Ida Barth Thomassen E24

E24 satser på stillingsannonser

Høsten 2019 besluttet Schibsted å gjøre en historisk satsning for at E24 skulle ta posisjonen som Norges ledende næringslivsavis. Denne jobben er for fullt i gang og nå vil de også tilby leserne sine de mest attraktive stillingsannonsene på markedet.

Publisert 5. juni 2020 kl. 8.42

Det er inngått et redaksjonelt samarbeid med VG, Aftenposten, Stavanger Aftenblad og Bergens Tidende for å samle all næringslivsjournalistikk i Schibsted på ett sted, og E24-artikler publiseres derfor nå også på disse avisenes forsider. I tillegg er det som tidligere har vært Sysla.no og Offshore.no integrert til E24.

Videre har vi ansatt dedikerte ressurser for å forbedre vårt tilbud på blant annet lyd og video, og vi tilbyr nå nye redaksjonelle produkter som for eksempel E24 Nyhetene på video.

Men den historiske satsningen på E24 ga oss også muligheten til å utvikle nye ikke-redaksjonelle produkter. Og ett av produktene vi nå er stolte av å kunne presentere er splitter nye E24 stilling.

Hvorfor satser E24 nå på stillingsannonser?

Vår ambisjon er å være Norges ledende næringslivsavis. E24 er allerede størst på trafikk, og vi jobber målrettet mot å sikre den mentale nummer en-posisjonen. For oss er det naturlig at Norges ledende næringslivsavis også skal kunne vise frem et bredt spekter av Norges mest attraktive stillinger.

Dermed ble det besluttet at vårt eksisterende stillingsprodukt fortjente en stor oppussing i stil med den satsningen som nå gjøres på E24. Både jobbutlysere og jobbsøkere kan nå glede seg over det som er blitt et mye bedre stillingsprodukt, og vi kommer til å fortsette utviklingen av dette i månedene som kommer .

Hva er nytt for E24 stilling?

Vi ønsket å bygge et stillingsprodukt i et nytt og moderne design, som samtidig passet godt inn i E24 sin kontekst, da dette har bevist positiv effekt for annonsørens merkevare og for den totale brukeropplevelsen til våre lesere. Vi har også bygget en ny samleside for alle stillinger publisert på E24.

I tillegg til å totalrenovere produktets utseende, har vi flyttet stillingskarusellen til en av våre mest eksklusive plasseringer, svært høyt på E24 sin forside. Dette er gjort for å sikre at våre lesere eksponeres for alle de spennende og attraktive stillingene som finnes på E24 stilling.

Den nye stillingskarusellen er synlig i alle artikler, også de som publiseres fra det nye redaksjonelle samarbeidet, og vi tilbyr dermed en utrolig god dekning som få kan måle seg med.

“E24 skal være Norges ledende næringslivsavis. Da skal vi også kunne tilby våre lesere Norges mest attraktive stillinger.”

Ida Barth Thomassen, administrerende direktør i E24

Hvem bør publisere stillinger på E24 stilling?

E24 stilling er for deg som vil nå hele det norske næringslivet i en utrolig profesjonell og trygg kontekst. Ingen andre steder på nett treffer du en større andel av det norske næringslivet. Hver uke er over 800 000 næringslivsinteresserte nordmenn innom E24 sine saker, og majoriteten av disse er mennesker med en form for beslutningsansvar på sin arbeidsplass. Verdt å merke seg er også at over 60 000 av leserne har opplyst at de er åpne for å skifte arbeidsplass dersom den riktige muligheten byr seg.

E24 stilling har vist seg å gi gode resultater for flere forskjellige bransjer og stillinger, men om du søker en kandidat innen ledelse, økonomi, ingeniøryrker, IT eller andre type ekspertroller bør du ikke nøle med å velge E24 som kanal.

Hvordan leverer E24 sitt nye stillingsprodukt?

Siden oppstart 8.april har vi hatt flere stillinger med godt over 1000 lesninger, og den annonsen som hittil har gått best har over 4400 visninger og nærmere 40 klikk på søk-knappen. Dette er naturligvis ikke normalt, men sier noe om det store potensialet som finnes for stillinger på E24.

Dersom du er interessert i å høre mer, ta kontakt med stilling@e24.no.