Bildegalleri
(1/1)
Inaktiv
Scott Spark RC Pro Str Large
Til salgs39 999 kr
Beskrivelse
Gjør som WC rytter Erik Hægstad kjør Scott Spark RC Pro
Alle som noensinne har ønsket seg en profesjonell fulldempet cross-country sykkel har drømt om Spark RC 900 PRO. Dens unike rammekonstruksjon som er spesielt designet for 1x drivverk, den lave vekten og høyeffektive Twinloc dempersystem er laget for ren fornøyelse og ytelse. RC 900 PRO har i årets utgave gått over til Shimano sitt nye 12-delte XTR drivverk, komplimentert av XT bremser, en RockShox dempegaffel og en FOX bakdemper.
Høydepunkter:
Spark RC Carbon HMF ramme som er utrolig stiv og solid, samt meget lett
RockShox SID RL3 Air 100 mm gaffel gir ytelse på toppnivå
FOX Nude Evol bakdemper gjør fulldemperen komplett
Scott Twinloc lar deg kontrollere hele ramma, gaffelen og bakdemperen som ett system
Shimano XTR 12-delt drivverk
Assymetrisk design på bakdemperen gjør at karbonfibrene i ramma oppnår sitt fulle potensiale
Shimano XT M8000 skivebremser gir svært god bremsekraft
Integrert kjedefører hjelper til med å hindre kjedet i å falle av
DT Swiss X1700 Spline CL hjulsettet er stivt, lett og meget solid
SW dropout er designet for å integreres i den gjennomgående akslingen og er kompatibel med Shimano og SRAM direktemonterte bakgir. Denne dropouten øker stivheten og hindrer skader på ramma ved slag mot bakgiret
Maxxis Rekon Race Kevlar dekk gir optimalt grep og lav rullemotstand
Syncros deler i karbon og aluminium av høyeste kvalitet i et stilig design
Spesifikasjoner:
Ramme: Spark RC Carbon HMF, BB92, Boost 12x148 mm, Dropper Post klar
Gaffel: RockShox SID RL3 Air custom Charger Damper med 3 moduler, Twinloc lockout, 15x110 mm Maxle Stealth, 100 mm vandring, tapered
Styrelager: Syncros Pro Drop In, Tapered 1.5" - 1-1/8", Lagerstørrelse: 42 mm og 52 mm
Bakdemper: FoxNude Evol Trunnion, 3 moduser: Lockout - Traction Control - Descend, 100-70 mm vandring, 165x40 mm
Stem: Syncros XR1.5, aluminium, -8o, integrert spacer og top cap, 31.8 mm, 1-1/8"
Styre: Syncros FL1.0 Carbon, T-form flat, 9o, 720 mm, Syncros Pro Lock-on holker
Sete: Syncros XR1.5, titan rails
Setepinne: Syncros FL1.0 Carbon, 10 mm offset, 31.6 x 400 mm
Hjulsett/felger: DT Swiss X1700 Spline CL, 25 mm Tubeless Ready felg, 28h, XTR
Nav/aksling - Foran: 15 x 110 mm Boost
Nav/aksling - Bak: 12 x 148 mm Boost
Dekk: Maxxis Rekon Race 29" x 2.35", 120 TPI, EXO, Kevlar
Bremser: Shimano XT M8000 Disc, Hydraulisk, 180 mm Foran og 160 mm Bak, RT-66 skiver
Kranksett: Shimano XTR FC-M9120-1B, Hollowtech II, 32T
Kranklager: Shimano SM-BB71-41A, 41x92 mm krankhus
Framgir: N/A (Scott kjedefører)
Bakgir: Shimano XTR RD-M9100 SGS Shadow Plus, 12-delt
Girskiftere: Shimano XTR SL-M9100, Rapidfire Plus 2 way release
Kassett: Shimano XTR CS-M9100, 10-51T
Kjede: Shimano CN-M9100
Pedaler: Følger ikke med
Tilbehør: Transport aksling
Vekt: Ca 10,8 kg
Alle som noensinne har ønsket seg en profesjonell fulldempet cross-country sykkel har drømt om Spark RC 900 PRO. Dens unike rammekonstruksjon som er spesielt designet for 1x drivverk, den lave vekten og høyeffektive Twinloc dempersystem er laget for ren fornøyelse og ytelse. RC 900 PRO har i årets utgave gått over til Shimano sitt nye 12-delte XTR drivverk, komplimentert av XT bremser, en RockShox dempegaffel og en FOX bakdemper.
Høydepunkter:
Spark RC Carbon HMF ramme som er utrolig stiv og solid, samt meget lett
RockShox SID RL3 Air 100 mm gaffel gir ytelse på toppnivå
FOX Nude Evol bakdemper gjør fulldemperen komplett
Scott Twinloc lar deg kontrollere hele ramma, gaffelen og bakdemperen som ett system
Shimano XTR 12-delt drivverk
Assymetrisk design på bakdemperen gjør at karbonfibrene i ramma oppnår sitt fulle potensiale
Shimano XT M8000 skivebremser gir svært god bremsekraft
Integrert kjedefører hjelper til med å hindre kjedet i å falle av
DT Swiss X1700 Spline CL hjulsettet er stivt, lett og meget solid
SW dropout er designet for å integreres i den gjennomgående akslingen og er kompatibel med Shimano og SRAM direktemonterte bakgir. Denne dropouten øker stivheten og hindrer skader på ramma ved slag mot bakgiret
Maxxis Rekon Race Kevlar dekk gir optimalt grep og lav rullemotstand
Syncros deler i karbon og aluminium av høyeste kvalitet i et stilig design
Spesifikasjoner:
Ramme: Spark RC Carbon HMF, BB92, Boost 12x148 mm, Dropper Post klar
Gaffel: RockShox SID RL3 Air custom Charger Damper med 3 moduler, Twinloc lockout, 15x110 mm Maxle Stealth, 100 mm vandring, tapered
Styrelager: Syncros Pro Drop In, Tapered 1.5" - 1-1/8", Lagerstørrelse: 42 mm og 52 mm
Bakdemper: FoxNude Evol Trunnion, 3 moduser: Lockout - Traction Control - Descend, 100-70 mm vandring, 165x40 mm
Stem: Syncros XR1.5, aluminium, -8o, integrert spacer og top cap, 31.8 mm, 1-1/8"
Styre: Syncros FL1.0 Carbon, T-form flat, 9o, 720 mm, Syncros Pro Lock-on holker
Sete: Syncros XR1.5, titan rails
Setepinne: Syncros FL1.0 Carbon, 10 mm offset, 31.6 x 400 mm
Hjulsett/felger: DT Swiss X1700 Spline CL, 25 mm Tubeless Ready felg, 28h, XTR
Nav/aksling - Foran: 15 x 110 mm Boost
Nav/aksling - Bak: 12 x 148 mm Boost
Dekk: Maxxis Rekon Race 29" x 2.35", 120 TPI, EXO, Kevlar
Bremser: Shimano XT M8000 Disc, Hydraulisk, 180 mm Foran og 160 mm Bak, RT-66 skiver
Kranksett: Shimano XTR FC-M9120-1B, Hollowtech II, 32T
Kranklager: Shimano SM-BB71-41A, 41x92 mm krankhus
Framgir: N/A (Scott kjedefører)
Bakgir: Shimano XTR RD-M9100 SGS Shadow Plus, 12-delt
Girskiftere: Shimano XTR SL-M9100, Rapidfire Plus 2 way release
Kassett: Shimano XTR CS-M9100, 10-51T
Kjede: Shimano CN-M9100
Pedaler: Følger ikke med
Tilbehør: Transport aksling
Vekt: Ca 10,8 kg
NB: Knappen for å vise hele beskrivelsen har kun en visuell effekt.
Nøkkelinfo
- Sykkeltype
- Fulldemper
- Tilstand
- Ny
Generell info
Våre åpningstider er
Man-Fre 0900-1800
Tor 0900-1900
Lør 0900-1800
Man-Fre 0900-1800
Tor 0900-1900
Lør 0900-1800
Beliggenhet
Eff.rente 11,00 %. 120 000 o/5 år. Kostnad: 34 341 kr. Totalt 154 341 kr.
FINN-kode | 155781868 |
---|---|
Sist endret | 4.11.2019, 09:52 |