Toyota HiLux
LN65 2,4L D
Beskrivelse
Kostet 80-90.000,- å få til Norge. Dette inkluderer kjøp av bilen (ca.55.000,-) alle utgifter med toll, frakt i lukket container på lasteskip (12.000,-) Jeg har alle papirer og dokumenter for prosessen med importen og kjøpet. Den er importert via firmaet Canary Island Rovers som har spesialisert seg på salg og bistand rundt import på veteranbiler med 4WD. Sjekk gjerne deres nettside. Jeg har ennå de utenlandske skiltplatene, men disse skal leveres Statens Vegvesen.
Norges eneste 1987 modell Toyota Hilux LN65?
Jeg importerte denne i 2017 fra Spania da jeg ikke fant tilsvarende i Norge.
Bilen er klar for prøvekjøring. Jeg har kjørt underkant av 400 mil med den. Det er byttet olje på akslinger og girkasser etter at jeg overtok den. Ny olje på motor da jeg overtok den fra Spania. Nipler og knokkelus er etterfyllt med grease denne uke. I januar 2018 fikk den fluidfilmbehandling av understell ved Vindøla Autosenter. Jeg har kvitteringer på alt som er gjort blant annet nye glødeplugger, nye sommerdekk og vinterdekk. Felger på vinterdekk er kun brukt en måned forrige vinter. Jeg har brukt den til og fra jobb og ikke terrengkjørt av meg. Når bilen er kald må den glødes to ganger. Jeg oppgraderte batteri fra 60ah til 95ah sist vinter. Hendel for varmt/kaldt i kupeen fungerer ikke grunnet viren som mulig er rustet fast. Jeg har løst dette lett ved en innstilling sommer og en vinter. Rust finnes i karosseri og plan, se bilder. Den skal først inn på EU august 2019, men jeg har lagt ved en takstrapport fra Toyota Bilia som jeg tok i fjor for å litt oversikt. Jeg har lagt ved noe historikk på bilen, se bilder, og dette var info Toyota Bilia ikke hadde da. Ramme er i svært god tilstand og skyldes nok tørr luft og usaltede veier 30 år i Spania.
Det er en svært sjarmerende bil som har mange mil igjen. Selges med nytt Thule takstativ og brukt takboks. Girer fint og bruker ikke olje. Liten lekkasje/svetting nedre del av radiator, etterfyll om nødvendig. Jeg har etterfyllt to ganger siden jeg kjøpte den, men ikke rukket utbedre.
Jeg har kvitteringer på smådeler, dekk og felger samt nytt batteri sum over 30.000,- påkostet oktober 2017- oktober 2018.
Bilen selges uten noen form for garanti.
Ingen innbytte.
Jeg tok et par korte videoklipp som kan sendes på sms til spesielt interesserte.
45.000,-/bud
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- 1 594 kr (avgifter)
- Pris eks omreg
- 45 000 kr
- Årsavgift
- Les mer
- 1. gang registrert
- 09.10.1987
- Farge
- Hvit
- Interiørfarge
- Grå
- Hjuldrift
- Firehjulsdrift
- Hjuldriftnavn
- 4WD
- Effekt
- 75 Hk
- Sylindervolum
- 2,4 l
- Vekt
- 1 485 kg
- Antall seter
- 5
- Karosseri
- Pickup
- Antall dører
- 4
- Antall eiere
- 2
- Bilen står i
- Norge
- Salgsform
- Bruktbil til salgs
- Avgiftsklasse
- Personbil
- Reg.nr.
- VH 93278
- Chassis nr. (VIN)
- JT1POLN6504016956
Utstyr
- Lasteholdere/skistativ
- Lettmet. felg vinter
- Servostyring
- Sommerhjul
- Vinterhjul
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.