Bildegalleri
(1/1)
Defroster 10 kW Isotherm
Til salgs3 990 kr
Beskrivelse
Varmt vann fra motoren ledes via radiatorribber i defrosteren, som igjen har en vifte som suger inn kald luft , blåser den forbi ribbene som er oppvarmet av kjølevannet til motoren og via slanger til utblåsningsdyser i båten. Så lenge motoren er i gang blåser det varmt luft. Når motoren stopper vil viften fortsatt blåse, men om kort tid vil den være like kald som resten av luften om bord. Brukes kun på motorer med ferskvannskjøling, fordi saltvannskjølte motorer har for lav arbeidstemperatur.
Dette produktet er arvtager etter 1043000 og 1043002 og kommer i to versjoner, 12 eller 24V.
Tekniske egenskaper:
– Effekt 10 kW
– Vanntilkoblinger: 16 mm
– Inntaksstilkobling: 90 mm
– Luftslangediameter: 60 mm
– Antall luftuttak: 4 stk
– Medfølger 2 blendelokk
– Antall effekttrinn: 3 stk
– Mål (BxHxD): 450 x 140 x 320 mm
– Maks air-flow (12V): 600 m³/t
– Maks air-flow (24V): 620 m³/t
– Vekt: 5,5 kg
– Maks vanntrykk: 2,5 bar.
Dette produktet er arvtager etter 1043000 og 1043002 og kommer i to versjoner, 12 eller 24V.
Tekniske egenskaper:
– Effekt 10 kW
– Vanntilkoblinger: 16 mm
– Inntaksstilkobling: 90 mm
– Luftslangediameter: 60 mm
– Antall luftuttak: 4 stk
– Medfølger 2 blendelokk
– Antall effekttrinn: 3 stk
– Mål (BxHxD): 450 x 140 x 320 mm
– Maks air-flow (12V): 600 m³/t
– Maks air-flow (24V): 620 m³/t
– Vekt: 5,5 kg
– Maks vanntrykk: 2,5 bar.
NB: Knappen for å vise hele beskrivelsen har kun en visuell effekt.
Nøkkelinfo
- Tilstand
- Ny
Generell info
Hos Baatdeler.no AS finner du engasjerte medarbeidere som hjelper deg med alt du måtte trenger innen båt, reservedeler og tilbehør. Vi har ett stort varelager i Kragerø med fleksible åpningstider.
Kontakt oss gjerne på telefon 40856206 eller på post@baatdeler.no
Varene sendes pr post, eller hentes på lager i Kragerø.
Kontakt oss gjerne på telefon 40856206 eller på post@baatdeler.no
Varene sendes pr post, eller hentes på lager i Kragerø.
Beliggenhet
FINN-kode | 293650864 |
---|---|
Sist endret | 5.3.2023, 05:52 |