Bildegalleri
(1/1)
Santa Cruz Heckler Emtb EP8 SALG!
Til salgs81 000 kr
Beskrivelse
20% på alle lagerførte Heckler, ta kontakt ikke mange.
HECKLER
Ny utgave av Santa Cruz Heckler. Nå med enda større batteri, mer moderne geometri og Shimano EP8 motor !
I 1996 ble den orginale Heckler lansert. Den solide og aggressive sykkelen beviste da at en sykkel kunne løfte syklisters opplevelser til nye høyder. Dagens Heckler gjør uten tvil det samme. Med en vekt på rett over 21 kg, styrevinkel på 64,5 grader, korte kjedestag (445mm) og et fullintegrert motorsystem har vi laget sykkelen så kvikk og leken som overhodet mulig.
Rå, Smidig, leken og kvikk, er ordene vi vil bruke for å beskrive denne el-sykkelen. Den oppleves som en aggressiv, men samtidig en ekstremt leken sykkel. Den er like morsom oppover som nedover og er noe helt annet enn hvordan du tidligere har forestilt deg en el-sykkel.
Vi har brukt Bronson V4 som et utgangspunkt og tunet inn dempere, oppheng og integrasjonen av motor/batteri.
Ved å kombinere lower-link VPP oppheng, lavt tyngdepunkt, den legendariske CC karbonrammen og et velprøvd og driftssikkert Shimano steps system har vi klart å lage det vi mener er den ultimate el-sykkelen for norske stier.
HECKLER
Ny utgave av Santa Cruz Heckler. Nå med enda større batteri, mer moderne geometri og Shimano EP8 motor !
I 1996 ble den orginale Heckler lansert. Den solide og aggressive sykkelen beviste da at en sykkel kunne løfte syklisters opplevelser til nye høyder. Dagens Heckler gjør uten tvil det samme. Med en vekt på rett over 21 kg, styrevinkel på 64,5 grader, korte kjedestag (445mm) og et fullintegrert motorsystem har vi laget sykkelen så kvikk og leken som overhodet mulig.
Rå, Smidig, leken og kvikk, er ordene vi vil bruke for å beskrive denne el-sykkelen. Den oppleves som en aggressiv, men samtidig en ekstremt leken sykkel. Den er like morsom oppover som nedover og er noe helt annet enn hvordan du tidligere har forestilt deg en el-sykkel.
Vi har brukt Bronson V4 som et utgangspunkt og tunet inn dempere, oppheng og integrasjonen av motor/batteri.
Ved å kombinere lower-link VPP oppheng, lavt tyngdepunkt, den legendariske CC karbonrammen og et velprøvd og driftssikkert Shimano steps system har vi klart å lage det vi mener er den ultimate el-sykkelen for norske stier.
NB: Knappen for å vise hele beskrivelsen har kun en visuell effekt.
Nøkkelinfo
- Sykkeltype
- Elektriske
- Tilstand
- Ny
Generell info
Høydepunkter:
• Carbon C og Carbon CC
• Motor: Shimano DU-EP800
• Batterikapasitet: 720wh
• 150mm VPP® lower link vandring bak, 160mm gaffel
• Livstidsgaranti på ramme, lager og eventuelt Reserve-hjul
• Størrelser: S, M, L, XL, XXL
• Batterikapasitet: 720wh
• 2 rammetyper. MX og full 29!
• Oppgradert mer moderne geometri.
• Størrelser: S, M, L, XL, XXL
Priser:
Heckler C R 81.000
Heckler C S 91.000
Heckler C XT 100.000
Heckler C GX axs 11o.000
Heckler CC X01 axs RSV 130.000
• Carbon C og Carbon CC
• Motor: Shimano DU-EP800
• Batterikapasitet: 720wh
• 150mm VPP® lower link vandring bak, 160mm gaffel
• Livstidsgaranti på ramme, lager og eventuelt Reserve-hjul
• Størrelser: S, M, L, XL, XXL
• Batterikapasitet: 720wh
• 2 rammetyper. MX og full 29!
• Oppgradert mer moderne geometri.
• Størrelser: S, M, L, XL, XXL
Priser:
Heckler C R 81.000
Heckler C S 91.000
Heckler C XT 100.000
Heckler C GX axs 11o.000
Heckler CC X01 axs RSV 130.000
Beliggenhet
Eff.rente 11,00 %. 120 000 o/5 år. Kostnad: 34 341 kr. Totalt 154 341 kr.
FINN-kode | 305691546 |
---|---|
Sist endret | 10.8.2023, 11:19 |