To damer ser på mobiltelefon

Et fleksibelt og målrettet produkt

FINN torget tiltrekker seg et stort publikum over hele Norge som har en ting til felles: de er i kjøpsmodus, eller i ferd med å bli det. Med Torget kost-per-klikk blir det enda enklere for annonsører å komme i kontakt med potensielle kunder.

Publisert 25. mai 2020 kl. 15.38

Torget Kost-per-klikk er et effektbasert annonseprodukt fra FINN, der man kun betaler for klikkene inn til nettsiden deres, og som målrettes på valgfri kategori. Her treffer du målgruppen din i kjøpsmodus.

Torget Kost-per-klikk gir mange annonsører god effekt og økt omsetning, takket være Torgets sterke posisjon blant nordmenn generelt, samt at man har god distribusjon og dekning i en rekke bransjer.

Dette sier kundene våre om Kost-per-klikk

"Teleoutlet annonserer til vanlig på Torget. Med Kort-per-klikk kampanjen har vi hatt flere hundre prosent økning i henvisninger, som også gjenspeiles i omsetningen."
Teleoutlet

"Vi har fått veldig gode svar på kort tid med Kost-per-klikk på FINN. Vi får inn relevant trafikk til en fair pris, samtidig som vi i større grad får muligheten til å optimere underveis."
Inzpero

"Vi har en utrolig høy CTR, altså hvor mange som ser kampanjen og som klikker videre inn til siden vår. Vi ser også en økning på 2-3 henvendelser mer per dag via Kost-per-klikk på FINN."
Norsk Schæferhundklubb

"KortreistVed lar kundene enkelt bestille, og få levert tørr og god lokalprodusert ved i hele landet. KortreistVed har hatt flerdobbelt vekst de siste årene, og annonsering på FINN og klikkbaserte annonser har vært en god markedsplass for oss. En kombinasjon av rubrikk og Kost-per-klikk produktet til FINN har de siste 2 månedene gitt oss en økning i ny trafikk med rundt 30 prosent, med en konverteringsrate på rundt 3,5 prosent."
KortreistVed

"Kost-per-klikk produktet har vært en helt enestående mulighet for oss å skaffe nye kunder på. Vi har fått mye mer trafikk inn på vår interiør-nettbutikk www.ksstyle.no. Det har vært verdt hver eneste krone.

Omsetningen har gått betydelig opp på netthandelen. I tillegg har vi brukt FINN for markedsføring av spabad Premiumbad, som er et nytt merke på markedet. Vi har fått mange nye henvendelser, og kundene tar kontakt med oss fra hele landet.

I tillegg til nye kunder, har vi opplevd veldig god oppfølging og fantastisk kundebehandling.

Vi kan anbefale alle å bruke FINN for markedsføring."
K&S Style

Treffer et relevant publikum

Helene Christensen Pfister jobber for FINN torget og har daglig kontakt med kunder som benytter “Torget kost-per-klikk”. Hun forklarer her hvorfor dette er en attraktiv annonseløsning for mange kunder.

- Du betaler kun for klikkene og trafikken ledes til valgfri landingsside. Dette kan for eksempel være en lenke til FINN-annonsen din, egen nettbutikk, eller en kampanjeside. Det er også godt å vite at med vår målrettede plassering av annonsene dine, treffer du et relevant publikum i kjøpsmodus. Annonser kjøpes i valgfri kategori på FINN torgets over 300 ulike kategorier, og vises i søkeresultatet, i annonsene, og i anbefalingsstrømmen:

Produktet er fleksibelt. Du kan annonsere for produkter som for eksempel hvitevarer eller utstyr til bil, tjenester som bilvask eller reparasjon av elektronisk utstyr, eller for å bygge kjennskap til merkevaren din.

- Det gjelder å ha et bevisst forhold til hva annonseringen skal oppnå, så kan vi sammen med kunden lage en god plan for å nå disse målene, avslutter Helene.

Start annonseringen i dag

Vil du også prøve Torget Kost-per-klikk? Alt vi trenger er tekst, bilde, logo - og nettsiden du ønsker å lede trafikken til.

Ta kontakt med Helene Christenen Pfister hos FINN torget, så hjelper hun deg i gang. Du når henne på helene.christensen.pfister@finn.no eller telefon 924 37 632.