Scanmar 33
Scanmar 33
- Båten står i
- Norge
- Tilstand
- Brukt
- Type
- Seilbåt/Motorseiler
- Merke
- Scanmar
- Modell
- 33
- Årsmodell
- 1986
- Lengde i fot
- 33 fot
- Bredde
- 330 cm
- Dybde
- 173 cm
- Lystall
- 1.13
- Motor Inkl.
- Ja
- Motorfabrikant
- Sole Mini 26
- Motortype
- Innenbords
- Motorstr.
- 26 hk
- Maks fart
- 7 knop
- Drivstoff
- Diesel
- Vekt
- 5 000 kg
- Reg.nummer
- NOR 7079
- Materiale
- Glassfiber
- Farge
- Hvit og rød
- Soveplasser
- 6
Beskrivelse
Vurderer å selge min kjære "Freebird", ein velholdt og vakker Scanmar 33! Etter åtte år med masse flotte turar og opplevingar er det slutt på båtbuar- og turlivet på kjøl for denne gongen.Båten har nettopp vore på land for bunnsmøring, polering av skroget og skifting av sink. Ho er klar for nye turar!
Scanmar 33
Scanmar 33 blei konstruert av ein av Sveriges beste båtbyggjarar: Rolf Magnusson, og blei bygt av brødrene Börjesson. Totalt blei det bygt ca 500 av dei. Scanmar er ein trygg og god familiebåt, med stor akterlugar og romsleg salong. Innreiinga er forseggjort, av mahogny med raudleg lèt, her snakkar vi kvalitet! På sjøen er Scanmar ein god seglar, den har vore ettertrakta både av regattaseglarar og turfolk!
Freebird
Freebird var min første seglbåt, og det var heilt overkommeleg å lære å segle med ho! Alle fall er ført tilbake til cockpit, og bak det store rattet står ein stødig og godt og kan lett kontrollerer segla åleine. Kartplotteren har ein stor og god skjerm, og autopiloten er nøyaktig og ein svært god "hjelpende hånd" for soloseglarar.
Båten sitt "smykke" er ein Dickinson Parafinomn, god varme og koseleg stemning!
Putene i salongen og akterlugaren er skifta i mitt eige.
Motoren er ein Sole mini 26 frå 2004, ferskvatnkjølt. Gått ca 1700t og går som ei klokke!
Livet på svai
Eg har likt godt å ligge for anker, og skifta difor ut Bruceankeret med eit spadeanker, med godt med kjetting. Med dette ankeret har eg lege på svai utallege stader i Lofoten og langs Helgelandskysten, "i vær og vind", og det har aldri rikka seg ein cm. Med livet på svai kom også behovet for solcelleanlegg, og eit 100W panell med MPPT-regulator blei installert. Dette held utan problem til å drifte kjøleboksen, navigasjonsutstyr og litt TV på kvelden. Freebird er i tillegg utstyrt med ein Dickinson parafinomn, so med denne båten klarer du deg utan hamn med straum, til og med på vinteren!
Det er opplegg til dieselvarmer også, det har stått ein gamal Ardic som ikkje har fungert noko særleg i mitt eige, den er no tatt ut. Ny dieselvarmer (til 8500,-) er kjøpt inn, men ikkje montert enno.
Båtbuar - praktiske løysingar
Eg budde i båten fleire år, ein kjempebra og ikkje minst koseleg bubåt!
Eg har laga ein del nye hyller som i skapet i akterlugaren, på badet og ei hylle til kart/båtputer i forpiggen (denne kan lett takast bort).
For ekstra golvisolasjon formsydde eg "persiske" tepper til både salong, bad og pentry. Desse kan følge med ved interesse.
På vinteren er luftavfukter uunværleg, denne kan følge med mot eit lite tillegg i prisen.
Akterlugaren er bygt om litt, da eg hadde bruk for meir lagringsplass. Den eine madrassen er tatt ut, og det er laga til oppbevaringsplass til mellom anna symaskin og foldesykkel (spent fast), som kan takast ut gjennom luke i cockpitbenk. Om ein heller vil ha seng her er det lett å gjere om igjen.
I forpiggen er det oppheng til 2 par ski, kan spennast fast under hyllene.
Vedlikehold
Båten er jamnleg oppgradert og vedlikeholdt, han har vore oppe anna kvart år og olje og filtarar er skifta (nesten) kvart år. I 2022 blei dieseltanken (på 80L) og tilhøyrande slanger rensa av eit profesjonelt firma pga dieseldyr. I den samanheng blei det også montert to mannlokk i tanken for tilkomst og inspeksjon. Også racorfilter er installert.
På vinteren har det alltid vore varme på i båten og luftavfukter (Maeco) har blitt brukt når eg budde i båten for å unngå fukt.
I 2022 blei det kjøpt inn 4 nye batteri til 11000,-
Eg har skifta 3 av 4 vindu i kalesjen og sydd oppatt nokre saumar, den fungerar men byrjar bli gamal. Cockpitteltet er i veldig god stand.
Ting eg veit om som bør bli gjort på sikt:
-Belgen er over 10 år gamal (skifta sist i 2011), den ser heilt fin ut men bør vel skiftast etterkvart.
-Vindmålaren fungerer ikkje (kråka har spist opp givaren i mastetoppen, sikkert berre å skru opp ein ny).
-Storseglet er bra, men genoaen har sikkert godt av ein overhaling hos seglmakar (eg har segla fint med han som han er).
-Takluke i forpiggen treng nytt tettestoff, kanskje vindu i akterlugaren også (Gorillateip fungerer også fint).
-Det pleier å vere heilt tørt i kjølen, men med mykje regn kan det komme inn litt vatn via masta.
-Om du vil segle regatta vil eg tilrå å slipe ned skroget for bunnstoff.
Det er mogleg å komme og sjå båten 20. - 26. mai. Ta gjerne kontakt om du vil vite meir!
På grunn av alderen selges båten som han er.
Med forbehold om feil i annonsen.
Selges med tungt hjarte.
Utstyr
Seilgarderobe.
- Harken rullesystem
- Fullspilet storsegl
- 130% rullegenoa
- Kryssfokk
- Spinaker
Vinsjer:
- 4 vinsjer i cockpit (2 stk selftailing)
- 2 vinsjer på rufftak
Fortøyning:
- 15 kg spadeanker på baugspyd
- 20 m kjetting + 50 m blytau
- Ankerrolina akter
- Fortøyningstau og fendarar
Navigasjon:
- Raymarin kartplotter inkl kartbrikke
- Ekstra GPS i cockpit
- Raymarin autopilot ST6002 med Tridata, (fart, vind, dybde). Giver til vind fungerer ikkje /må skiftes).
Komfort:
- Dickinson Alaska Parafinomn
- Ny dieselvarmer - ikkje innstallert enda
- Cockpitkalesje (gamal)
- Cockpittelt
- Le-skjermer
VVS
- Varmt og kaldt trykkvatn i bysse og bad
- Toalett med twist&lock pumpe
- Septikktank
- Varmtvassbereder
Div. elektronikk:
- VHF med distress og ekstra høgtaler ute
- Radio med CD, DAB og Bluetooth, høgtalarar ute og inne.
- LCD TV med DVD
- Kjøleboks med nyare kjølekompressor (ISO klassic 80L comp.)
- Automatisk lensepumpe i kjølen (2017)
- Solcelleanlegg 100W med MPPT-regulator (2017)
- Nye batterier, 3 forbruk og 1 start. Bosch 75ah (2022)
Annet:
- Kjølstokker forsterka i 2010
- Belg skiftet i 2011
- Røstjern er skifta til ny og betre type
- Bunnventiler toalett og bysse skifta sist i 2013
- Ventiler drenering cockpit skiftet til kompositt 2020
- Ny ventil sjøvassinntak 2019
- Mannalokk (2 stk) i dieseltank 2022
- Racorfilter (forfilter diesel) 2022
Ekstra utstyr som kan følge med etter avtale:
- Foldesykkel OC7
- Luftavfukter Maeco
- Påhengsmotor 1,9 hk (ikkje testa på fleire år)
- Ekstra anker (Bruce 15 kg) med 8 m kjetting+tau
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
Kjøpekontrakt
- Ferdig utfylt kontrakt
- 1 måned båtforsikring til kr 0,-
- Digital signering
Myrvegen 28b, 6421 Molde
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.