Bildegalleri
(1/1)
Inaktiv
AIS KLASSE A, MODELL XINUO XA-198
Til salgs18 980 kr
Beskrivelse
produktbeskrivelse
Ren aluminium svart boks pluss en 7 "fargeskjermskjermer som med 800 x 480 oppløsning og samsvarer med IPX6 vanntett standard.
Møt IMO, ITU-R, IEC AIS klasse A-standarder.
Flere grensesnittdesign for å gjøre det enkelt å koble til med marine elektronisk utstyr, som kartplotter, radar, etc.
Fullstendig støtte AIS-funksjon, som CPA alarm, AIS fartøy monitor etc.
Innebygd globalt diagram, oppgrader diagrammet regelmessig med gratis.
Transponderenhet
Frekvens 156.025MHz ~ 162.025MHz
RX1 CH87 (161,975 MHz)
RX2 CH88 (162.025MHz)
Utgangseffekt 1W / 12,5 W
modulation GMSK / FM
Antall AIS-sendere 1
Antall AIS-mottaker 2 (Inneholder A- og B-kanaler)
Antall DSC mottaker 1
DSC mottaker CH70 (156.525 MH z)
Datahastighet 9600bps
båndbredde 25kHz
Displayenhet
Skjermtype Farge TFT LCD
skjerm størrelse 7 tommer
Skjermoppløsning 800 × 480pixels (WVGA)
Display Brightness 500cd / m 2
Språk Engelsk, forenklet kinesisk, tradisjonell kinesisk, vietnamesisk, tyrkisk, thai
Interface
Sensorer1 ~ 3 Input: DTM, GNS, RMC, VBW, HDT, HDG, ROT, GBS, GLL, VTG
Ekstern / skjerm / Pilot Input: ABM, ABK, ACA, ACK, AIR, BBM, SSD, VSD, AIQ, LRF
Utgang: AIQ, ABK, ACA, SSD, VDM, VDO, VSD, TXT, ALR, LRI, LRF, AIQ
Lang rekkevidde
Input: LRI, LRF
Utgang: LRF, LR1, LR2, LR3
Chart XINUO diagram
Strømforsyning DC12V-36 V
enviro~~POS=TRUNC
Temperatur -15 ? ~ + 55 ?
Vanntetting IP65
GPS / SBAS
Motta kanaler 12 kanaler parallelt
Mottaksfrekvens L1 (1575,42 Mhz)
Tid til å fikse først Mindre enn 60 sekunder (kaldstart)
GPS-nøyaktighet GPS <15 m (95%)
Ranger nøyaktighet 0,1m / s
Standarder
BS EN 61993-2: 2013 IEC 61108-1 Ed. 1, 2003
IEC 61162-1 Ed. 3,2007 IEC 60945 Ed. 4, 2002
ITU-R M.1371-4, 2010>
Ren aluminium svart boks pluss en 7 "fargeskjermskjermer som med 800 x 480 oppløsning og samsvarer med IPX6 vanntett standard.
Møt IMO, ITU-R, IEC AIS klasse A-standarder.
Flere grensesnittdesign for å gjøre det enkelt å koble til med marine elektronisk utstyr, som kartplotter, radar, etc.
Fullstendig støtte AIS-funksjon, som CPA alarm, AIS fartøy monitor etc.
Innebygd globalt diagram, oppgrader diagrammet regelmessig med gratis.
Transponderenhet
Frekvens 156.025MHz ~ 162.025MHz
RX1 CH87 (161,975 MHz)
RX2 CH88 (162.025MHz)
Utgangseffekt 1W / 12,5 W
modulation GMSK / FM
Antall AIS-sendere 1
Antall AIS-mottaker 2 (Inneholder A- og B-kanaler)
Antall DSC mottaker 1
DSC mottaker CH70 (156.525 MH z)
Datahastighet 9600bps
båndbredde 25kHz
Displayenhet
Skjermtype Farge TFT LCD
skjerm størrelse 7 tommer
Skjermoppløsning 800 × 480pixels (WVGA)
Display Brightness 500cd / m 2
Språk Engelsk, forenklet kinesisk, tradisjonell kinesisk, vietnamesisk, tyrkisk, thai
Interface
Sensorer1 ~ 3 Input: DTM, GNS, RMC, VBW, HDT, HDG, ROT, GBS, GLL, VTG
Ekstern / skjerm / Pilot Input: ABM, ABK, ACA, ACK, AIR, BBM, SSD, VSD, AIQ, LRF
Utgang: AIQ, ABK, ACA, SSD, VDM, VDO, VSD, TXT, ALR, LRI, LRF, AIQ
Lang rekkevidde
Input: LRI, LRF
Utgang: LRF, LR1, LR2, LR3
Chart XINUO diagram
Strømforsyning DC12V-36 V
enviro~~POS=TRUNC
Temperatur -15 ? ~ + 55 ?
Vanntetting IP65
GPS / SBAS
Motta kanaler 12 kanaler parallelt
Mottaksfrekvens L1 (1575,42 Mhz)
Tid til å fikse først Mindre enn 60 sekunder (kaldstart)
GPS-nøyaktighet GPS <15 m (95%)
Ranger nøyaktighet 0,1m / s
Standarder
BS EN 61993-2: 2013 IEC 61108-1 Ed. 1, 2003
IEC 61162-1 Ed. 3,2007 IEC 60945 Ed. 4, 2002
ITU-R M.1371-4, 2010>
NB: Knappen for å vise hele beskrivelsen har kun en visuell effekt.
Nøkkelinfo
- Tilstand
- Ny
Generell info
vi sender over hele norge,
prisen er inkl.mva.+ frakt
Kjøps Betingelser, Ved kjøp forutsettes at du har lest og akseptert disse betingelsene.
Generelt
Dette kjøpet er regulert av den nedenstående standard salgsbetingelser for forbrukerkjøp av varer over Internett. Med forbrukerkjøp menes her salg av vare til forbruker som ikke hovedsakelig handler som ledd i næringsvirksomhet, og når selgeren opptrer i næringsvirksomhet med salg av varer over internett.
Salg til forbrukere er blant annet regulert i forbrukerkjøpsloven og angrerettsloven.
Avtalen
Avtalen mellom kjøper og selger består av opplysningene selgeren gir om kjøpet i bestillingsløsningen i nettbutikken (herunder blant annet opplysninger om varens art, mengde, kvalitet, andre egenskaper, pris og leveringsbetingelser), eventuell direkte korrespondanse mellom partene (for eksempel e-post) samt disse salgsbetingelsene.
Ved motstrid mellom opplysningene selgeren har gitt om kjøpet i bestillingsløsningen i nettbutikken, direkte korrespondanse mellom partene og vilkårene i salgsbetingelsene, går direkte korrespondanse mellom partene og opplysningene gitt i bestillingsløsningen foran salgsbetingelsene, så fremt det ikke strider mot bindende lovgivning
.
Partene
Selger er Multinavigator AS Kjøper er den person som foretar bestillingen.
Avtaleinngåelse
Avtalen er bindende for begge parter når kjøperens bestilling er mottatt av selgeren. En part er likevel ikke bundet av avtalen hvis det har forekommet skrive- eller tastefeil i tilbudet fra selger eller i kjøperens bestilling, og den annen part innså eller burde ha innsett at det forelå en slik feil.
Salgspant
Med mindre annet følger av panteloven, har selgeren salgspant i den leverte varen inntil den er betalt i sin helhet inkludert renter og omkostninger.
Levering
Levering er skjedd når vare en mottat.
Leveringstidspunkt avtales mellom partene etter at varen er bestilt, normalt innen 30 dager etter bestillingen.
Risiko for varen
Risikoen for varen går over på kjøper når han, eller hans representant, har fått varene levert i tråd med disse salgsbetingelser
Angrerett
Kjøperen kan angre kjøpet av varen etter angrerettslovens bestemmelser. Angrerett innebærer at kjøperen uten grunn kan returnere varen til selgeren selv om det ikke er noen mangel ved den og selv om den ikke er levert. Kjøperen må gi selger melding om bruk av angreretten innen 14 dager etter at varen, er mottatt.
Undersøkelse av varen
Når kjøperen mottar varen, anbefales det at han eller hun i rimelig utstrekning undersøker om den er i samsvar med bestillingen, om den har blitt skadet under transporten eller om den ellers har mangler. Hvis varen ikke samsvarer med bestillingen eller har mangler, må kjøperen melde fra til selgeren ved reklamasjon jf. kontraktens punkt om “Reklamasjon ved mangel og frist for å melde krav ved forsinkelse”.
Reklamasjon ved mangel og frist for å melde krav ved forsinkelse
Dersom det foreligger en mangel ved varen, må kjøperen innen rimelig tid etter at han eller hun oppdaget den, gi selgeren melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen. Fristen kan aldri være kortere enn to måneder fra det tidspunkt da forbrukeren oppdaget mangelen.
Reklamasjon må likevel skje senest to år etter at kjøperen overtok varen. Dersom varen eller deler av den er ment å vare vesentlig lengre, er reklamasjonsfristen fem år. Ved forsinkelse må krav rettes selger innen rimelig tid etter at leveringstiden er kommet og varen ikke er levert. Dersom varen er betalt med kredittkort, kan kjøperen også velge å reklamere ogsende krav direkte til kredittyter (kredittkortselskapet). Meldingen til selgeren eller kredittyter bør være skriftlig (e-post, telefaks eller brev).
Kjøperens rettigheter ved forsinkelse
Dersom selgeren ikke leverer varen eller leverer den for sent i henhold til avtalen mellom partene, og dette ikke skyldes kjøperen eller forhold på kjøperens side, kan kjøperen i henhold til reglene i forbrukerkjøpslovens kapittel 5 etter omstendighetene holde kjøpesummen tilbake, kreve oppfyllelse, heve avtalen og kreve erstatning fra selgeren.
Oppfyllelse: Dersom selgeren ikke leverer varen på leveringstidspunktet, kan kjøperen fastholde kjøpet og sette en rimelig tileggsfrist for oppfyllelse fra selgeren. Kjøperen kan likevel ikke kreve oppfyllelse dersom det foreligger en hindring som selgeren ikke kan overvinne eller dersom oppfyllelse vil medføre en så stor ulempe eller kostnad for selgeren at det står i vesentlig misforhold til kjøperens interesse i at selgeren oppfyller. Faller vanskene bort innen rimelig tid, kan forbrukeren kreve oppfyllelse.
Heving: Kjøperen kan heve avtalen med selgeren dersom forsinkelsen er vesentlig eller hvis selgeren ikke leverer varen innen den tilleggsfristen for oppfyllelse som kjøperen har fastsatt. Kjøperen kan likevel ikke heve avtalen mens tilleggsfristen løper, med mindre selgeren har sagt at han eller hun ikke vil oppfylle innen fristen.
Erstatning: Kjøperen kan videre kreve erstatning for tap han eller hun lider som følge av forsinkelsen fra selgerens side jf. forbrukerkjøpslovens § 24.
Kjøperen må melde krav til selgeren ved reklamasjon jf. denne kontraktens punkt om “Reklamasjon ved mangel og frist for å melde krav ved forsinkelse”.
Kjøperens rettigheter ved mangel
Dersom varen har en mangel og dette ikke skyldes kjøperen eller forhold på kjøperens side, kan kjøperen i henhold til reglene i forbrukerkjøpsloven kapittel 6 etter omstendighetene holde kjøpesummen tilbake, velge mellom retting og omlevering, kreve prisavslag, kreve avtalen hevet og erstatning fra selgeren.
Selgerens rettigheter ved kjøperens mislighold
Dersom kjøperen ikke betaler eller oppfyller de øvrige pliktene etter avtalen, og dette ikke skyldes selgeren eller forhold på selgerens side, kan selgeren i henhold til reglene i forbrukerkjøpsloven kapittel 9 etter omstendighetene holde varen tilbake, kreve oppfyllelse av avtalen, kreve avtalen hevet samt erstatning fra kjøperen. Selgeren kan også etter omstendighetene kunne kreve renter ved forsinket betaling, inkassogebyr og gebyr ved ikke- forskuddsbetalte uavhentede varer.
Oppfyllelse: Dersom kjøperen ikke betaler, kan selgeren fastholde kjøpet og kreve at kjøperen betaler kjøpesummen (oppfyllelse). Er varen ikke levert, taper selgeren sin rett dersom han venter urimelig lenge med å fremme kravet.
• Heving: Ved vesentlig betalingsmislighold eller annet vesentlig mislighold fra kjøper, kan selgeren heve avtalen. Selgeren kan likevel ikke heve etter at kjøpesummen er betalt.
Selgeren kan også heve kjøpet dersom kjøperen ikke betaler innen en rimelig tilleggsfrist for oppfyllelse som selgeren har fastsatt. Selgeren kan likevel ikke heve mens tilleggsfristen løper, med mindre kjøperen har sagt at han eller hun ikke vil betale.
Erstatning: Selgeren kan kreve erstatning fra kjøperen for økonomisk tap han eller hun lider som følge av kontraktsbrudd fra kjøperens side jf. forbrukerkjøpslovens § 46.
Renter ved forsinket betaling/inkassogebyr: Dersom kjøperen ikke betaler kjøpesummen i henhold til avtalen, kan selgeren kreve renter av kjøpesummen etter lov om renter ved forsinket betaling. Ved manglende betaling kan kravet, etter forutgående varsel, bli sendt til inkasso, og kjøperen kan da bli holdt ansvarlig for gebyrer etter lov om inkassovirksomhet og annen inndrivning av forfalte pengekrav.
Gebyr ved uavhentede ikke-forskuddsbetalte varer: Dersom kjøperen unnlater å hente ubetalte varer, kan selgeren belaste kjøper med et gebyr på kr 500,- + frakt tur/retur. Gebyret skal maksimalt dekke selgerens faktiske utlegg for å levere varen til kjøperen. Et slikt gebyr kan ikke belastes kjøpere under 18 år.
Garanti
Garanti som gis av selgeren eller produsenten, gir kjøperen rettigheter i tillegg til de rettighetene kjøperen allerede har etter ufravikelig lovgivning. En garanti innebærer dermed ingen begrensninger i kjøperens rett til reklamasjon og krav ved forsinkelse eller mangler etter punkt "Kjøperens rettigheter ved forsinkelse" og "Kjøperens rettigheter ved mangel".
Konfliktløsning
Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Kjøperen kan ta kontakt med Forbrukerrådet for å få bistand i en eventuell tvist med selger. Dersom minnelig løsning ikke oppnås etter megling i Forbrukerrådet, kan partene skriftlig begjære at Forbrukerrådet fremmer tvisten for Forbrukertvistutvalget. 13) Vedtak av Forbrukertvistutvalget er rettskraftig fire uker etter forkynning. Før vedtaket er rettskraftig, kan partene, ved innsendelse av stevning til Forbrukertvistutvalget, konfliktrådet eller bringe vedtaket inn for tingretten.
Ved uenigheter og manglende betaling, skall dette løses i egnede instanser som konfliktrådet eller tingretten og dette skal skje der multinavigator as har sin hjemmeadresse./ verneting
Så alle tvister skal løses i Konfliktrådet Møre og Romsdal, eventuelt i romsdal tingrett, dette uavhengig av hvor motparten har sin hjemme adresse.
prisen er inkl.mva.+ frakt
Kjøps Betingelser, Ved kjøp forutsettes at du har lest og akseptert disse betingelsene.
Generelt
Dette kjøpet er regulert av den nedenstående standard salgsbetingelser for forbrukerkjøp av varer over Internett. Med forbrukerkjøp menes her salg av vare til forbruker som ikke hovedsakelig handler som ledd i næringsvirksomhet, og når selgeren opptrer i næringsvirksomhet med salg av varer over internett.
Salg til forbrukere er blant annet regulert i forbrukerkjøpsloven og angrerettsloven.
Avtalen
Avtalen mellom kjøper og selger består av opplysningene selgeren gir om kjøpet i bestillingsløsningen i nettbutikken (herunder blant annet opplysninger om varens art, mengde, kvalitet, andre egenskaper, pris og leveringsbetingelser), eventuell direkte korrespondanse mellom partene (for eksempel e-post) samt disse salgsbetingelsene.
Ved motstrid mellom opplysningene selgeren har gitt om kjøpet i bestillingsløsningen i nettbutikken, direkte korrespondanse mellom partene og vilkårene i salgsbetingelsene, går direkte korrespondanse mellom partene og opplysningene gitt i bestillingsløsningen foran salgsbetingelsene, så fremt det ikke strider mot bindende lovgivning
.
Partene
Selger er Multinavigator AS Kjøper er den person som foretar bestillingen.
Avtaleinngåelse
Avtalen er bindende for begge parter når kjøperens bestilling er mottatt av selgeren. En part er likevel ikke bundet av avtalen hvis det har forekommet skrive- eller tastefeil i tilbudet fra selger eller i kjøperens bestilling, og den annen part innså eller burde ha innsett at det forelå en slik feil.
Salgspant
Med mindre annet følger av panteloven, har selgeren salgspant i den leverte varen inntil den er betalt i sin helhet inkludert renter og omkostninger.
Levering
Levering er skjedd når vare en mottat.
Leveringstidspunkt avtales mellom partene etter at varen er bestilt, normalt innen 30 dager etter bestillingen.
Risiko for varen
Risikoen for varen går over på kjøper når han, eller hans representant, har fått varene levert i tråd med disse salgsbetingelser
Angrerett
Kjøperen kan angre kjøpet av varen etter angrerettslovens bestemmelser. Angrerett innebærer at kjøperen uten grunn kan returnere varen til selgeren selv om det ikke er noen mangel ved den og selv om den ikke er levert. Kjøperen må gi selger melding om bruk av angreretten innen 14 dager etter at varen, er mottatt.
Undersøkelse av varen
Når kjøperen mottar varen, anbefales det at han eller hun i rimelig utstrekning undersøker om den er i samsvar med bestillingen, om den har blitt skadet under transporten eller om den ellers har mangler. Hvis varen ikke samsvarer med bestillingen eller har mangler, må kjøperen melde fra til selgeren ved reklamasjon jf. kontraktens punkt om “Reklamasjon ved mangel og frist for å melde krav ved forsinkelse”.
Reklamasjon ved mangel og frist for å melde krav ved forsinkelse
Dersom det foreligger en mangel ved varen, må kjøperen innen rimelig tid etter at han eller hun oppdaget den, gi selgeren melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen. Fristen kan aldri være kortere enn to måneder fra det tidspunkt da forbrukeren oppdaget mangelen.
Reklamasjon må likevel skje senest to år etter at kjøperen overtok varen. Dersom varen eller deler av den er ment å vare vesentlig lengre, er reklamasjonsfristen fem år. Ved forsinkelse må krav rettes selger innen rimelig tid etter at leveringstiden er kommet og varen ikke er levert. Dersom varen er betalt med kredittkort, kan kjøperen også velge å reklamere ogsende krav direkte til kredittyter (kredittkortselskapet). Meldingen til selgeren eller kredittyter bør være skriftlig (e-post, telefaks eller brev).
Kjøperens rettigheter ved forsinkelse
Dersom selgeren ikke leverer varen eller leverer den for sent i henhold til avtalen mellom partene, og dette ikke skyldes kjøperen eller forhold på kjøperens side, kan kjøperen i henhold til reglene i forbrukerkjøpslovens kapittel 5 etter omstendighetene holde kjøpesummen tilbake, kreve oppfyllelse, heve avtalen og kreve erstatning fra selgeren.
Oppfyllelse: Dersom selgeren ikke leverer varen på leveringstidspunktet, kan kjøperen fastholde kjøpet og sette en rimelig tileggsfrist for oppfyllelse fra selgeren. Kjøperen kan likevel ikke kreve oppfyllelse dersom det foreligger en hindring som selgeren ikke kan overvinne eller dersom oppfyllelse vil medføre en så stor ulempe eller kostnad for selgeren at det står i vesentlig misforhold til kjøperens interesse i at selgeren oppfyller. Faller vanskene bort innen rimelig tid, kan forbrukeren kreve oppfyllelse.
Heving: Kjøperen kan heve avtalen med selgeren dersom forsinkelsen er vesentlig eller hvis selgeren ikke leverer varen innen den tilleggsfristen for oppfyllelse som kjøperen har fastsatt. Kjøperen kan likevel ikke heve avtalen mens tilleggsfristen løper, med mindre selgeren har sagt at han eller hun ikke vil oppfylle innen fristen.
Erstatning: Kjøperen kan videre kreve erstatning for tap han eller hun lider som følge av forsinkelsen fra selgerens side jf. forbrukerkjøpslovens § 24.
Kjøperen må melde krav til selgeren ved reklamasjon jf. denne kontraktens punkt om “Reklamasjon ved mangel og frist for å melde krav ved forsinkelse”.
Kjøperens rettigheter ved mangel
Dersom varen har en mangel og dette ikke skyldes kjøperen eller forhold på kjøperens side, kan kjøperen i henhold til reglene i forbrukerkjøpsloven kapittel 6 etter omstendighetene holde kjøpesummen tilbake, velge mellom retting og omlevering, kreve prisavslag, kreve avtalen hevet og erstatning fra selgeren.
Selgerens rettigheter ved kjøperens mislighold
Dersom kjøperen ikke betaler eller oppfyller de øvrige pliktene etter avtalen, og dette ikke skyldes selgeren eller forhold på selgerens side, kan selgeren i henhold til reglene i forbrukerkjøpsloven kapittel 9 etter omstendighetene holde varen tilbake, kreve oppfyllelse av avtalen, kreve avtalen hevet samt erstatning fra kjøperen. Selgeren kan også etter omstendighetene kunne kreve renter ved forsinket betaling, inkassogebyr og gebyr ved ikke- forskuddsbetalte uavhentede varer.
Oppfyllelse: Dersom kjøperen ikke betaler, kan selgeren fastholde kjøpet og kreve at kjøperen betaler kjøpesummen (oppfyllelse). Er varen ikke levert, taper selgeren sin rett dersom han venter urimelig lenge med å fremme kravet.
• Heving: Ved vesentlig betalingsmislighold eller annet vesentlig mislighold fra kjøper, kan selgeren heve avtalen. Selgeren kan likevel ikke heve etter at kjøpesummen er betalt.
Selgeren kan også heve kjøpet dersom kjøperen ikke betaler innen en rimelig tilleggsfrist for oppfyllelse som selgeren har fastsatt. Selgeren kan likevel ikke heve mens tilleggsfristen løper, med mindre kjøperen har sagt at han eller hun ikke vil betale.
Erstatning: Selgeren kan kreve erstatning fra kjøperen for økonomisk tap han eller hun lider som følge av kontraktsbrudd fra kjøperens side jf. forbrukerkjøpslovens § 46.
Renter ved forsinket betaling/inkassogebyr: Dersom kjøperen ikke betaler kjøpesummen i henhold til avtalen, kan selgeren kreve renter av kjøpesummen etter lov om renter ved forsinket betaling. Ved manglende betaling kan kravet, etter forutgående varsel, bli sendt til inkasso, og kjøperen kan da bli holdt ansvarlig for gebyrer etter lov om inkassovirksomhet og annen inndrivning av forfalte pengekrav.
Gebyr ved uavhentede ikke-forskuddsbetalte varer: Dersom kjøperen unnlater å hente ubetalte varer, kan selgeren belaste kjøper med et gebyr på kr 500,- + frakt tur/retur. Gebyret skal maksimalt dekke selgerens faktiske utlegg for å levere varen til kjøperen. Et slikt gebyr kan ikke belastes kjøpere under 18 år.
Garanti
Garanti som gis av selgeren eller produsenten, gir kjøperen rettigheter i tillegg til de rettighetene kjøperen allerede har etter ufravikelig lovgivning. En garanti innebærer dermed ingen begrensninger i kjøperens rett til reklamasjon og krav ved forsinkelse eller mangler etter punkt "Kjøperens rettigheter ved forsinkelse" og "Kjøperens rettigheter ved mangel".
Konfliktløsning
Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Kjøperen kan ta kontakt med Forbrukerrådet for å få bistand i en eventuell tvist med selger. Dersom minnelig løsning ikke oppnås etter megling i Forbrukerrådet, kan partene skriftlig begjære at Forbrukerrådet fremmer tvisten for Forbrukertvistutvalget. 13) Vedtak av Forbrukertvistutvalget er rettskraftig fire uker etter forkynning. Før vedtaket er rettskraftig, kan partene, ved innsendelse av stevning til Forbrukertvistutvalget, konfliktrådet eller bringe vedtaket inn for tingretten.
Ved uenigheter og manglende betaling, skall dette løses i egnede instanser som konfliktrådet eller tingretten og dette skal skje der multinavigator as har sin hjemmeadresse./ verneting
Så alle tvister skal løses i Konfliktrådet Møre og Romsdal, eventuelt i romsdal tingrett, dette uavhengig av hvor motparten har sin hjemme adresse.
Beliggenhet
Eff.rente 11,00 %. 120 000 o/5 år. Kostnad: 34 341 kr. Totalt 154 341 kr.
Annonseinformasjon
FINN-kode | 130672317 |
---|---|
Sist endret | 11.2.2020, 12:30 |