Beskrivelse
Specialized Tarmac Expert Ultegra R8000
Veil. kr. 40.000,-
SUPERTILBUD NÅ kun kr. 24.900,-*
- eller kr. 2.203,- over 12 mnd. (nom. rente 6,9%)
- eller kr. 1.163,- over 24 mnd. (nom. rente 6,9%)
- eller kr. 817,- over 36 mnd. (nom. rente 6,9%)
- vi sender ferdig klargjort sykkel over hele landet, kun kr. 400,-
- tilbudet gjelder kun et begrenset antall sykler*
- se gjerne mer av vårt utvalg på www.tilbudSYKLER.no
Nye Specialized Tarmac - Lettere, stivere, mer aerodynamisk og mer komfortabel - den beste sykkelen for alle forhold. Se flere av våre gode priser på www.tilbudspecialized.no
Tarmac benytter seg av Specialized sin Rider-First Engineered-teknolgi, for å sikre at ramme oppleves like stiv og komfortabel av alle ryttere i alle størrelser. Geometrien er også oppdatert, basert på Retül-data og innspill fra profesjonelle ryttere. Dette gjorde at Specialized kunne utvikle en racing-geometri som optimaliserer kombinasjonen av en responsiv front og en kort aksleravstand, for at Tarmac skal ha de beste kjøreegenskapene og den beste kraftoverføringen. De beste kjøreegenskapene er ikke bare et resultat av økt stivhet, men også komfort spiller en stor rolle. Derfor er setepinnen designet med en egen type karbonfiber på de øverste 120 millimeterne for å kunne gi økt fleks. I tillegg er kontaktpunktet mellom setestag og seterør flytte lenger ned, slik at setepinnen kan flekse enda mer. Dekklaringen er også tilpasset dagens trend med brede dekk.
Nye Tarmac takler dekk helt opp til 30mm målt på felg, noe som tilsvarer et 28mm S-Works Turbo Cotton-dekk montert på Roval CLX 50-hjul.
Å forbedre aerodynamikken på en sykkel er det viktigste man kan gjøre for at sykkelen skal bli raskere. Specialized ønsket å forbedre aerodynamikken uten at det skulle gå utover Tarmac sine karakteristiske egenskaper. Noe som er en veldig krevende prosess, da ofte aerodynamiske rammeprofiler ikke alltid er de stiveste. Specialized brukte derfor et halvt år på å finne ut hvor de man kunne forbedre aerodynamikken uten at det skulle gå på bekostning av vekt, komfort og stivhet. Resultatet ble en ny utforming av gaffelen, senkede setestag med aerodynamiske rørprofiler og D-formet setepinne og seterør. Og det endelige resultatet: Nye Tarmac er cirka 45 sekunder raskere over 40km sammenlignet med andre sykler i samme segment. I tillegg er den mer aerodynamisk enn forrige generasjon av aerosykkelen Spcialized Venge.
Tillegg for Zipp 302 Carbon Clincher med hvite dekaler, kun kr. 9.900,-
Tillegg for Fulcrum Racing Speed 50mm Tubular karbonhjul, kun kr. 9.900,-
Tillegg for Specialized/4iiii Ultegra R8000 wattmåler, kun kr. 3.900,-
For mer informasjon, send oss en mail: steinar@tender.no eller tlf. 918 70 921
Ved forhåndsordre betales kun kr. 2.000,- i depositum nå. Restsum overføres ved utlevering, gjerne via vår rentefrie betalingsutsettelse på 9 mnd. med en totalkostnad på kun kr. 425,-. Her kan du etter utsettelsen selv velge om det er aktuelt med en videre nedbetaling.
FORESPØRSLER UTEN NAVN OG ADRESSE/ POSTNUMMER BLIR IKKE BESVART.
Spesifikasjoner: Ramme: specialized Tarmac SL6 FACT 10r Carbon
Gaffel: Specialized FACT carbon
Styre: Specialized Expert Shallow Drop
Stem: Specialized Pro SL Alloy
Sadel: Specialized Toupé Expert Gel, 143mm
Sadelpinne: S-Works FACT Carbon Tarmac seatpost, 20mm setback
Girhendler: Shimano Ultegra R8000
Bakgir: Shimano Ultegra R8000
Framgir: Shimano Ultegra R8000
Kranksett: Shimano Ultegra R8000, 52/36T
Kassett: Shimano Ultegra R8000, 11-30T
Kjede: Shimano HG701
Bremser: Shimano Ultegra R8010 Direct mount
Hjulsett: Roval SLX 24, DT Swiss 350 nav
Dekk: Specialized S-Works Turbo 26mm
tilbudsykler.no finnracer.no tilbudracer.no tilbudspecialized.no
Update 16/04/20 RC
90618-3254 (-54)
otn.33415.3+
art.334279-334229-334249