Video

Jeanneau Jeanneau Merry Fisher 895 Marlin / Sport

Jeanneau MF 895. Ekstrem SUV på sjøen. RESERVERT/SOLGT.

Pris 1 490 000 kr
Båten står i
Norge
Tilstand
Brukt
Type
Cabincruiser
Merke
Jeanneau
Modell
Jeanneau Merry Fisher 895 Marlin / Sport
Årsmodell
2019
Lengde i fot
29 fot
Bredde
299 cm
Dybde
85 cm
Motor Inkl.
Ja
Motorfabrikant
Yamaha
Motortype
Utenbords
Motorstr.
400 hk
Maks fart
40 knop
Drivstoff
Bensin
Vekt
4 600 kg
Reg.nummer
LH5055 + MES525
Materiale
Glassfiber
Farge
Hvit
Sitteplasser
10
Soveplasser
5
Sjekk Småbåtregisteret

Utstyr

Særdeles strøken Jeanneau Merry Fisher 895 Marlin helårsbåt med ekstremt mye ekstrautstyr vurderes solgt. Båten fremstår som helt ny uten noe slitasje og skader. Stor motorservice med skifte av registerreimer og nytt bunnstoff i april 2024. Med sitt moderne og maskuline design er Merry Fisher 895 Marlin / Sport klar til å ta deg med på helt nye eventyr til sjøs! Båten sitt Marlin/Sport design er en videreutvikling av Cruiser designet som kun er en turbåt. Marlin/Sport har nå to store sosiale utesalonger og er en perfekt sosial turbåt med meget god plass til venner og familie både ute og inne. Samtidig er modellen nå også tilrettelagt for det mest krevende hav- og teinefiske med det store frie akterdekket. Med sin smarte kombinasjon av design, funksjoner for sikkerhet, ergonomi og ekte komfort om bord, både ute og inne, oppfyller Merry Fisher 895 Marlin / Sport de mest krevende oppgavene med glans. Båten er rigget for helårsbruk og gir derfor spesielt god nytteverdi. Dette er en sjøsterk og bunnsolid tung SUV i XXL-utgave med meget høye skrogsider og solide 30mm rekker rundt hele båten, Båten er utstyrt med det ypperste av høyteknologisk utstyr som er montert av kun profesjonelle båtserviceteknikere med full dokumentasjon. Inne i cabinen finner du to store sovelugarer og et romslig bad & toalettrom med dusj. Alle rom under dekk har dører som kan lukkes. I hovedsalongen er det lyst og trivelig og med meget store og moderne vindusflater. På framdekket er det en egen bowrider salonggruppe og akterdekket er blant klassens største og mest fleksible. Det er sitteplasser ute til 14 passasjerer (ca 7 bak og 7 forran). Den er typegodkjent for 10 passasjerer og har soveplasser til 4-5 stk. Fordelen med to sittegrupper ute er at en kan flytte seg til der solen er uansett hvordan båten er fortøyet, eller kursen er på sjøen - dette er en kjempestor praktisk fordel. Den åpningsbare porten på styrbord side er meget funksjonell og gir trygg og enkel ombordstigning da skrogsidene er høye . I kombinasjon med den store brede døren ut fra styrehuset på styrbord side så er det lett for båtfører å enkelt komme i land for å fortøye båten alene. Nedsenket dollbord langs hele styrbord side gir trygg ferdsel mellom sittegruppene i baug og akter for både voksne, barn og hunder. På taket er det solide takrails for transport av SUP brett, kajakk, sykler og annet stort turutstyr. Med 2 Yamaha F200 motorer kan en snu båten lydløst på en femøring, der en kun benytter den kraftige baugpropellen som back-up og dersom en vil kjøre båten sidelengs sammen med motorene. Designet på denne XXL SUV båten er maskulint med meget moderne linjer og lange svarte vinduer i skroget. Frontruter er fremoverlent og vindusflatene er klassens aller største på alle sidene. Det er en meget stor og bred utgangsdør for båtfører på styrbord side som gjør at det er lekende lett å fortøye båten i havn uten ekstra mannskap. Denne meget spesielle båten er unik da den har absolutt alt av nødvendig ekstrautstyr som alt har en ekstremt høy teknisk standard. Sjøsikkerheten er satt i absolutt høysetet ved 2 helt adskilte og uavhengige Yamaha motorinstallasjoner, 2 uavhengige bensintanker og vannutskillere, 2 Garmin kartplottere (ute og inne), 2 uavhengige styreposisjoner (ute og inne), Garmin radar med kollisjonsalarm, manuell hurtigutløsning av stort 7,5 kg anker og 50m ankerkjetting i baugen, ekkolodd med alarm for grunt vann, 2 brannapparater, 2 automatiske lensepumper + 1 manuell lensepumpe, 2 batterimonitorer med separate alarmer for lav batterispenning, seperat bryter for hurtig nødutkopling av autopilot, adskilt startbatteri for motor, bryter for overstyring til parallellkopling av beskyttet startbatteri til begge motorer, stort drivanker, 50m sterkt Robline slepetau, stor heavy duty slepekrok i baugen, mann-over-bord redningsline, GPS sporing av båt for familie via mobilnettet, røkalarm og CO alarm i styrehuset, 6 nye oppblåsbare redingsvester fra Redningsselskapet, pyroteknisk utstyr, VHF med distress call nødknapp for DSC-varsling rett til Hovedredningsentralen med båtens lokasjon. Fiskeutstyret er meget bra med mange stangholdere over alt. Det er montert en meget solid Northlift LH300 monteringsbrakett på styrbord side med kraftig skjult metall forsterkningsplate under. Her kan en montere Northlift LH300 teinehaler (største type som har 900 W og drar over 140 kg+). Teinehaleren kan benyttes til både krabbeteiner, dypvanns krepesteiner i lenke, havfisketeiner osv. Strømkablene er solid dimensjonert og har egen uavhengig sikkerhetsbryter på strømtilførsel. På samme Northlift monteringsbrakett kan en også montere en spesiallaget Heavy Duty Northlift fiskestangholder i alu. metall med stangsikring for det aller største storfiske til havs i Norge som makrellstørje (250 kg) og kveite (180 kg). Denne meget kraftige stangholderen er bunnsolid og tåler 300 kg+. Det vil alltid være fiskestangen som er det svakeste ledd og ikke denne solide stangholderen. Et meget stort, praktisk og spesiallaget sløyebord i HDPE plast medfølger som kan benyttes både på styrbord og babord side. Dette sløyebordet kan også benyttes til å sette en Weber Q2200 gassgrill på, eller som fint avlastningsbord til matservering i havn. Det er rustfri garn rullebøyle på motsatt side av sløyebrettet. Full utestyring med Garmin 723 xvga kartplotter, ekkolodd, baugpropell og motorstyring mm gjør at en har full kontroll på akterdekket alene ved samtidig håndtering av fiske og teiner på sjøen. Det er en meget praktisk arbeidsbenk med 2 luker for mye fiskeutstyr akter over motorene. Denne kan også benyttes som sløyebord ved behov. Det er saltvannspyling med slange på akterdekket og i tillegg ferskvannsdusj fra slange ute akter. De sosiale sittegruppene ute på denne båten er totalt sett den beste i klassen. Det er meget tykke solide sitteputer i regnfast materiale for alle sitteplasser både forran og bak. I baugen er det i tillegg en gigantisk stor solseng som passasjerer kan benytte mens fiskeentusiastene er engasjert på akterdekket. De to store Yamaha F200 hk motorene har gått 100% feilfritt uten feilkoder siden nye. De er kun gått ca 189 timer (!), Motorene har fått full service hvert år med oljeskift, filter, tennplugger, alle nye anoder etc ihht Yamaha Service anbefaling. Det er komplett servicehistorikk på hele båten fra Åmøy Havn. Teknisk Sjef på Åmøy Havn i Stavanger har vært teknisk ansvarlig for denne båten siden ny og kan kontaktes for teknisk referanse. Alle servicer og modifikasjoner både elektrisk og mekanisk er faglig utført av Åmøy havn med alle kvitteringer. Yamaha motorene har Engine Canbus interface tilkopling til Garmin kartplotter i tillegg til NMEA2000 nettverkstilkopling. Dette gjør at en kan få full dybdeinnsikt i evt. feilkoder og mye bedre total motoroversikt og kontroll enn det lille Yamaha 6YC displayet på dashbordet og NMEA2000 motordata. Det er et eget Yamaha ikon merke på Garminskjermen for dette. Begge motorene har blitt flushet regelmessig med ferskvann og Salt-Away saltfjerningkjemikalier fra en spesiell doseringskopling til motorenes spyleslanger. Dette utstyret og kjemikalier medfølger. Regelmessig Salt-Away rensing av motorer er viktig når de benyttes i sjøvann og da holder de seg helt som nye inni i mange år. Selv om det er rustanoder inni kjølevannsystemet i motorene, så er det meget viktig å både ferskvannskylle regelmessig og fjerne saltavleiring inni motorene med Salt-Away kjemikalier av og til. Det er ikke mange båteiere som bryr seg om dette, men dette er meget viktig for å sikre at store og dyre sjøvannsmotorer kan ha meget lang levetid i saltvannsmiljø. Båthavnen til båten i Vikedal er ved utløpet til en stor ferskvannelv og da får alltid motorene kjørt seg godt i ferskvann etter en tur på fjorden i saltvann. Yamaha F200 motorene har de beste vekt/kraft-forhold og er ekstremt pålitelige i drift når de blir passet godt på. Cruise hastighet er vel optimalt på 22-23 knop, men det er relativt lite forskjell på bensinforbruk mellom 22 og 28 knop. Båten planer meget lett på 18-20 knop grunnet dobbel motorinstallasjon og stort skyveareal fra 2 store propeller. Topphastighet er oppgitt til 40 knop, men det er uten mye ekstrautstyr, ballastbly, bensin, vann og passasjerer. Topphastigheten slik den er fullrigget i dag er på ca 38 knop som er mer en fort nok (!) for en slik stor båt på nesten 30 fot. For å spare bensin og timeforbruk ved sakte kjøring på sjøen i dørgefart så kan en velge å kun kjøre med 1 motor og veksle litt på dem slik at totalt timeforbruk blir ca likt på begge motorer over tid. Det er stålpropell på motorene og det virker som om diameter, stigning og kupp er helt optimal for motorenes max effekt og turtall uten kavitasjonsproblemer. Litt trim er å anbefale for å optimalisere bensinforbruk på cruisefart. Motorene kjøres alltid kun på 98 oktan blyfri (uten etanol !) for best motorbeskyttelse. Det er 2 x 200 ltr adskilte bensintanker for optimal driftsikkerhet. Motorene har felles Yamaha Y-Cop elektronisk startsperre fra liten fjernkontroll dvs totalt umulig å starte uten fjernkontrollen på nøkkelknippet. Motorene kan startes, stoppes og styres fra både innvendig og utvendig styreposisjon. Dette er særdeles funksjonelt ved fiske og at båtfører da også kan være sosial ute i sola. Motorene har hydraulisk styring samt Garmin GHC20 autopilot med Garmin Reactor 40 styringsenhet. Det er lagt opp ledningsnett til fremtidig elektronisk styring også (!). Autopiloten er meget avansert og kan betjenes vha Garmin kartplottere, fjernkontroll og Garmin Quatrix 7 smartklokke. Dette gjør at båtfører kan bevege seg rundt i båten mens autopiloten styrer mot målet. Båtfører kan også sitte i solsengen på baugen og styre båten vha klokken sin, eller ved fjernkontrollen. I baugen er det meget lydløst fra motorstøy og en har kjempegod oversikt på sjøen fremover. Dette er en av de aller beste tekniske oppgraderingene på denne spesielle båten som har absolutt alt av ekstrautstyr. Autopilot lager enkelt anbefalt rute til målet ditt og så er det bare å sette seg i baugen å følge med på turen. Har en på radar i tillegg så vil denne gi alarm dersom et objekt på sjøen nærmer seg og er på kollisjonskurs. Radar benyttes ved kjøring i tett tåke og om natten, men kan også benyttes som et ekstra utkikksøye med alarm på dagtid for melding om objekter på sjøen som nærmer seg. Radaren er Garmin GMR Fantom 18 med separat-, eller kart overlay på Garmin kartplotter. Denne store hurtiggående cabincruiseren har et bra V-skrog som er optimalt for å få båten raskt og lett opp på plan, men også for å opprettholde plan i fart uten stort drivstoffforbruk. 80 liter septiktank på babord side benyttes i liten grad så er det lagt inn 100 kg ballastbly (4 x 25 kg) under sittebenk på babord side til midtlugar slik at båten holder seg fint i vater. Septiktank skal dog benyttes ved opphold i havneanlegg/nær land og det er tanklokk på babord side for å pumpe ut septiktank på land ved behov dersom en ikke dumper septiktanken på åpent hav. Det er solide Lenco Edgemount trimflaps tilgjengelig med Lenco 1235C kontrollstyring inne dersom en har tung last og passasjerer som gjør at båten heller til babord, eller styrbord under fart. Det er sjelden at en har behov for å benytte trimflaps. Det er montert store anker med fjernstyrte vinsjer både forran og bak. Det er kjetting forran og synketau bak. Baugvinsj kan styres lokalt i baugen med kablet fjernkontroll og fra styrehuset inne. Aktervinsjen kan styres med trådløs Sleipner fjernkontroll, samt fra styrehuset inne. Fjernkontroll til ankervinsjen bak er ideell dersom en fortøyer måten ved aktervinsjen bak og i baugen på land. En kan da forhale båten ut litt med fjernkontrollen fra land slik at det er sikker og trygg avstand til landfestet i fjæresteine og til baugen på båten. Når en skal opp i båten igjen så benytter man fjernkontrollen fra land til å slakke ut aktervinsjen igjen slik at båten kommer nærmere land for ombordstiging. Det er integrert enkel baugstige m/ ett trinn. Det er fullt mulig å oppgradere båten med en stor baugplattform med integrert nedsenkbar teleskopstige ( se bilde av søsterbåt med baugspyd vedlagt). Alle utedekk har moderne flott koksgrå syntetisk teakdekk som er meget praktisk og lett å holde ren. Dørken holder seg da også lun og varm om sommeren når en går uten sko ombord. Båten har gassbluss i kjøkkenpantry, men dette er ikke benyttet av eier. Det medfølger 3 gassflasker som er ubrukt. Det er utvendig rom for gassflaske under luke i sittegruppe i baugen. Båten har 100 liters ferskvannstank under midtlugar og 25 liters 1200W Quick B3 2512S varmtvannsbereder. Denne tanken kan kun varmes opp med landstrøm på 230 volt, men en kan varme opp tanken før en går på sjøen slik at en har varmvann på båtturen også. Ferskvannstanken, pantry, varmtvannsbereder, dusj inne og ute, saltvannspyling ute, tappevann på bad og i pantry har ikke vært benyttet av eier da en i hovedsak har reist på korte dags/helgeturer. Inni båten er det et Finnlux 32" smart TV som er koplet opp til Garmin kartplotter vha HDMI. Da kan passasjerer enkelt følge med på kartet underveis på turen. Det er WiFi ruter i båten med eget nettverk. Kartplottere har også internt WiFi slik at en kan vha Garmin Activecaptein App og se det samme på mobilen som på kartplotteren. En kan også styre autopiloten ved hjelp av mobiltelefonen vha Helm display på Garmin Activecaptein App`n. Finnlux Smart TV har fjernkontroll og kan strømme TV fra Altibox, Netflix, YouTube og andre strømmetjenester. Det er montert en Webasto Air Top Evo 55 dieselvarmer på hele 5500 W med 25 ltr dieseltank og Multicontroll betjeningspanel. Denne er en meget kraftig og overdimensjonert dieselvarmer som varmer opp styrehuset om vinteren på få minutter. Størrelsen på dieselvarmeren er dimensjonert for fremtidig full kalesje ute der en også skal varme opp uteplassen og ha skyvedøren åpen. Webasto dieselvarmeren har varmedyser i alle rom i båten og også på vinduene forran. Der er mulig å oppgradere denne Webasto dieselvarmeren med Thermoconnect Tcon2 fjernstyring for ca Kr 6000,- slik at en kan kontrollere og overvåke dieselvarmeren fra en Webasto App på mobiltelefonen. Da kan en komme til forhåndsoppvarmet varm og behagelig båt hele året. En kan også kjøre kun ventilasjon uten varme på Webastoanlegget på varme sommerdager slik at det blir god ventilasjon i hele båten. Denne spesielle båten har også montert er permanent skjult AllTemp RS70 sorbsjons avfukteranlegg med automatisk Hygrostatstyring som holder ønsket luftfuktighet på konstant RH 50 %. Dette anlegget virker fra - 20 gr C (!) til + 40 gr C med store 125mm ventilasjonskanaler for optimal ventilasjonseffekt. Anlegget har kapasitet til å fjerne 6-7 liter vann pr døgn og en kan justere Hygrostaten til den ønskede relative fuktigheten på veggkontrollen. Den våte luften blåses enkelt ut av båten og en slipper derfor å tømme på vannbøtter og ha store avfuktermaskiner stående i veien i båten. Alle andre avfuktere virker ikke ved temperaturer nær null og er helt uten virkning under null grader. Med automatisk AllTemp RS70 sorbsjonsluftørker i båten så holder båten seg frisk, ny og tørr hele året uten muggsopp og fuktig dårlig lukt som ødelegger dyr elektronikk, tekstiler, puter og annet i båten. Det er meget sjeldent å finne en båt i denne klassen med et slikt avansert sorbsjonsavfukteranlegg og det er spesielt viktig for båter på vestlandet å ha dette pga mye fuktig nedbør og de store temperaturforskjellene som er der. Hele båten har moderne grå, kokssvart og svart farge som designlinje. Det er grå, myke og tykke tekstilputer til alle seter og senger inni båten. Det er grå formsydde tepper i hele båten inne. I midtgangen i styrehuset er teppet beskyttet av en grå overleggsløper oppå teppet. Midtlugaren har en ekstra tempur 200x140 cm overmadrass for ekstra komfort. Det er mulig å kjøpe full kalesje, eller kun top cap til akterdekket (se bilde av søsterbåt). Denne båten er rigget som helårsbåt i Norge så da er redningsflåte helt nødvendig dersom en tenker forsvarlig sikkerhet på sjøen. Instrumenteringen i denne båten er også unik, der den er spekket med alt en kan tenke seg av dyr elektronikk i førerposisjon. Styringen er hydraulisk med ratt inne som kan tiltes opp/ned. Det er Fusion MS-RA70N stereoanlegg med multismart kontroll innstallert. Det er 2 lydsoner (inne og ute) som kan styres helt seperat, eller i parallell. Musikkanlegget koples til mobiltelefon via Bluetooth og en kan også styre det via begge kartplottere både inne og ute. Båten er registrert i NIS - Norsk Internasjonalt Skipsregister og kan således belånes med pant i båten. Det er ikke tinglyst pant på båten, og dette ivaretas trygt av banken ved evt tinglysing av ny pant hos kjøper. Det er en meget stor trygghet at båten er registrert i skipsregisteret, da det kreves utrolig mye dokumentasjon, CE papirer og orginale byggesertifikater for å få den registrert. Båten har da et formelt tinglyst skjøte som gjør at kun registrert eier har rettsikkerhet for eierskap til båten. Båten er også registrert i Småbåtregisteret der både skrog og begge motorer er Securemark registrert for tyveri. Denne Jeanneau Merry Fisher 895 Marlin / Sport er en særdeles strøken båt som er omhyggelig påpasset av eier. Båten fremstår som komplett ny uten skader, riper eller grunnstøtinger. Båten har nylig vært på land hos Åmøy Havn i Stavanger for årlig service av motorer samt bytte av registerreimer i uke 15 i April 2024. Den fikk da også div oppgraderinger og ny bunnsmøring. Teknisk Sjef på Åmøy Havn i Stavanger har vært teknisk ansvarlig for denne båten siden ny og kan kontaktes for teknisk referanse både for motorer, skadefritt skrog under og alle modifikasjoner. Denne båten har følgende utstyr : - Utestyring m/ komplett kontrollstasjon med alt nødvendig utstyr (inkl. vintertrekk) - Fusion MS-RA70N DAB radio m/ Mobil streaming. Høyttalere ute og inne - Webasto AirTop Evo 55 diesel varmer på 5500 W med dyser på alle rom og på frontvinduer - Webasto Multicontrol styringspanel til Webasto AirTop Evo 55 dieselvarmer - 2 stk Yamaha F/FL 200 GETX m/ Y-Cop tyverisikring (2 x 200 hk) - 2 stk adskilte bensintanker til hver motor på 2 x 200 ltrs med 2 stk vannutskillere - Yamaha 6YC kjørecomputer display for motordata (forbruk, turtall, temp, oljetrykk etc) - Yamaha motor flusheanlegg fra Salt-Away med doseringssprøye og kjemikalier - Yamaha Enginebus Interface kopling til Garmin kartplottere m/ absolutt alle motordata - Yamaha hydraulisk styring m/ ledig kabelnett for fremtidig elektronisk styring - Baugvinsj m/ stort anker (7,5 kg) og 50m kjetting. Manuell hurtig nødutslipp av bauganker. - Lokal fjernkontroll til baugvinsj (Control panel HRC) + styring inni styrehus - Aktervinsj m/ stort anker (7,5 kg) og synketau. - Sleipner fjernkontroll for styring av aktervinsj + styring inni styrehus - Manuell enkel dregg m/ 50m tau, gummidemper og swivel - Trimbrett Lenco Kit Edgemount m/ Lenco 123SC kontroller inni styrehus - Stor dobbel badeplattform bak med teleskop badestige og anker for aktervinsj - Stor takluke i styrehus med både solskjerming og myggnetting - Luftevinduer med solid lukking og gardiner på begge lugarer - Skylight vindu med mye lys fra oven til begge lugarer med gardiner - Mange klesknagger på alle lugarer, i styrehus og ute. - Mange skjulte lagerom under senger, benker og trapp - 65 ltr kjøleskap under førersete med integrert frysehylle (Dometic Coolmatic CRX65) - 18 ltr fryseboks under TV hylle (Coolfreeze CDF 18) - LED lys på langs gulvet inne - LED lys (Blå farge) langs dørken ute på baug, dollbord og akter - LED lys spots på alle lugarer - Grått syntetisk teakdekk på alle gulv ute - Heldekkende grå tepper på alle gulv inne + ekstra grå teppeløper i styrehus - Sjøvannsspyling med slange på akterdekk. Medfølger kort og lang slange m/ spylepistol - Ferskvannsdusj med slange og dusjhåndtak på akterdekk - Jabsco pumpetoalett med 80 liters septiktank. Opplegg for vacuumsuging og lensing. - Søkelys TX-SL009 D på taket med styringskontroll i styrehus - Fjernkontroll til TX-SL009 D søkelys på taket - Dusj på toalett med varmt og kaldt vann - Sittebenk over toalett - Tyverikrok i baugen for sikringsline/kjetting. - Heavy duty slepekrok i baugen for sleping og for opptrekk på slipp - Enkel baugstige - Cristec Y-Power 12v/25A batterilader til alle 3 batterier fra 230volt landstrøm. - 230v Landstrøm med 4 x C16A sikringer, landstrømkabel og div kabelstikk overganger - Flere 230v stikkkontakt utganger ombord (begge lugarer og styrehus) - Flere USB Ladekontakter i lugar, styrehus og ved utestyring - 12V Uttak i styrehus, ved utestyring og i lasterom - Solide takbøyler på taker med skumgummi beskyttelse for SUP brett mm - Styrbord vippesete i tillegg til to andre standard vippeseter - Garmin Bluechart G3 Vision for hele Nord Europa VEU 721L - 100 liters ferskvanntank med trykksatt pumpe til alle forbrukskraner - 25 liters varmtvannstank (Quick B3, 1200 watt) for 230v olt landstrøm - 2 vindusviskere med spylevæske fra stor spyletank - 6 fendere med svart tøytrekk - 3 store kulefendere m/ svart tøytrekk - 4 fortøyningsliner for tur med integrert strekkdempere - 6 fortøyningsliner for fast båthavn med gummidempere - Hevet vannlinje for bunnstott (8 cm) for å unngå gul misfarging på hvitt skrog - Hempel selvpolerende svart bunnstoff - Profesjonelt helpolert båt med topcoatforsegling av Åmøy Havn (kr. 30 000,-) - Holars HE-77 Alarmsystem via GSM og GPS. Kan bygges ut med flere funksjoner - Holars HE-77 GPS Tracking med Geofence alarm (nå satt til 300m radius) - Holars HE-77 Alarmsensorer : Røk, dørmagnet, IR sensor, temperatur ute og inne mm - Holars HE-77 Blått LED blinklys ved akterdør ved alarm på - Holars HE-77 Fjernkontroller (2 stk) for aktivering av hel, eller delvis alarmsikring av/på - Holars HE-77 GPS Tracking alarm klistremerker med integrert NIS kode (LH5055) - Holars HE-77 GSM fjernstyring av alarm, posisjon, status og strømkommandoer - Webkamera alarm tilkoplet mobiltelefon App (Pan, Tilt, Zoom, lyd, to-veis tale) - CO Gassalarm - Kompositt værbestandig utebord i kokssvart kompositt med 8 koppholdere - Ekstra ubrukt Jeanneau teakbord medfølger for evt montering i baug sittegruppe - Stort drivanker med 50m sterkt Robline slepetau i seperat bag - Baugpropell Quick BTQ (40 kg skyvekraft) med Quick THC 1027 joystick inne + ute - Sleipner trådløs styring av baugpropell på fjernkontroll - Fiskestang lager rack på fiskebenk over motorene - Garmin GHC 20 Autopilot tilkoplet kartplottere - Garmin Autopilot trådløs fjernkontroll - Garmin Reactor 40 hydraulisk styringsystem til Yamaha motorer - Garmin GHP hydraulisk pumpe (1,2 liter) - Garmin GMR Phantom 18 Radar koplet til Garmin GPSMAP kartplottere - Garmin GPSMAP 8416 xsv kartplotter inne (16 tommer - Kr. 70 000,-!) - Garmin GPSMAP 723 xvga kartplotter ute (7 tommer - Kr 15 000,-) - Garmin GPSMAP Grid 20 fjernkontroll styring til kartplotter funksjoner - Garmin VHF 215i AIS m/ 25W ekstern antenne på taket og DSC tilkoplet kartplotter - Garmin NMEA2000 nettverk m/ kabling til alt utstyr - Garmin HDMI-in og HDMI-out kabling lagt opp fra GPSMAP 8416 til TV og laptop PC - Garmin RJ-45 marin nettverkskabel lagt opp fra GPSMAP 8416 til GPSMAP 723 - 2 stk Houseguard brannapparater (pulver type) - Pyroteknisk nødutstyr (nødraketter, varslingsbluss, røksignal mm) - Førstehjelpsbag m/ 100 sjøsyketabelletter - 100 kg ballastbly ( 4 stk lodd på 25 kg) under sittebenk på babord side - 2 stk Renogy batterimonitorer m/ 500A smart shunt kopling til batteriene - Ekstra mast på radartårn med vimpel og 365 graders LED ankerlys for overnatting på sway - Redningsline (Baltic Safety Sling) montert på port til badeplattform - Stor rømingsvei/luke fra bauglugar til sittegruppe på baugen - AllTemp RS70 sorbsjonsavfukter (virker fra minus 20 gr C til pluss 40 gr C) - Alltemp RS70 hydrostat for automatisk styring av ønsket luftfuktighet i båten. - Northlift LH300 teinehaler (største type 900 watt / 140kg+) - Northlift LH300 stangholder for ekstremt storfiske (300 kg +) - Northlift 35A dekkskontakt m/ integrert hovedsikring - Stort sløyebord i solid i HDPE materiale (kan benyttes på storbord og babord side) - 2 stk flaggholdere (både på styrbord og babord side) m/ 25mm flaggstang og flagg - 2 stk solide fisketangholdere som setter i flaggholder 25mm - Gardiner til alle vinduer - Båtshake og teleskop vannlinjekost med integrert spyling - Propananlegg i sikker luke under sete i baugen ute (m/ 2 reserve gassflasker) - Elektrisk pumpestav for å suge opp evt. væske fra bunnkjøl bak - Spesiallaget flatt kryssfiner gulv i lasterom med gummimatter - Værstasjon med ute/inne temperatur/fuktighet (MarQuant 943-135) - Tykke, myke og værbestandige sitteputer til alle sitteplasser ute - Stor solseng pute m/ ramme på baugen (kan evt. deles i to) - Moderne maritime puter og fleezepledd i styrehus - Kaffemaskin 230v m/ Nespresso kaffekapsler - 6 nye svarte oppblåsbare redningsvester fra Redningsselskapet - NIS Skipsregistrert m/ skjøte (LH5055)- Kan belånes - Registrert i Småbåtregisteret (MES525) - Securemark av skrog og begge Yamaha motorer - Vintervarmeovn m/ ekstern digital termostat - 2 sett komplette nøkkel sett m/ alarmkontroll, Y-Cop Yamaha etc - Vaskeutstyr og polering, Hempel bunnstoff m/ ruller og koster - Stor Jeanneau bag med absolutt all dokumentasjon, sertifikater og alle brukerhåndbøker Merk at båten kan finansieres av kjøper med tinglyst pant i NIS Skipsregisteret. Liknende båter å sammenlikne med er #Finnmaster Pilot 8 , #Askeladden P92 og P79, #Nordkapp , #Viknes, #Viksund, # Sargo , #Targa , #Grandezza og andre lukkede båter. Merk : Det tas forbehold om feil og mangler i den omfattende teksten over.

Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson

Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.

Les mer om reklamasjonsrett på FINNs hjelpesenter.

Du må være logget inn for å se profilen

Kjøpekontrakt

  • Ferdig utfylt kontrakt
  • 1 måned båtforsikring til kr 0,-
  • Digital signering

Saudavegen 5068, 5583 Vikedal

Annonseinformasjon

FINN-kode 328666443
Sist endret 17. apr. 2024 23:25

Rapporter annonse

Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.