En markedsføringstjeneste fra
FINN.no
  • Landets beste målgruppe?
  • All statistikk på ett sted!
  • Nesten hele Norge på én uke
  • 30% flere besøkende

Landets beste målgruppe?

Helt unik data er det som gjør Blink magisk. Vi vet hvem som ser på boligannonser på FINN i dag, og hvilke boliger og områder de ser på. Dette bruker vi til å bygge målgrupper med personer som er interessert i akkurat din type bolig. Og det smarteste av alt; vi vet hvem i målgruppen som ikke har sett annonsen din på FINN enda. Da kan du føle deg trygg på at annonsen din blir sett av enda flere og av en skreddersydd målgruppe. 

All statistikk på ett sted!

Både megler og boligselger får tilgang til en rapport som viser hvordan Blink-annonsen presterer i sanntid. Hold deg løpende oppdatert på hvor mange som besøker annonsen og hvilke kanaler de kommer fra.

9
8
7
6
5
4
3
2
1
0
%

Nesten hele Norge på én uke

Schibsteds kanaler når ut til hele 90 % av Norges befolkning på én uke. Med Blink blir boligannonsen din vist på nettsteder som VG, Aftenposten, Bergens Tidende og en hel rekke lokalaviser, i tillegg til Facebook og Instagram. Her er det med andre ord store sjanser for å finne boligkjøperen du leter etter.

+
9
8
7
6
5
4
3
2
1
0
9
8
7
6
5
4
3
2
1
0
%

Flere besøkende

Om det lønner seg å bruke Blink, spør du? Ja, det kan vi virkelig påstå at det gjør. Våre tall viser at annonser med Blink i snitt får ca. 30 prosent flere besøkende enn annonser uten. Det kan jo være nesten 30 prosent flere potensielle boligkjøpere, det!

Slik fungerer Blink

Automatisk bestilling

Manuell bestilling

Forhåndsvisning

Blink live

click icon
9
8
7
6
5
4
3
2
1
0

klikk

boligannonser med Blink den siste måneden

klikk på boligannonser med Blink den siste måneden

unique visitors icon
0

%

flere unike besøkende på boligannonser med Blink

views icon
9
8
7
6
5
4
3
2
1
0

visninger

av Blink-kampanjer siden du åpnet denne siden

visninger av Blink-kampanjer siden du åpnet denne siden

Nyheter

En standard Blink-annonseEksempel på AI-genererte overskrifterEksempel på AI-genererte overskrifterEksempel på AI-genererte overskrifter

Her ser du et eksempel på hvordan det ser ut i praksis.

Flere klikk med AI-genererte titler

Vi har lansert en ny funksjon som gjør at vi kan generere overskrifter til Blink-annonsene. Overskriftene blir generert av en kunstig intelligens som har blitt trent til å forstå hva som er viktig i en eiendomsannonse. Disse AI-genererte overskriftene vil konkurrere med den originale kampanjetittelen. Den beste overskriften, den som gir mest verdi til annonsen din, vil bli valgt ut ved hjelp av en sofistikert algoritme.

En standard Blink-annonseEksempel på AI-genererte overskrifterEksempel på AI-genererte overskrifterEksempel på AI-genererte overskrifter

Her ser du et eksempel på hvordan det ser ut i praksis.

Nytt design

Vi har lansert nytt design på Blink - yay! Bilder er ekstremt viktig og det som gir en stopp-effekt. Derfor vil vi vie så mye plass som mulig til det visuelle i det nye designet, og at teksten kun viser det viktigste. At vi har tatt med visningsdato i annonsene, gir en “sense of urgency” for de som ser annonsen.

KontrollReklameMedBindestrek

Vi har testet utallige varianter av ulike design og annonser for å komme fram til det resultatet vi har i dag. Det siste bildet viser det nye designet vi har lansert.

Nå kan du sveipe i Blink-annonser

Vi har lansert sveipefunksjon i Blink-annonser på enkelte mobilplasseringer. Slik kan boligkjøpere få et enda bedre inntrykk av boligen før de klikker seg videre til annonsen. Bildene hentes fra annonsen ved hjelp av bildeanalyse, og i tillegg viser vi kart og informasjon om megler i bildekarusellen. Vi håper du liker det nye designet!

Nå har boligkjøpere endelig mulighet til å se flere bilder ved å bruke sveipfunksjonen

Blink-annonser på Instagram

Nå viser vi også Blink-annonsen til alle som har Markedspakke på Instagram.

Instagram-annonse 1Instagram-annonse 2

Vi har åpnet for muligheten til å annonsere på på Instagram. Jippi!!!

Nytt design på nybygg

For nybyggannonser viser vi nå også status for byggeprosessen; fra planlegging av prosjektet til boligen e er klare for overtakelse.

PlanleggingsstadieSalgsstartByggestartBygg ferdig

På de nye nybyggannonsene viser vi hvor i byggeprosessen prosjektet er.

Reklame-look

Vi hadde fått noen tilbakemeldinger på at designet på Blink-annonsene var litt kjedelig, så vi ville prøve oss på en litt mer crazy “reklamete-look”. Som dette eksempelet hvor vi testet med å legge tekst og logo oppå bildet av boligen. Resultatene viste oss derimot at verken dette designet eller de mange andre variantene vi testet ble så godt mottatt av målgruppen.

Reklame-look

Verden var ikke klar for dette designet enda.

Hva sier folk om Blink?

Folk som ikke bor i området har vist interesse for mine objekter takket være Blink.
Eiendomsmegler, Larvik
Med Blink treffer jeg målgruppen bedre.
Boligselger, Olso
Blink er en kjempefordel, ihvertfall i perioder når kjøperne må vekkes til live slik som nå. Jeg opplever at Blink er veldig bra.
Eiendomsmegler, Oslo
Jeg er veldig fornøyd med Blink, det gav masse ekstra klikk og visninger av annonsen da jeg solgte boligen.
Boligselger, Bærum

FAQ