Beskrivelse
Beklager, nå UTSOLGT i alle størrelser.
_______________________________________
- Se flere av våre tilbud på www.tilbudSYKLER.no
Med veil. pris på kr. 31.500,- har du nå mulighet å handle en av verdens letteste rammer, kun kr. 14.900,-
- gjelder str. -56, for deg med høyde 180-189 cm.
- gjelder str. -61, for deg med høyde 190+ cm.
- kun et lite antall og følgelig tidsbegrenset. Rammene er klargjort for mekanisk gir (eller eTap). Slik mekanikerene til AG2R ønsket benyttes ikke intern kabelføring. Dette forenkler både montasje og service.
Frakt: Vi leverer over hele landet, kun kr. 400,-
Rentefri betalingsutsettelse 9 mnd., totalkostnad kun kr. 425,-
Lik oss på Facebook: www.facebook.com/prosykler.no
Dette er Focus sin topp-ramme som AG2R syklet inn til 2. plass i Tour de France 2016. 6 års rammegaranti sier mye om tysk produksjon.
Vi testet Focus Izalco Max under presentasjonen av Focus i Ruhpolding/ Tyskland. Konklusjon; fantastisk kombinasjon av stivhet, kjøreglede, lav vekt og komfort.
Ring, eller send mail til rolf@tender.no og be om mer info på en Focus for deg, enten det gjelder kun til trening eller full konkurranse. PS – stor pågang via mail gjør at vi i perioder ikke rekker å svare alle raskt nok. Venter du på en tilbakemelding - ta en telefon til Rolf på 918 70 921 så ser vi på saken sammen.
- FORESPØRSLER UTEN NAVN OG ADRESSE BLIR IKKE BESVART -
Spesifikasjoner:
Ramme: Izalco Max P2T 10 Carbon 750 gr.
Gaffel: Izalco Max P2T 10 Carbon T4
Setepinne: CPX Plus Carbon
Garanti ramme/ gaffel: 6 år
Produksjonsland: Tyskland
Les mer på: www.focus-bikes.com
Vi får Focus og Cervelo direkte fra fabrikken i Tyskland. Sammen med Pinarello, Specialized og Argon 18 har vi et komplett program fra proffenes World Tour. Hos osshandler du av og med aktive voksne syklister. Vi sørger for korrekte anbefalinger og riktig rammestørrelse.
Bikeradar.com/ First impressions:
"We spent more than three hours on the new Izalco Max in the Alps. While it wasn't an exhaustive test, we found the frame to be remarkably solid at the front when we were charging downhill and braking hard into hairpins. It gave us enormous confidence, never straying from the chosen line due to cornering or brake-induced deflection.
Sprinting out of slow corners felt extremely urgent too, with more than enough rigidity to heave against. The handling was docile and neutral, but sharp as a knife when required, and we were able to climb with great efficiency, in or out of the saddle, with no sense of lateral energy-wasting deflection.
Riding a mechanical-equipped bike, we appreciated the stripped back simplicity of the design, but especially the purity of its performance. On first impressions, the Izalco Max is equal to any of the current crop of pro team bikes, possibly with a slightly firmer feel and, potentially, far less weight."
Bruksområder: Tour de France - Trening - Konkurranse - Racer - Landevei - Racersykkel - Landeveisykkel - Landeveissykkel
finnracer.no tilbudracer.no tilbudfocus.no
Update 4/11/17 RC
art.334otn10