Land Rover Range Rover
300 TDI
Beskrivelse
AVTALE OM SALG INNGÅTT
Pen Range Rover classic til salgs. Min sidan 2004, jamnt vedlikeholdt og oppgradert med riktige biter frå Land Rover hylla. Ny amatørlakk i 2017, framstår idag som ein pen bruksbil, er veteranbil frå neste år med billeg årsavgift og forsikring. Og billeg i bruk- mellom 0,7 og 0,8 på mila. Det kan du gløyme med ein V8. Kjenner du Land Rover ser du på lista under at denne bilen har blitt lagt mye penger i.
Montert på verksted: 300 TDI frå ein 1997 Discovery - bygd om til mekanisk dieselpumpe, R380 girkasse - overhalt, LT 230 frå 1997 Discovery. Stor Allisport intercooler, silikonslanger på denne og turbo. Alt med kvitteringer.
Oppgradert innertak frå Nationwide trim - dette vil aldri henge slik det gjer på alle originale innertak.
Skinninteriør frå 1995 Range Rover - i beste Conolly kvalitet.
I mitt eige er det meste av slitedeler blitt bytta. Alltid bytta deler i par eller x 4 . Alltid bytta til bedre kvalitet, for å sleppe å bytte fleire gonger eller forebyggande for å ha ein påliteleg bil. Og det har fungert - den har alltid fått meg heim :-) Bremser, hjullager er på stell. Alle foringer er blå eller rød polybush og nytt siste 20 000 km. Bremserør er kobberrør rund baut. Bremseslanger i rustfritt. Støtdempere frå terrafirma og fjører frå bearmach nye siste 20 000 km. Olje- og filterskift på motor er gjort kvar 5000 km. Kasser og aksler har også fått sitt regelmessig.
Rust er alltid eit tema på Range Rover - denne er av dei absolutt bedre. Eg har vore borti mange, og veit kva eg snakkar om. Den har vore sveist opp igjen litt her og litt der over åra - dels av meg, dels av andre med meir ferdigheter. I seinare år brukt Lanolin / Fluid Film flittig med god effekt.
Motorombygging er ikkje ført i vognkort - aldri vore noko tema på EU, motoren finns originalt i 1994 og 1995 Range Rover. Min var original ein VM diesel som for ytelse og vekt er tilnærma identisk. Bytte til 300 TDI blei gjort for å få ein påliteleg maskinist, og det har den vore.
Bilen er nyleg EU-godkjent - etter liten anmerking for lys og oljelekkasje. Den har siste to åra blitt brukt lite og lakkjobb blei prioritet foran EU i fjor. No før salg har eg brukt bilen dagleg til/frå jobb - 40 km dagleg – og den går som ei klokke. Bør sjåast, tek ikkje imot bud før du har sett bilen. Innbytte er ikkje aktuelt, selgast pga overgang til seglbåt.
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- 1 594 kr (avgifter)
- Pris eks omreg
- 38 306 kr
- Årsavgift
- Les mer
- Farge
- Hvit
- Interiørfarge
- Grå
- Hjuldrift
- Firehjulsdrift
- Vekt
- 1 934 kg
- Antall seter
- 5
- Karosseri
- SUV/Offroad
- Antall dører
- 5
- Bilen står i
- Norge
- Salgsform
- Bruktbil til salgs
- Avgiftsklasse
- Personbil
- Chassis nr. (VIN)
- SALLHAME8FA356205
Utstyr
- Bagasjeromstrekk
- CD-spiller
- Diff.sperre
- El.vinduer
- Elektrisk sete u. memory
- Elektriske speil
- Helårsdekk
- Hengerfeste, fast krok
- Lettmet. felg sommer
- Midtarmlene
- Radio FM
- Sentrallås
- Servostyring
- Seter i helskinn
- Soltak/glasstak
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.