Bildegalleri
(1/8)
PENT BRUKT - Specialized Roubaix Sport Di2 | Size 56 |
Til salgs26 750 kr
Beskrivelse
PENT BRUKT - Specialized Roubaix Sport Di2 | Size 56 |
Size 56
Sykkelen er pent brukt og i teknisk fin stand.
Oppgradert fra 105 mekanisk til ultegra di2 2x11.
Dette er en hardbarka karbongrussykkel som passer ypperlig til landevei, gravel, pendling og sykkeleventyr.
Sykkelen brukes på alle typer veier, enten med 28–32 mm landeveisdekk eller bredere grusdekk.
Shimano Ultegra Di2-girgruppen er elektrisk og sikrer korrekt giring hver gang det trykkes på girknappene. I tillegg til gir opp og ned på hver side av hendlene, kan knappene på toppen av hendlene konfigureres til å bytte side/skjerm på en GPS-computer.
Hydrauliske skivebremser gir like god bremsekraft i vått vær som i tørt, og gir også plass til større dekk. Shimano Ultegras hendler er en av de mest ergonomiske på markedet og avstand til hendelen kan justeres innover, for de som har litt mindre hender. Det sikrer optimal kontroll når man ligger i bukkehornet og må strekke seg litt etter bremsene.
Fra Specialized;
Med seks seire i Paris-Roubaix har vår Roubaix bevist at jevnere er raskere. Inntil dette øyeblikket har imidlertid smooth kommet med noen kompromisser. Men ikke lenger. Den helt nye Roubaix Sport leverer nå kompromissløshet ved å introdusere en radikal ny Future Shock 1.5 som gir deg mer kontroll på ujevne veier, en ny Pavé-setepinne som skaper vår mest balanserte Roubaix til dags dato, aerodynamikk som matcher asfalten, og en Rider-First Engineered? ramme som har mistet betydelig vekt. Er det fortsatt behagelig? Selvfølgelig, men ikke kall det en komfortsykkel, for ytelsen lå bak alle ingeniørbeslutninger vi tok. Dette er den nye Roubaix.
Denne Roubaix Sport gir en enorm verdi, men som selve rammen kommer ikke denne verdien med noen kompromisser. Vi utstyrte den med Shimanos 105 11-trinns gruppesett for presise girskift og kraftige hydrauliske skivebremser, samt jevne og solide DT R470 Disc-felger, den helt nye S-Works Pavé-setepinnen, 28 mm Turbo Pro-dekk og vårt populære Power Sport-sete.
Den nye rammen leverer etterlevelse uten kompromiss gjennom perfekt balanse mellom aerodynamikk, lav totalvekt med FACT 10r karbonkonstruksjon, etterlevelse og Rider-First Engineering?. Med rørformer som ble født i vårt FreeFoil Shape-bibliotek og validert i Win Tunnel, er den nye Roubaix like aerodynamisk som Tarmac SL6. Samtidig, for å sikre vekt og kjørekomfort, valgte vi et Rider-First Engineered? design for å gi optimal stivhet og ettergivenhet på tvers av alle størrelser, fra 44 til 64 cm. Selvfølgelig har rammen mistet betydelig vekt i prosessen. Og for å forberede deg på ditt eget Nordens helvete, har vi gjort plass til 33 mm dekk.
I tillegg til den nye rammen har vi også utviklet en helt ny S-Works Pavé-setepinne. Det er ikke bare den første ettergivende setepinnen som også er aerodynamisk, den gjør det uten ekstra vekt eller vanskelige innretninger. Med utgangspunkt i samme D-formede design som på Tarmac, tok vi dette et steg videre ved å bygge inn ekstra fleksibilitet i overdelen og utvikle et nytt drop-clamp-design i rammen. Dette gir rikelig med ettergivenhet, samtidig som det balanserer seg perfekt med fronten, så du får en jevn og balansert kjøreopplevelse uansett hvor ujevn veien er.
Med 20 mm ujevn vei-temming reisevei gir Future Shock 1.5 ikke bare en jevnere og mer komfortabel kjøretur, men reduserer også tretthet og øker farten over tøft terreng. Den nye Smooth Boot forbedrer samtidig estetikken for å gi en ren overgang fra styrerøret til stammen
PS: Jeg tilbyr 7 dagers fornøydgaranti fordi det er viktig for meg at du blir fornøyd. Er du ikke helt fornøyd, så kan sykkelen returneres og du får pengene tilbake. Enkelt og greit!
_________________________________
Generell info:
Jeg driver et butikkverksted og har flere sykler til salgs! Syklene står i Nittedal - ca 10 min nord for Grorud og 25 min fra Oslo sentrum.
Jeg tar også sykler i innbytte. Alle merker er av interesse, men særlig nyere sykler fra merker som feks Orbea, Canyon og Scott. Ta kontakt, så ser vi om vi kommer til enighet!
Se referanser og tilbakemeldinger fra tidligere kunder her: https://www.finn.no/profile?userId=1382140351
Du kan kontakte meg direkte ved å klikke på "Send melding" (du vil da sende en e-post), eller nå meg via Tlf/SMS på 95908224.
Jeg besvarer alle henvendelser daglig, så sjekk spam/søppelpost om du ikke hører noe.
Ønsker du heller å chatte på finn? Klikk på denne lenken til min private Finn-annonse: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=260843213
Egen referanse: https://fiken.no/foretak/herkan-as/transaksjoner/8308398209
Size 56
Sykkelen er pent brukt og i teknisk fin stand.
Oppgradert fra 105 mekanisk til ultegra di2 2x11.
Dette er en hardbarka karbongrussykkel som passer ypperlig til landevei, gravel, pendling og sykkeleventyr.
Sykkelen brukes på alle typer veier, enten med 28–32 mm landeveisdekk eller bredere grusdekk.
Shimano Ultegra Di2-girgruppen er elektrisk og sikrer korrekt giring hver gang det trykkes på girknappene. I tillegg til gir opp og ned på hver side av hendlene, kan knappene på toppen av hendlene konfigureres til å bytte side/skjerm på en GPS-computer.
Hydrauliske skivebremser gir like god bremsekraft i vått vær som i tørt, og gir også plass til større dekk. Shimano Ultegras hendler er en av de mest ergonomiske på markedet og avstand til hendelen kan justeres innover, for de som har litt mindre hender. Det sikrer optimal kontroll når man ligger i bukkehornet og må strekke seg litt etter bremsene.
Fra Specialized;
Med seks seire i Paris-Roubaix har vår Roubaix bevist at jevnere er raskere. Inntil dette øyeblikket har imidlertid smooth kommet med noen kompromisser. Men ikke lenger. Den helt nye Roubaix Sport leverer nå kompromissløshet ved å introdusere en radikal ny Future Shock 1.5 som gir deg mer kontroll på ujevne veier, en ny Pavé-setepinne som skaper vår mest balanserte Roubaix til dags dato, aerodynamikk som matcher asfalten, og en Rider-First Engineered? ramme som har mistet betydelig vekt. Er det fortsatt behagelig? Selvfølgelig, men ikke kall det en komfortsykkel, for ytelsen lå bak alle ingeniørbeslutninger vi tok. Dette er den nye Roubaix.
Denne Roubaix Sport gir en enorm verdi, men som selve rammen kommer ikke denne verdien med noen kompromisser. Vi utstyrte den med Shimanos 105 11-trinns gruppesett for presise girskift og kraftige hydrauliske skivebremser, samt jevne og solide DT R470 Disc-felger, den helt nye S-Works Pavé-setepinnen, 28 mm Turbo Pro-dekk og vårt populære Power Sport-sete.
Den nye rammen leverer etterlevelse uten kompromiss gjennom perfekt balanse mellom aerodynamikk, lav totalvekt med FACT 10r karbonkonstruksjon, etterlevelse og Rider-First Engineering?. Med rørformer som ble født i vårt FreeFoil Shape-bibliotek og validert i Win Tunnel, er den nye Roubaix like aerodynamisk som Tarmac SL6. Samtidig, for å sikre vekt og kjørekomfort, valgte vi et Rider-First Engineered? design for å gi optimal stivhet og ettergivenhet på tvers av alle størrelser, fra 44 til 64 cm. Selvfølgelig har rammen mistet betydelig vekt i prosessen. Og for å forberede deg på ditt eget Nordens helvete, har vi gjort plass til 33 mm dekk.
I tillegg til den nye rammen har vi også utviklet en helt ny S-Works Pavé-setepinne. Det er ikke bare den første ettergivende setepinnen som også er aerodynamisk, den gjør det uten ekstra vekt eller vanskelige innretninger. Med utgangspunkt i samme D-formede design som på Tarmac, tok vi dette et steg videre ved å bygge inn ekstra fleksibilitet i overdelen og utvikle et nytt drop-clamp-design i rammen. Dette gir rikelig med ettergivenhet, samtidig som det balanserer seg perfekt med fronten, så du får en jevn og balansert kjøreopplevelse uansett hvor ujevn veien er.
Med 20 mm ujevn vei-temming reisevei gir Future Shock 1.5 ikke bare en jevnere og mer komfortabel kjøretur, men reduserer også tretthet og øker farten over tøft terreng. Den nye Smooth Boot forbedrer samtidig estetikken for å gi en ren overgang fra styrerøret til stammen
PS: Jeg tilbyr 7 dagers fornøydgaranti fordi det er viktig for meg at du blir fornøyd. Er du ikke helt fornøyd, så kan sykkelen returneres og du får pengene tilbake. Enkelt og greit!
_________________________________
Generell info:
Jeg driver et butikkverksted og har flere sykler til salgs! Syklene står i Nittedal - ca 10 min nord for Grorud og 25 min fra Oslo sentrum.
Jeg tar også sykler i innbytte. Alle merker er av interesse, men særlig nyere sykler fra merker som feks Orbea, Canyon og Scott. Ta kontakt, så ser vi om vi kommer til enighet!
Se referanser og tilbakemeldinger fra tidligere kunder her: https://www.finn.no/profile?userId=1382140351
Du kan kontakte meg direkte ved å klikke på "Send melding" (du vil da sende en e-post), eller nå meg via Tlf/SMS på 95908224.
Jeg besvarer alle henvendelser daglig, så sjekk spam/søppelpost om du ikke hører noe.
Ønsker du heller å chatte på finn? Klikk på denne lenken til min private Finn-annonse: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=260843213
Egen referanse: https://fiken.no/foretak/herkan-as/transaksjoner/8308398209
NB: Knappen for å vise hele beskrivelsen har kun en visuell effekt.
Nøkkelinfo
- Sykkeltype
- Landevei
Generell info
Hei, jeg heter Haakon Lund og driver et butikkverksted hvor jeg kjøper og selger brukte sykler.
Mitt mål er å tilby en trygg plass å kjøpe brukte sykler av høy kvalitet. Jeg ønsker kun fornøyde kunder, og vil strekke meg langt for å imøtekomme forventinger og behov – slik at du blir fornøyd før, under og etter handel.
Hos meg får du veiledning og du får god anledning til å prøve ut sykler. Jeg kan hjelpe med tilpasninger slik at du får en god sittestilling på sykkelen.
Alle priser er inkludert mva, og du får med kvittering fra meg på sykkelen. Butikken drives som en bigeskjeft på fritiden min.
Har du en sykkel å selge? Ta kontakt for et uforpliktende tilbud – jeg er spesielt interessert i nyere sykler og kan ofte tilby bedre priser enn sporttienda sin bruktsykkelkalkulator.
Jeg holder til ca 25 minutter fra Oslo og 10 minutter nord for Grorud, med bussforbindelse til døren og 15 minutters gange fra togstasjonen i Nittedal. Verksted og butikk ligger på baksiden av gamle Glømmi langs R4. Jeg holder åpent etter avtale, så kontakt meg på forhånd for å gjøre en avtale.
NB - Finn har fjernet mulighet for chat for bedriftskunder, slik som meg. Du kan kontakte meg direkte ved å klikke på "Send melding" (du vil da sende en epost), eller nå meg via telefon/SMS på tlf 95908224.
Ønsker du heller å chatte på Finn? Klikk på denne lenken til min private Finn-annonse: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=260843213
Velkommen innom!
Mitt mål er å tilby en trygg plass å kjøpe brukte sykler av høy kvalitet. Jeg ønsker kun fornøyde kunder, og vil strekke meg langt for å imøtekomme forventinger og behov – slik at du blir fornøyd før, under og etter handel.
Hos meg får du veiledning og du får god anledning til å prøve ut sykler. Jeg kan hjelpe med tilpasninger slik at du får en god sittestilling på sykkelen.
Alle priser er inkludert mva, og du får med kvittering fra meg på sykkelen. Butikken drives som en bigeskjeft på fritiden min.
Har du en sykkel å selge? Ta kontakt for et uforpliktende tilbud – jeg er spesielt interessert i nyere sykler og kan ofte tilby bedre priser enn sporttienda sin bruktsykkelkalkulator.
Jeg holder til ca 25 minutter fra Oslo og 10 minutter nord for Grorud, med bussforbindelse til døren og 15 minutters gange fra togstasjonen i Nittedal. Verksted og butikk ligger på baksiden av gamle Glømmi langs R4. Jeg holder åpent etter avtale, så kontakt meg på forhånd for å gjøre en avtale.
NB - Finn har fjernet mulighet for chat for bedriftskunder, slik som meg. Du kan kontakte meg direkte ved å klikke på "Send melding" (du vil da sende en epost), eller nå meg via telefon/SMS på tlf 95908224.
Ønsker du heller å chatte på Finn? Klikk på denne lenken til min private Finn-annonse: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=260843213
Velkommen innom!
Beliggenhet
| FINN-kode | 438251224 |
|---|---|
| Sist endret | 21.11.2025 kl. 09:56 |















