiftsklasse
- Personbil
- Reg.nr.
- EL44638
- Chassis nr. (VIN)
- VSKTAAME0U0500444
Utstyr
- ABS-bremser
- AUX-inngang
- Air Condition
- Airbag foran
- Antispinn
- Bagasjeromstrekk
- Bluetooth
- CD-spiller
- Cruisekontroll
- El.vinduer
- Elektriske speil
- Handsfree opplegg
- Klimaanlegg
- Kupevarmer
- Lyssensor
- Multifunksjonsratt
- Mørke ruter bak
- Navigasjonssystem
- Nøkkelløs start
- Oppvarmede seter
- Radio FM
- Regnsensor
- Ryggekamera
- Sentrallås
- Servostyring
- Sideairbager
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.