Bildegalleri
GARRETT T28 Racespec 330-340hk+
(1/12)
Inaktiv
200SX S13 S14 TURBO GARRETT GT28R T28 GT28RS GT2871 T25
Til salgs3 950 kr
Beskrivelse
Stort utvalg i GARRETT Nissan 200sx s13 s14 GTi-r Skyline gtr gtst rb25det rb26det ORIGINALE OG TRIM TURBOER .
ALT er PÅ LAGER for RASK levering .
Ikke TREG levering som er vanlig hos norske firma !
Alle disse turboene kan selvfølgelig brukes på andre motorer .
200SX S13/s14 Skyline RB25 RB26 GTi-R Garrett T25-T28 turboer :
T25 orig s13 200sx turbo max 230hk
Bra liten turbo til 1300-2000cc motorer .
Meget rask spoolup . Garrett original turbo .
T 28 AR80 280HK
ble levert på Japan versjonen av 200SX s13 med SR20DET motor
Har større kompressorhus og kompressor hjul enn T25. Yter 270-280hk .
Rask spoolup og perfekt turbo for et stage 2 oppsett med orig. dyser og luftmengde måler + Apex stage 2 chip . Garrett original turbo .
GTR T28 32/33 Skyline 300hk+
Disse kan leveres med stål turbinhjul , som gjør at de tåler mer trykk enn orig. med kjeramiske turbinhjul .
Gir raskere spoolup enn S14 T28 .
Kan leveres med både .49ar (rask spoolup) og .64ar turbinhus .
Kan levers både med Skyline type eksos utgangsflens og vanlig T25/28 flens .
Garrett original turbo .
T28 s14 type blir ratet til 320-330hk
Større kompressorhus og hjul enn T25/28
T28BB (heter egentlig gt28r) ble levert originalt på s15 .
Er akkurat samme turbo , som S14 T28 , men har BB lager (kulelager) . Gir samme effekt som s14 t28 , men har noe raskere spoolup .BB turboene Kan IKKE overhales , så det blir dyrt hvis en f.eks ryker oljetetninger . For å unngå dette MÅ en bruke oljerestriktor på oljetilførselen . Garrett original turbo .
GT2560R (T28BB/GT28R) ble levert originalt på 200SX s15 330hk+ .
Er akkurat samme turbo , som S14 T28 , men har BB lager (kulelager) . Gir samme effekt som s14 t28 , men har noe raskere spoolup .BB turboene Kan IKKE overhales , så det blir dyrt hvis en f.eks ryker oljetetninger . For å unngå dette MÅ en bruke oljerestriktor på oljetilførselen . Har også litt pent brukte inne . Garrett original turbo .
T28BB/GT28R/gt2560r ) SPECIAL EDITION EXTREME APPLICATION 330hk+
Samme spec som den over her , men med sterkere eksoshjul/aksling i sterkere INCONEL materiale som tåler mer varme .
Eksoshus i sterkere " ni-resist" materiale .
Vil rett og slett tåle mer bank i forhold til standard gt2560r .
Har også split-divided eksoshus utgang , med skillevegg mellom eksoshjul outlet og wastegate outlet , for å bedre spoolup og kunne gi litt mer effekt ( grunnet mindre turbulens ut av eksos outlet) .
T28 RACE SPEC
T28 ( s14) med 3"( 76mm) innsugflens på kompressor huset ( lufthuset) , som gjør det mulig for kompressorhjulet å hente mer luft .
Brukes sammen med 3" innsugsrør/slange og eventuelt større luftmengdemåler fra 300zx z32 .
360 race trust lager , som gjør turboen holdbar ved høyere trykk på 1.3-1.4 bar .
Begge hus flowpreppes for å kunne trekke ut mest mulig hk . 340hk+ .
Garrett original turbo .
Garrett GT2860S fast spool edition 340-350hk
Har lik spec som T28 RACE SPEC , men leveres med større GT2860RS kompressor hjul .
Klarer 10-15hk mer en T28 RACE SPEC .
Gt2860rs kompressorhjulet leverer litt mer effekt enn det vanlige T28 hjulet .´
MÅ brukes med sterkere 360 racelager ved trykk over 1 bar .
Flowpreppet eksoshus og kompressorhus + portet større wastegate outlet for å få ut max effekt .
Passer bra på S13 på E85 oppsett for rask spoolup og 340-360whp .
Garrett GT2860S HIGH HP edition 370-380hk
Har lik spec som gt2860rs , men leveres med 2 typer INCONEL eksoshjul .
Et lettere eksoshjul for raskere spoolup ogdet originale .
MÅ brukes med sterkere 360 racelager ved trykk over 1 bar .
OPTION :Flowpreppet eksoshus og kompressorhus + portet større wastegate outlet for å få ut max effekt .
Garrett GT2871S Garrett 430-460hk
Samme spec som GT2871R men med 360" race lager .
Samme spec som Garrett GT2871R , men med glidelager ( dermed kan turboen overhales, som BB turboene IKKE kan) .
Kan leveres med 2 typer INCONEL eksoshjul .
Et lettere eksoshjul for raskere spoolup og det originale .
Anbefalt med 360" race trust lager , hvis en har tenkt å kjøre over 1.1bar trykk .Blir MYE mer holdbar med 360" lager . 430-460hk
Pulsar GT28 350-380hk .
Har større turbinhjul fra GT2860/2871R , og gir dermed 40-50hk mer enn S14 T28 .
Samme spec som Garrett GT2860RS , men med glidelager ( dermed kan turboen overhales, som BB turboene IKKE kan) .
Tregere spoolup i forhold til S14 T28 , men MYE mer effekt oppe i turtallet .
Anbefalt med 360" race trust lager , hvis en har tenkt å kjøre over 1.1bar trykk .
Blir MYE mer holdbar med 360" lager . 370hk+
Garrett original turbo .
GTi-R original T28 350hk
Har lik spec som S14 T28 , men større eksoshjul og større eksoshus .
Klarer litt mer effekt , men har vesentlig tregere spoolup grunnet .86ar eksoshus og større eksoshjul.
BØR bygges med sterkere 360 race lager for å tåle trykk over 1 bar .
De fleste GTi-R turboene er i dårlig stand grunnet bruk ved høyt trykk med det svake orig. 270 lageret .
GTi-R GT2860S fast spool edition 330-350hk
Denne har større GT2860RS kompressorhjul som klarer mer effekt enn standard T28 kompressorhjulet .
Den har også et mindre .64ar eksoshus og mindre eksoshjul fra den vanlige T28 turboen .
Dette gir VESENTLIG raskere spoolup . 600-1000omdr raskere spoolup .
Dette gir en mye mer kjørbar bil med mye bedre gassrespons .
En kunde sa om denne turboen :
" For å si det slik,Gti-r skulle vært levert originalt med denne turboen. Hjulspinn på 1,2,3 gir på regn , utrolig eksploderandes respons"
Garrett GTi-R GT2860S HIGH HP edition 370-380hk
Har lik spec som gt2860rs , men leveres med 2 typer INCONEL eksoshjul .
Et lettere eksoshjul for raskere spoolup og det originale .
MÅ brukes med sterkere 360 racelager ved trykk over 1 bar .
OPTION :Flowpreppet eksoshus og kompressorhus + portet større wastegate outlet for å få ut max effekt .
RB20/25 GTS-T OPPGRADERT TURBO 380hk+ :
Oppgradert RB25 GTS-T turbo .
Bolt-on , passer rett på som standard turboen (eneste forskjell er litt mindre vann banjo bolter )
Har vesentlig STØRRE STÅL TURBINHJUL(eksoshjul) i stedet for det keramiske , som tåler MYE mer trykk enn de keramiske (som "eksploderer" ved høyere trykk enn 0.9-1.0bar) .
Kan da utnytte potensialet i turboen til 370hk+ .
Har større turbinhjul enn Gtir/Pulsar T28 turboen .
High flow preppede hus selvfølgelig !
Skyline r32 r33 GTR T28 oppgraderte turboer :
Oppgradert med sterkere stål eksoshjul som gjør det mulig å kjøre med høyere trykk 1.3-1.4 bar
Uten at eksoshjulene "eksploderer" .Orig. eksoshjul er svake i keramiske/nylon materiale og tåler ikke trykk over ca. 0.9bar trykk . Dermed reduseres muligheten for å kunne ta ut mer effekt med dem .
Er også bygget med sterkere 360 lager ( orig. svake 270 lager) .
Flow prep av eksoshus mulig for mer effekt og mindre baktrykk + wastegate porting .
MERK :
Disse turboene er kun ORIGINALE GARRETT/NISSAN USA/JAPAN produserte turboer av absolutt høyeste kvalitet !
Det svindles med billige KINA KOPIER av disse turboene , hovedsakelig solgt på nett .Kopi turboene har NULL likheter , annet enn utseende , med de ORIGINAL GARRETT turboene . Til sammenlikning koster et originalt Garrett eksoshjul/aksling mer enn en hel Kina turbo , i innkjøp!
Har ALT av deler til montering .
pakninger
mls topp pakninger sr20det ca18det
flenser
slanger til vann og olje
koblinger til vann og olje
banjobolter og koblinger
wastegate nipler
interne og eksterne wastegater
intercoolere aluminium
oljeretur
oljerestriktorer
v-band flenser klemmer
silikon slanger bend overganger
STORT utvalg i andre Garrett turboer !
ALT er PÅ LAGER for RASK levering .
Ikke TREG levering som er vanlig hos norske firma !
Alle disse turboene kan selvfølgelig brukes på andre motorer .
200SX S13/s14 Skyline RB25 RB26 GTi-R Garrett T25-T28 turboer :
T25 orig s13 200sx turbo max 230hk
Bra liten turbo til 1300-2000cc motorer .
Meget rask spoolup . Garrett original turbo .
T 28 AR80 280HK
ble levert på Japan versjonen av 200SX s13 med SR20DET motor
Har større kompressorhus og kompressor hjul enn T25. Yter 270-280hk .
Rask spoolup og perfekt turbo for et stage 2 oppsett med orig. dyser og luftmengde måler + Apex stage 2 chip . Garrett original turbo .
GTR T28 32/33 Skyline 300hk+
Disse kan leveres med stål turbinhjul , som gjør at de tåler mer trykk enn orig. med kjeramiske turbinhjul .
Gir raskere spoolup enn S14 T28 .
Kan leveres med både .49ar (rask spoolup) og .64ar turbinhus .
Kan levers både med Skyline type eksos utgangsflens og vanlig T25/28 flens .
Garrett original turbo .
T28 s14 type blir ratet til 320-330hk
Større kompressorhus og hjul enn T25/28
T28BB (heter egentlig gt28r) ble levert originalt på s15 .
Er akkurat samme turbo , som S14 T28 , men har BB lager (kulelager) . Gir samme effekt som s14 t28 , men har noe raskere spoolup .BB turboene Kan IKKE overhales , så det blir dyrt hvis en f.eks ryker oljetetninger . For å unngå dette MÅ en bruke oljerestriktor på oljetilførselen . Garrett original turbo .
GT2560R (T28BB/GT28R) ble levert originalt på 200SX s15 330hk+ .
Er akkurat samme turbo , som S14 T28 , men har BB lager (kulelager) . Gir samme effekt som s14 t28 , men har noe raskere spoolup .BB turboene Kan IKKE overhales , så det blir dyrt hvis en f.eks ryker oljetetninger . For å unngå dette MÅ en bruke oljerestriktor på oljetilførselen . Har også litt pent brukte inne . Garrett original turbo .
T28BB/GT28R/gt2560r ) SPECIAL EDITION EXTREME APPLICATION 330hk+
Samme spec som den over her , men med sterkere eksoshjul/aksling i sterkere INCONEL materiale som tåler mer varme .
Eksoshus i sterkere " ni-resist" materiale .
Vil rett og slett tåle mer bank i forhold til standard gt2560r .
Har også split-divided eksoshus utgang , med skillevegg mellom eksoshjul outlet og wastegate outlet , for å bedre spoolup og kunne gi litt mer effekt ( grunnet mindre turbulens ut av eksos outlet) .
T28 RACE SPEC
T28 ( s14) med 3"( 76mm) innsugflens på kompressor huset ( lufthuset) , som gjør det mulig for kompressorhjulet å hente mer luft .
Brukes sammen med 3" innsugsrør/slange og eventuelt større luftmengdemåler fra 300zx z32 .
360 race trust lager , som gjør turboen holdbar ved høyere trykk på 1.3-1.4 bar .
Begge hus flowpreppes for å kunne trekke ut mest mulig hk . 340hk+ .
Garrett original turbo .
Garrett GT2860S fast spool edition 340-350hk
Har lik spec som T28 RACE SPEC , men leveres med større GT2860RS kompressor hjul .
Klarer 10-15hk mer en T28 RACE SPEC .
Gt2860rs kompressorhjulet leverer litt mer effekt enn det vanlige T28 hjulet .´
MÅ brukes med sterkere 360 racelager ved trykk over 1 bar .
Flowpreppet eksoshus og kompressorhus + portet større wastegate outlet for å få ut max effekt .
Passer bra på S13 på E85 oppsett for rask spoolup og 340-360whp .
Garrett GT2860S HIGH HP edition 370-380hk
Har lik spec som gt2860rs , men leveres med 2 typer INCONEL eksoshjul .
Et lettere eksoshjul for raskere spoolup ogdet originale .
MÅ brukes med sterkere 360 racelager ved trykk over 1 bar .
OPTION :Flowpreppet eksoshus og kompressorhus + portet større wastegate outlet for å få ut max effekt .
Garrett GT2871S Garrett 430-460hk
Samme spec som GT2871R men med 360" race lager .
Samme spec som Garrett GT2871R , men med glidelager ( dermed kan turboen overhales, som BB turboene IKKE kan) .
Kan leveres med 2 typer INCONEL eksoshjul .
Et lettere eksoshjul for raskere spoolup og det originale .
Anbefalt med 360" race trust lager , hvis en har tenkt å kjøre over 1.1bar trykk .Blir MYE mer holdbar med 360" lager . 430-460hk
Pulsar GT28 350-380hk .
Har større turbinhjul fra GT2860/2871R , og gir dermed 40-50hk mer enn S14 T28 .
Samme spec som Garrett GT2860RS , men med glidelager ( dermed kan turboen overhales, som BB turboene IKKE kan) .
Tregere spoolup i forhold til S14 T28 , men MYE mer effekt oppe i turtallet .
Anbefalt med 360" race trust lager , hvis en har tenkt å kjøre over 1.1bar trykk .
Blir MYE mer holdbar med 360" lager . 370hk+
Garrett original turbo .
GTi-R original T28 350hk
Har lik spec som S14 T28 , men større eksoshjul og større eksoshus .
Klarer litt mer effekt , men har vesentlig tregere spoolup grunnet .86ar eksoshus og større eksoshjul.
BØR bygges med sterkere 360 race lager for å tåle trykk over 1 bar .
De fleste GTi-R turboene er i dårlig stand grunnet bruk ved høyt trykk med det svake orig. 270 lageret .
GTi-R GT2860S fast spool edition 330-350hk
Denne har større GT2860RS kompressorhjul som klarer mer effekt enn standard T28 kompressorhjulet .
Den har også et mindre .64ar eksoshus og mindre eksoshjul fra den vanlige T28 turboen .
Dette gir VESENTLIG raskere spoolup . 600-1000omdr raskere spoolup .
Dette gir en mye mer kjørbar bil med mye bedre gassrespons .
En kunde sa om denne turboen :
" For å si det slik,Gti-r skulle vært levert originalt med denne turboen. Hjulspinn på 1,2,3 gir på regn , utrolig eksploderandes respons"
Garrett GTi-R GT2860S HIGH HP edition 370-380hk
Har lik spec som gt2860rs , men leveres med 2 typer INCONEL eksoshjul .
Et lettere eksoshjul for raskere spoolup og det originale .
MÅ brukes med sterkere 360 racelager ved trykk over 1 bar .
OPTION :Flowpreppet eksoshus og kompressorhus + portet større wastegate outlet for å få ut max effekt .
RB20/25 GTS-T OPPGRADERT TURBO 380hk+ :
Oppgradert RB25 GTS-T turbo .
Bolt-on , passer rett på som standard turboen (eneste forskjell er litt mindre vann banjo bolter )
Har vesentlig STØRRE STÅL TURBINHJUL(eksoshjul) i stedet for det keramiske , som tåler MYE mer trykk enn de keramiske (som "eksploderer" ved høyere trykk enn 0.9-1.0bar) .
Kan da utnytte potensialet i turboen til 370hk+ .
Har større turbinhjul enn Gtir/Pulsar T28 turboen .
High flow preppede hus selvfølgelig !
Skyline r32 r33 GTR T28 oppgraderte turboer :
Oppgradert med sterkere stål eksoshjul som gjør det mulig å kjøre med høyere trykk 1.3-1.4 bar
Uten at eksoshjulene "eksploderer" .Orig. eksoshjul er svake i keramiske/nylon materiale og tåler ikke trykk over ca. 0.9bar trykk . Dermed reduseres muligheten for å kunne ta ut mer effekt med dem .
Er også bygget med sterkere 360 lager ( orig. svake 270 lager) .
Flow prep av eksoshus mulig for mer effekt og mindre baktrykk + wastegate porting .
MERK :
Disse turboene er kun ORIGINALE GARRETT/NISSAN USA/JAPAN produserte turboer av absolutt høyeste kvalitet !
Det svindles med billige KINA KOPIER av disse turboene , hovedsakelig solgt på nett .Kopi turboene har NULL likheter , annet enn utseende , med de ORIGINAL GARRETT turboene . Til sammenlikning koster et originalt Garrett eksoshjul/aksling mer enn en hel Kina turbo , i innkjøp!
Har ALT av deler til montering .
pakninger
mls topp pakninger sr20det ca18det
flenser
slanger til vann og olje
koblinger til vann og olje
banjobolter og koblinger
wastegate nipler
interne og eksterne wastegater
intercoolere aluminium
oljeretur
oljerestriktorer
v-band flenser klemmer
silikon slanger bend overganger
STORT utvalg i andre Garrett turboer !
NB: Knappen for å vise hele beskrivelsen har kun en visuell effekt.
Nøkkelinfo
- Bilmerke
- Nissan
- Tilstand
- Ny
Generell info
Ring gjerne for en hyggelig prat( best etter 15 00 ) Send mail eller SMS hvis du ikke får tak i meg !
Mvh
TURBOKONGEN
Generell info
Kunder i nærområdet eller som er innom Stavanger kan stikke innom .
Ring for nærmere avtale .
Mvh
TURBOKONGEN
Generell info
Kunder i nærområdet eller som er innom Stavanger kan stikke innom .
Ring for nærmere avtale .
Beliggenhet
FINN-kode | 29528195 |
---|---|
Sist endret | 5.8.2012, 19:18 |