Bildegalleri
(1/77)
Inaktiv
UTSOLGT - 2020 Cervélo S5 Disc Dura Ace R9170 Di2 - ENVE SES 5.6
Til salgs98 900 kr
Beskrivelse
Beklager, alt er solgt av dette tilbud.
______________________________________
NYHET - CERVÉLO S5 DISC - Never look back!
Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves! Nye Cervélo S5, mer aerodynamisk, mer komfortabel, stivere, har lavere rammevekt, bedre utseende og flere gruppesettalternativer enn aldri før. Hva mer kan man ønske seg?
2020 Cervélo S5 Disc Dura Ace R9170 Di2
med Enve SES 5.6 Disc Carbon Clincher hjulsett med Enve Alloy CL-nav
- begrenset antall i størrelse -56L
- Vårt TILBUD nå kr. 98.900,-
- Veil. kr. 119.000,-
Og du ser den hos oss i Sandefjord i begge farger.
Oppdag flere gode alternativer på www.tilbudCERVELO.no
- mer info? Ring Rolf 918 70 921, eller post@tender.no
- husk navn og adresse ved forespørsel
- stor oversikt på våre sykler finner du på www.tilbudsykler.no
- be om 6-9 mnd. RENTEFRI betalingsutsettelse, eller gunstig nedbetaling inntil 36 mnd.
- vi sender ferdig klargjort sykkel over hele landet, kr. 400,-
Cervélo lanserer kun en ny modell når den nye modellen er målbart bedre enn den forrige. Og det å overgå forrige modell av S5 er ingen lett oppgave. De store synlige endringene fra den forrige modellen ligger i frontpartiet, og flere designelementer i dette området er hentet fra den superraske triatlonsykkelen P5X.
Cervélo ønsket 100% integrert føring av gir- og bremsekabler gjennom styre og stem. Dette medfører ofte at man må gjøre modifikasjoner på styrerøret på gaffelen eller på frontrøret på rammen, noe Cervélo ikke ønsket da dette kan gå på bekostning av sikkerhet og stivheten i frontpartiet. Løsningen ble dermed å lage en gaffel med utenpåliggende styrerør, noe som ivaretar sikkerhet og stivhet i frontpartiet og i tillegg gir Cervélo-ingeniørene store friheter til å designe en velfungerende integrert kabelføring som både er til glede for forbruker og mekaniker.
Det unike V-stemet ble til da Cervélo ønsket at nye S5 skulle fungere like bra med både mekaniske og elektriske gir. V-stemet gjør at mekaniske girkabler kan tres gjennom styre og stem uten at de bøyes i skarpe vinkler, og følgelig reduseres friksjonen i kabelen. Under CFD-simuleringer og vindtunneltester viste det seg også at V-stemet hadde positiv innvirkning på å redusere luftmotstanden. V-stemet åpner opp deler av fronpartiet på sykkelen og lar laminær høytrykksluftstrøm kunne strømme mellom beina på rytteren. Denne høytrykksstrømmen ender opp bak rytteren, som er et område med lavt trykk og mye turbulens. Når høytrykksstrømmen blandes med lavtrykksonen og turbulensen bak rytteren, vil det totale trykktapet og følgelig den totale luftmotstanden reduseres.
Stemet kan enkelt heves og senkes med spacere, og stem kan slammes uten behov for kapping av styrerør. Om man derimot ønsker å bytte stemlengde eller styrebredde, må kabler tres og bremser luftes på nytt. Stack- og reach-målene er som på tidligere S5, noe som betyr at geometrien passer best for den aktive rytteren.
Cervélo lærte mye om kjøreegenskaper da de utviklet den nye R-serien. Denne kunnskapen har de tatt med seg videre under utvikling av nye Cervélo S5 Disc. Krankhuset har blitt senket noen millimeter og trail-målet på gaffelen har blitt justert for at sykkelen skal oppleves stabil og trygg.
Nye Cervélo S5 Disc følger også siste standard når det gjelder dekkbredder, og har plass til 28mm dekk (den faktiske dekkbredden målt på felg med max dekktrykk). I tillegg er nye S5 Disc utstyrt med Cervélo og Focus sine brilliante RAT gjennomgående akslinger som sørger for raske hjulskift.
Spesifikasjoner:
Rammesett: 2020 Cervélo S5 Disc
Styre: Cervélo AB08 m/ Barfly Garminfeste
Stem: Cervélo CS28 V-stem
Sadel: Prologo Dimension NACK
Gir- og bremsehendler: Shimano Dura Ace R9170 Di2
Bakgir: Shimano Dura Ace R9150 Di2
Framgir: Shimano Dura Ace R9150 Di2
Kranksett: Shimano Dura Ace R9100
Kranklager: Cervélo BBright Connect, 24mm
Kassett: Shimano Dura Ace R9100, 11-30T
Kjede: Shimano HG901
Bremser: Shimano Dura Ace R9170
Bremseskiver: Shimano RT900, 160mm
Hjulsett: ENVE SES 5.6 Disc, carbon clincher, 54/63mm, Enve Alloy CL-nav
Dekk: Vittoria Corsa G+ 2.0 25mm
Farge: Black/graphite/white og Black/Dark teal/Light teal
Størrelser: 48cm, 51cm, 54cm, 56cm, 58cm
Garanti: Livstidsgaranti for første eier
Inkludert tilbehør: Bar Fly Spoon Garmin-feste
Vekt: 7.48 kg (veid av av oss, str. 54cm, inkl. Garmin-holder fra Bar Fly)
Vi får Focus og Cervelo direkte fra fabrikken i Tyskland. Sammen med Pinarello og Specialized utgjør dette et komplett program av World Tour sykler. Hos oss handler du av og med aktive voksne syklister. Vi sørger for korrekte anbefalinger, sittestilling og riktig rammestørrelse.
Bruksområder: Trening - Konkurranse - Racer - Landevei - Racersykkel - Landeveisykkel - Landeveissykkel - Aerosykkel
finnracer.no tilbudracer.no tilbudcervelo.no prosykkel prosykkel.no prosykler prosykler.no
TB-54 Black/-56 Teal
otn.334-TB54044
art.no-331-637070221-56
334969-989 Update 5/09/20 - 28/01/21 RC
______________________________________
NYHET - CERVÉLO S5 DISC - Never look back!
Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves! Nye Cervélo S5, mer aerodynamisk, mer komfortabel, stivere, har lavere rammevekt, bedre utseende og flere gruppesettalternativer enn aldri før. Hva mer kan man ønske seg?
2020 Cervélo S5 Disc Dura Ace R9170 Di2
med Enve SES 5.6 Disc Carbon Clincher hjulsett med Enve Alloy CL-nav
- begrenset antall i størrelse -56L
- Vårt TILBUD nå kr. 98.900,-
- Veil. kr. 119.000,-
Og du ser den hos oss i Sandefjord i begge farger.
Oppdag flere gode alternativer på www.tilbudCERVELO.no
- mer info? Ring Rolf 918 70 921, eller post@tender.no
- husk navn og adresse ved forespørsel
- stor oversikt på våre sykler finner du på www.tilbudsykler.no
- be om 6-9 mnd. RENTEFRI betalingsutsettelse, eller gunstig nedbetaling inntil 36 mnd.
- vi sender ferdig klargjort sykkel over hele landet, kr. 400,-
Cervélo lanserer kun en ny modell når den nye modellen er målbart bedre enn den forrige. Og det å overgå forrige modell av S5 er ingen lett oppgave. De store synlige endringene fra den forrige modellen ligger i frontpartiet, og flere designelementer i dette området er hentet fra den superraske triatlonsykkelen P5X.
Cervélo ønsket 100% integrert føring av gir- og bremsekabler gjennom styre og stem. Dette medfører ofte at man må gjøre modifikasjoner på styrerøret på gaffelen eller på frontrøret på rammen, noe Cervélo ikke ønsket da dette kan gå på bekostning av sikkerhet og stivheten i frontpartiet. Løsningen ble dermed å lage en gaffel med utenpåliggende styrerør, noe som ivaretar sikkerhet og stivhet i frontpartiet og i tillegg gir Cervélo-ingeniørene store friheter til å designe en velfungerende integrert kabelføring som både er til glede for forbruker og mekaniker.
Det unike V-stemet ble til da Cervélo ønsket at nye S5 skulle fungere like bra med både mekaniske og elektriske gir. V-stemet gjør at mekaniske girkabler kan tres gjennom styre og stem uten at de bøyes i skarpe vinkler, og følgelig reduseres friksjonen i kabelen. Under CFD-simuleringer og vindtunneltester viste det seg også at V-stemet hadde positiv innvirkning på å redusere luftmotstanden. V-stemet åpner opp deler av fronpartiet på sykkelen og lar laminær høytrykksluftstrøm kunne strømme mellom beina på rytteren. Denne høytrykksstrømmen ender opp bak rytteren, som er et område med lavt trykk og mye turbulens. Når høytrykksstrømmen blandes med lavtrykksonen og turbulensen bak rytteren, vil det totale trykktapet og følgelig den totale luftmotstanden reduseres.
Stemet kan enkelt heves og senkes med spacere, og stem kan slammes uten behov for kapping av styrerør. Om man derimot ønsker å bytte stemlengde eller styrebredde, må kabler tres og bremser luftes på nytt. Stack- og reach-målene er som på tidligere S5, noe som betyr at geometrien passer best for den aktive rytteren.
Cervélo lærte mye om kjøreegenskaper da de utviklet den nye R-serien. Denne kunnskapen har de tatt med seg videre under utvikling av nye Cervélo S5 Disc. Krankhuset har blitt senket noen millimeter og trail-målet på gaffelen har blitt justert for at sykkelen skal oppleves stabil og trygg.
Nye Cervélo S5 Disc følger også siste standard når det gjelder dekkbredder, og har plass til 28mm dekk (den faktiske dekkbredden målt på felg med max dekktrykk). I tillegg er nye S5 Disc utstyrt med Cervélo og Focus sine brilliante RAT gjennomgående akslinger som sørger for raske hjulskift.
Spesifikasjoner:
Rammesett: 2020 Cervélo S5 Disc
Styre: Cervélo AB08 m/ Barfly Garminfeste
Stem: Cervélo CS28 V-stem
Sadel: Prologo Dimension NACK
Gir- og bremsehendler: Shimano Dura Ace R9170 Di2
Bakgir: Shimano Dura Ace R9150 Di2
Framgir: Shimano Dura Ace R9150 Di2
Kranksett: Shimano Dura Ace R9100
Kranklager: Cervélo BBright Connect, 24mm
Kassett: Shimano Dura Ace R9100, 11-30T
Kjede: Shimano HG901
Bremser: Shimano Dura Ace R9170
Bremseskiver: Shimano RT900, 160mm
Hjulsett: ENVE SES 5.6 Disc, carbon clincher, 54/63mm, Enve Alloy CL-nav
Dekk: Vittoria Corsa G+ 2.0 25mm
Farge: Black/graphite/white og Black/Dark teal/Light teal
Størrelser: 48cm, 51cm, 54cm, 56cm, 58cm
Garanti: Livstidsgaranti for første eier
Inkludert tilbehør: Bar Fly Spoon Garmin-feste
Vekt: 7.48 kg (veid av av oss, str. 54cm, inkl. Garmin-holder fra Bar Fly)
Vi får Focus og Cervelo direkte fra fabrikken i Tyskland. Sammen med Pinarello og Specialized utgjør dette et komplett program av World Tour sykler. Hos oss handler du av og med aktive voksne syklister. Vi sørger for korrekte anbefalinger, sittestilling og riktig rammestørrelse.
Bruksområder: Trening - Konkurranse - Racer - Landevei - Racersykkel - Landeveisykkel - Landeveissykkel - Aerosykkel
finnracer.no tilbudracer.no tilbudcervelo.no prosykkel prosykkel.no prosykler prosykler.no
TB-54 Black/-56 Teal
otn.334-TB54044
art.no-331-637070221-56
334969-989 Update 5/09/20 - 28/01/21 RC
NB: Knappen for å vise hele beskrivelsen har kun en visuell effekt.
Nøkkelinfo
- Sykkeltype
- Landevei
- Tilstand
- Ny
Generell info
ÅPNINGSTID KONTOR/ VERKSTED/ UTSTILLING:
Man. - Fre. 10:00-17:00
SE FLERE AV VÅRE GODE TILBUD SORTERT ETTER PRIS - www.tilbudSYKLER.no - og les om oss på www.PROsykler.no
BESTILLING/ DEPOSITUM:
- Bestilling av sykkel skjer via telefon, eller mail til oss. Du mottar etter dette en PDF-bekreftelse på mail. Om ikke levering er avtalt innen 7 dager fra bestilling betales et depositum (minimum kr. 2.000,-).
ENKEL OG RIMELIG FRAKT:
- Vi sender ferdig klargjort sykkel med Bring/ Post i Butikk over hele landet, kun kr. 400,-
SYKKELINNSTILLING:
- Vi har lang erfaring på sykkelsetet og kan sette opp din nye sykkel på rulle. Vi tar dine vitale mål og setter en grunninnstilling som gir deg en særdeles god start.
Pris kr. 800,-
SERVICE - REP OG OPPGRADERING:
- Vi har dyktige mekanikere i Sandefjord som sikrer deg kvalitetsarbeid, enten ved service, garantiarbeid eller oppgradering av nytt utstyr.
KONTAKT OSS:
- tilbud/ salg/ finansiering/ utlevering: tlf. 918 70 921/ post@tender.no
- tekniske spørsmål: service@tender.no
- regnskap/ kontor: mona@tender.no
Man. - Fre. 10:00-17:00
SE FLERE AV VÅRE GODE TILBUD SORTERT ETTER PRIS - www.tilbudSYKLER.no - og les om oss på www.PROsykler.no
BESTILLING/ DEPOSITUM:
- Bestilling av sykkel skjer via telefon, eller mail til oss. Du mottar etter dette en PDF-bekreftelse på mail. Om ikke levering er avtalt innen 7 dager fra bestilling betales et depositum (minimum kr. 2.000,-).
ENKEL OG RIMELIG FRAKT:
- Vi sender ferdig klargjort sykkel med Bring/ Post i Butikk over hele landet, kun kr. 400,-
SYKKELINNSTILLING:
- Vi har lang erfaring på sykkelsetet og kan sette opp din nye sykkel på rulle. Vi tar dine vitale mål og setter en grunninnstilling som gir deg en særdeles god start.
Pris kr. 800,-
SERVICE - REP OG OPPGRADERING:
- Vi har dyktige mekanikere i Sandefjord som sikrer deg kvalitetsarbeid, enten ved service, garantiarbeid eller oppgradering av nytt utstyr.
KONTAKT OSS:
- tilbud/ salg/ finansiering/ utlevering: tlf. 918 70 921/ post@tender.no
- tekniske spørsmål: service@tender.no
- regnskap/ kontor: mona@tender.no
Beliggenhet
Eff.rente 11,00 %. 120 000 o/5 år. Kostnad: 34 341 kr. Totalt 154 341 kr.
FINN-kode | 154729105 |
---|---|
Sist endret | 16.8.2021, 17:39 |