Toyota Land Cruiser
Forsikre bilen din
Sammenlign og se tilbud på forsikring
Beskrivelse
Hei, nå skal prosjektbilen min selges, den er lagt ut en liten formue både i tid og penger og salget av bilen er budsjettet mitt til å bygge garasje.
Hadde bilen på PKK og tok av skilter og la ut for salg for 2 år siden, dårlig respons og la den ut nylig og hadde mye respons men jeg skrev i annonsen at den blir levert med ny PKK og her ble det krøll, fikk en rar kontrollør som pumpet på med masse feil som ikke var reelle og mistet mange salg pga dette. Nå har jeg hatt bilen hos Toyota og fått skikkelige svar og fikset det som var nødvendig, ABS sensorer begge sider fremme.
Kjøpte bilen i 2016, har lagt ut en formidabel sum få fikse den opp. Av det som er nytt på bilen siden jeg kjøpte den er:
Nye hovedlykter
Nye grøftelys
Komplett eksosanlegg
Komplett håndbrekk wire
Bremseskjold fremme begge sider
Hjullager frem begge sider
Bremser, alle hjule, bremseklosser og skiver samt reingjøring og service på kalipere.
Øvre kingbolt på begge sider fremme. Oppe.
Nedre bærekule begge sider fremme.
Hele bakaksel er byttet ut med ny.
Alle foringer er oppgradert bak med poly
Fjærer bak er nye.
Baklys, begge sider, nede.
ABS sensorer fremme, begge sider.
Eksospotte hoved byttet.
Drivstofftank med påfyllingsrør, med all innmat erstattet med ny.
Området rundt tank ble reingjort og zinket og lagt ny lakk på pluss understellsbehandling.
Motor har fått storservice, ny regreim på 330 000 sammen med ny vannpumpe.
Motor har hatt innvendig motorvask og flushet grundig, nytt filter og olje på 331 000.
Kjølesystem har hatt innvendig vask med flush og ny kjølevæske på 350 000.
Ellers så er kassen i grei stand, skifter lett og ikke hatt noe problemer der.
Håndbrekk mekanikken ble demontert og reingjort og smurt opp og satt sammen og justert.
Skiftet drivstoff filter og luft filter og ga drivstoff system en rens og fikk mye bedre effekt etterpå.
Motoren er sterk og kjapp i responsen.
Bilen er noe slitt i lakken, men ikke all verdens for en 2000 modell. Siden bilen ikke har hatt noe understellsbehandling annet enn det fra fabrikk, så har rammen blitt sandblåst på de områder med overflaterust. 3-stegs understellsbehandling etterpå, rustkonverter påført for å stanse videre rustprosess og beskytte. Deretter 2 lag med owatrol for å fortrenge fuktighet og beskytte. Topcoat med understellsmasse/hammerslagslakk.
Reservehjul følger med , det er tatt av for å spare hengslene på bakdøren.
Står på alu med helårs, ikke hatt noe problem på noen som helst føre med denne.
Interiør er i god stand, et svimerke på førersete, men ellers i god stand. Matter foran og bak og en stor matte til bagasjerom.
Følger med blåtann stereo, ikke sikker på om det er dab radio også.
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- 1 594 kr (avgifter)
- Pris eks omreg
- 55 000 kr
- Årsavgift
- Les mer
- 1. gang registrert
- 17.08.2000
- Farge
- Hvit
- Hjuldrift
- Firehjulsdrift
- Effekt
- 125 Hk
- Sylindervolum
- 3 l
- Vekt
- 1 945 kg
- Antall seter
- 5
- Karosseri
- SUV/Offroad
- Antall dører
- 5
- Antall eiere
- 6
- Bilen står i
- Norge
- Salgsform
- Bruktbil til salgs
- Avgiftsklasse
- Personbil
- Reg.nr.
- DJ86946
- Chassis nr. (VIN)
- JT111GJ9500159946
Utstyr
- AUX-inngang
- Airbag foran
- Bluetooth
- Helårsdekk
- Hengerfeste, fast krok
- Kupevarmer
- Lettmet. felg sommer
- Midtarmlene
- Motorvarmer
- Oppvarmede seter
- Sentrallås
- Servostyring
- Takrails
Selgers kjennskap til bilen
Er eller har motoren vært trimmet?
Nei
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.