Bildegalleri
Turbo kit Audi 2.2 S2 S4 S6 400-600hk pris :
Priser fra 8950,-
Garrett GT30CNC Custom bygget med racedeler 400-570hk+ 650hk E85 RASK spoolup i forhold til effekt .
High flow preppet eksos manifold med T3 flens . Sprekker ikke og high flow kapasitet !
P
(1/29)
Inaktiv
Audi VW A3 A4 A6 1.8T 2.2T TURBO GARRETT T28 GT28R GT28RS T3 T3/4 T4 GARRE
Til salgs6 950 kr
Beskrivelse
OBS pga MYE USERIØSE HENVENDELSER OPPGI FULLT NAVN OG TEL NR VED ALLE HENVENDELSER .TAKK !
Audi VW 1.8T GARRETT TURBO KIT .
Fra 250 til 450hk+ .
Nye Audi 1.8t Garrett turbo kits !
Priser fra 11950,- for helt kit !
Garrett GT2860RS CNC 410HK+
Garrett GT2863 CNC 430HK+
Garrett GT2867 CNC 500HK+
Turbo kit Audi 2.2 S2 S4 S6 400-600hk pris :
Priser fra 8950,-
Garrett GT30CNC Custom bygget med racedeler 400-570hk+ 650hk E85 RASK spoolup i forhold til effekt .
High flow preppet eksos manifold med T3 flens .
Priser fra 8950,-
OBS eksos manifold selges IKKE separat! KUN i kit med turbo .
Garrett turboer custom bygget med sterke racedeler.
Dette er IKKE turboer bygget med billige dårlige KINA DELER som Precision og Turbonetics er bygget av .
Jeg kan levere til RIMELIG pris fordi jeg custom bygger disse turboene SELV .Ikke la deg lura av pissprat fra selgere i andre firma .
-HIGH FLOW grenrør som ikke sprekker 450hk+ mulig .
-RASK spoolup HIGH hk
-STORT utvalg i EKTE GARRETT & Turbonetics turboer
-150-200 Garrett turboer på lager
-RASK levering
-MEGET rimelige priser på oppsett
-330hk+ 1.8T oppsett fra 9490,-
-Større og sterkere enn kkk K03/K04 turboene
-HIGH FLOW prepping & 360" RACE LAGER
-Kan også leveres med Garrett BB turboer
Kan overhale/skaffe KKK K03 turboer også for vanlig orig. turbobytte .
Turboer til 1.8T kit ALLE på lager !
Kan leveres med alle følgende turboer :
T 28 AR80 ble levert på Japan versjonen av s13 med SR20DET motor
Har større kompressorhus og kompressor hjul enn T25. Yter 270-280hk .
Rask spoolup og perfekt turbo for et stage 2 oppsett med orig. dyser og luftmengde måler + Apex stage 2 chip . Garrett original turbo .
GTR T28 32/33 Skyline 300hk+
Disse kan leveres med stål turbinhjul , som gjør at de tåler mer trykk enn orig. med kjeramiske turbinhjul .
Gir raskere spoolup enn S14 T28 .
Kan leveres med både .49ar (rask spoolup) og .64ar turbinhus .
Kan levers både med Skyline type eksos utgangsflens og vanlig T25/28 flens .
Garrett original turbo .
T28 s14 type blir ratet til 320-330hk . Større kompressorhus og hjul enn T25/28
T28BB (heter egentlig gt28r) ble levert originalt på s15 .
Er akkurat samme turbo , som S14 T28 , men har BB lager (kulelager) . Gir samme effekt som s14 t28 , men har noe raskere spoolup .BB turboene Kan IKKE overhales , så det blir dyrt hvis en f.eks ryker oljetetninger . For å unngå dette MÅ en bruke oljerestriktor på oljetilførselen . Garrett original turbo .
T28BB/GT28R/gt2560r ) ble levert originalt på 200SX s15 330hk+ .
Er akkurat samme turbo , som S14 T28 , men har BB lager (kulelager) . Gir samme effekt som s14 t28 , men har noe raskere spoolup .BB turboene Kan IKKE overhales , så det blir dyrt hvis en f.eks ryker oljetetninger . For å unngå dette MÅ en bruke oljerestriktor på oljetilførselen . Har også litt pent brukte inne . Garrett original turbo .
T28BB/GT28R/gt2560r ) SPECIAL EDITION EXTREME APPLICATION 330hk+
Samme spec som den over her , men med sterkere eksoshjul/aksling i sterkere INCONEL materiale som tåler mer varme .
Eksoshus i sterkere " ni-resist" materiale .
Vil rett og slett tåle mer bank i forhold til standard gt2560r .
Har også split-divided eksoshus utgang , med skillevegg mellom eksoshjul outlet og wastegate outlet , for å bedre spoolup og kunne gi litt mer effekt ( grunnet mindre turbulens ut av eksos outlet) .
T28 RACE SPEC
T28 ( s14) med 3"( 76mm) innsugflens på kompressor huset ( lufthuset) , som gjør det mulig for kompressorhjulet å hente mer luft .
Brukessammen med 3" innsugsrør/slange og eventuelt større luftmengdemåler fra 300zx z32 .
360 race trust lager , som gjør turboen holdbar ved høyere trykk på 1.3-1.4 bar .
Begge hus flowpreppes for å kunne trekke ut mest mulig hk . 340hk+ .
Garrett original turbo .
Pulsar BIG T28 350-380hk .
Har større turbinhjul fra GT2860/2871R , og gir dermed 40-50hk mer enn S14 T28 .
Samme spec som Garrett GT2860RS , men med glidelager ( dermed kan turboen overhales, som BB turboene IKKE kan) .
Tregere spoolup i forhold til S14 T28 , men MYE mer effekt oppe i turtallet .
Anbefalt med 360" race trust lager , hvis en har tenkt å kjøre over 1.1bar trykk .
Blir MYE mer holdbar med 360" lager . 370hk+
Garrett original turbo .
Grunnpriser på NYE GARRETT GT BB turboer :
GT28R/GT2560R 7990,- 330hk+
GT2860RS 8990.- 370hk+
GT2871R 9990,- har også GT-RS type inne ! 9990 450hk+
GT3071R 10500,- 480hk+
GT3076R 10950,- 530hk+
OBS !!! Den EKTE USA versjonen med det STORE komp hjulet og antisurge komp hus !
Det finnes en mindre EU versjon med mindre komp hjul , som de fleste her i landet selger .
GT3082R 11950,- 580hk+
GT3582R 11950,- 630hk+
KUN ORIGINALE GARRETT USA/Japan produserte turboer , av absolutt høyeste kvalitet !
RASK levering da det aller meste er PÅ LAGER i Norge !
RIMELIGE priser !
OBS OBS !!!
Det svindles med billige KINA KOPIER av disse turboene , hovedsakelig solgt på nett .
Kopi turboene har NULL likheter , annet enn utseende , med de ORIGINALE GARRETT turboene . Til sammenlikning koster et originalt Garrett eksoshjul/aksling mer enn en hel Kina turbo , i innkjøp!
Står det ikke MERKET GARRETT på husene/ ID platen , så er det 99% sikkert en billig Kina kopi !
Mange aktører på nett reklamerer for disse turboene ( også Norskefirma) , som Garrett , men når kunden får den levert , så er det IKKE en original turbo .
Noen firma selger disse faktisk til SAMME PRIS , som originale , og tjener dermed MYE på dem , da de koster kun 10-15% i innkjøp i forhold til original varen .
De gir heller ikke i nærheten av samme effekt/spoolup, i forhold til originale Garrett turboer , og varer ofte kun få timer i bruk .
Har MASSE deler til turboene :
-EKSTERNE WASTEGATER flere typer ikke Kina produsert
-WASTEGATE BAKLOKK stort utvalg
-Cosworth wastegate baklokk
-TURBO olje slanger stålomspunnet teflon STORT UTVALG !
-TURBO vann slanger stålomspunnet teflon STORT UTVALG !
-olje restriktorer til Garrett GT BB kulelager turboer
-oljeretur flenser
-grenrør flenser
-turbo outlets til downpipe
-turbo outlet flenser
-eksos bandasje KUN 295,- per rull !
-pakninger
-eksos flenser 3" 2 og 3-bolt til eksos anlegg
-rustfrie eksos potter HIGH HP fra 795,- Ikke Kina produserte
-T3/4 wastegate baklokk 3" til intern wastegate flower over 550hk
-tynnveggede alurør til intercooler rør
-diverse silikon slanger, bøyer , overganger
-high flow luftfilter KUN 495,-
-SARD DUMP VENTILER
-SARD bensin trykkregulatorer
+ MYE MER ! Spør , hvis du ser et annet .
TAGS :Audi S2- S4- S6- 2.2L 20V –QUATTRO- turbo -turbolader-turbo kit-Garrett -T25 - T28 - GT25 - GT28 - T3 -T4 - T3/4 -T34- GT2560R -S15 TURBO--GT2860RS-GT28R-GT3071R-GT3076R-GT35-GT40-GT3582R-GTX3071R-GTX2863R-GTX2863R-GTX2860RS-TURBONETICS-holseth-precision-Comp-kkk-k03-k04-k14-k16-k24-k26-HKS-t61-t62-t67-t04z-to4r-borg warner-cnc -billett-INTERCOOLER-TUNING-trimming-ladetrykk-boost Controller-wastegate-grenrør-turbo pakning-Innsug-intake- manifold-turbo manifold- 1.8t-200sx-s13-s14-skyline-Saab 9-3-saab 9-5-saab 900-saab 9000-volvo 740-volvo 940- v70-850-t5r-bmw turbo-audi turbo- vw turbo-drift-drifting-racing-
Audi VW 1.8T GARRETT TURBO KIT .
Fra 250 til 450hk+ .
Nye Audi 1.8t Garrett turbo kits !
Priser fra 11950,- for helt kit !
Garrett GT2860RS CNC 410HK+
Garrett GT2863 CNC 430HK+
Garrett GT2867 CNC 500HK+
Turbo kit Audi 2.2 S2 S4 S6 400-600hk pris :
Priser fra 8950,-
Garrett GT30CNC Custom bygget med racedeler 400-570hk+ 650hk E85 RASK spoolup i forhold til effekt .
High flow preppet eksos manifold med T3 flens .
Priser fra 8950,-
OBS eksos manifold selges IKKE separat! KUN i kit med turbo .
Garrett turboer custom bygget med sterke racedeler.
Dette er IKKE turboer bygget med billige dårlige KINA DELER som Precision og Turbonetics er bygget av .
Jeg kan levere til RIMELIG pris fordi jeg custom bygger disse turboene SELV .Ikke la deg lura av pissprat fra selgere i andre firma .
-HIGH FLOW grenrør som ikke sprekker 450hk+ mulig .
-RASK spoolup HIGH hk
-STORT utvalg i EKTE GARRETT & Turbonetics turboer
-150-200 Garrett turboer på lager
-RASK levering
-MEGET rimelige priser på oppsett
-330hk+ 1.8T oppsett fra 9490,-
-Større og sterkere enn kkk K03/K04 turboene
-HIGH FLOW prepping & 360" RACE LAGER
-Kan også leveres med Garrett BB turboer
Kan overhale/skaffe KKK K03 turboer også for vanlig orig. turbobytte .
Turboer til 1.8T kit ALLE på lager !
Kan leveres med alle følgende turboer :
T 28 AR80 ble levert på Japan versjonen av s13 med SR20DET motor
Har større kompressorhus og kompressor hjul enn T25. Yter 270-280hk .
Rask spoolup og perfekt turbo for et stage 2 oppsett med orig. dyser og luftmengde måler + Apex stage 2 chip . Garrett original turbo .
GTR T28 32/33 Skyline 300hk+
Disse kan leveres med stål turbinhjul , som gjør at de tåler mer trykk enn orig. med kjeramiske turbinhjul .
Gir raskere spoolup enn S14 T28 .
Kan leveres med både .49ar (rask spoolup) og .64ar turbinhus .
Kan levers både med Skyline type eksos utgangsflens og vanlig T25/28 flens .
Garrett original turbo .
T28 s14 type blir ratet til 320-330hk . Større kompressorhus og hjul enn T25/28
T28BB (heter egentlig gt28r) ble levert originalt på s15 .
Er akkurat samme turbo , som S14 T28 , men har BB lager (kulelager) . Gir samme effekt som s14 t28 , men har noe raskere spoolup .BB turboene Kan IKKE overhales , så det blir dyrt hvis en f.eks ryker oljetetninger . For å unngå dette MÅ en bruke oljerestriktor på oljetilførselen . Garrett original turbo .
T28BB/GT28R/gt2560r ) ble levert originalt på 200SX s15 330hk+ .
Er akkurat samme turbo , som S14 T28 , men har BB lager (kulelager) . Gir samme effekt som s14 t28 , men har noe raskere spoolup .BB turboene Kan IKKE overhales , så det blir dyrt hvis en f.eks ryker oljetetninger . For å unngå dette MÅ en bruke oljerestriktor på oljetilførselen . Har også litt pent brukte inne . Garrett original turbo .
T28BB/GT28R/gt2560r ) SPECIAL EDITION EXTREME APPLICATION 330hk+
Samme spec som den over her , men med sterkere eksoshjul/aksling i sterkere INCONEL materiale som tåler mer varme .
Eksoshus i sterkere " ni-resist" materiale .
Vil rett og slett tåle mer bank i forhold til standard gt2560r .
Har også split-divided eksoshus utgang , med skillevegg mellom eksoshjul outlet og wastegate outlet , for å bedre spoolup og kunne gi litt mer effekt ( grunnet mindre turbulens ut av eksos outlet) .
T28 RACE SPEC
T28 ( s14) med 3"( 76mm) innsugflens på kompressor huset ( lufthuset) , som gjør det mulig for kompressorhjulet å hente mer luft .
Brukessammen med 3" innsugsrør/slange og eventuelt større luftmengdemåler fra 300zx z32 .
360 race trust lager , som gjør turboen holdbar ved høyere trykk på 1.3-1.4 bar .
Begge hus flowpreppes for å kunne trekke ut mest mulig hk . 340hk+ .
Garrett original turbo .
Pulsar BIG T28 350-380hk .
Har større turbinhjul fra GT2860/2871R , og gir dermed 40-50hk mer enn S14 T28 .
Samme spec som Garrett GT2860RS , men med glidelager ( dermed kan turboen overhales, som BB turboene IKKE kan) .
Tregere spoolup i forhold til S14 T28 , men MYE mer effekt oppe i turtallet .
Anbefalt med 360" race trust lager , hvis en har tenkt å kjøre over 1.1bar trykk .
Blir MYE mer holdbar med 360" lager . 370hk+
Garrett original turbo .
Grunnpriser på NYE GARRETT GT BB turboer :
GT28R/GT2560R 7990,- 330hk+
GT2860RS 8990.- 370hk+
GT2871R 9990,- har også GT-RS type inne ! 9990 450hk+
GT3071R 10500,- 480hk+
GT3076R 10950,- 530hk+
OBS !!! Den EKTE USA versjonen med det STORE komp hjulet og antisurge komp hus !
Det finnes en mindre EU versjon med mindre komp hjul , som de fleste her i landet selger .
GT3082R 11950,- 580hk+
GT3582R 11950,- 630hk+
KUN ORIGINALE GARRETT USA/Japan produserte turboer , av absolutt høyeste kvalitet !
RASK levering da det aller meste er PÅ LAGER i Norge !
RIMELIGE priser !
OBS OBS !!!
Det svindles med billige KINA KOPIER av disse turboene , hovedsakelig solgt på nett .
Kopi turboene har NULL likheter , annet enn utseende , med de ORIGINALE GARRETT turboene . Til sammenlikning koster et originalt Garrett eksoshjul/aksling mer enn en hel Kina turbo , i innkjøp!
Står det ikke MERKET GARRETT på husene/ ID platen , så er det 99% sikkert en billig Kina kopi !
Mange aktører på nett reklamerer for disse turboene ( også Norskefirma) , som Garrett , men når kunden får den levert , så er det IKKE en original turbo .
Noen firma selger disse faktisk til SAMME PRIS , som originale , og tjener dermed MYE på dem , da de koster kun 10-15% i innkjøp i forhold til original varen .
De gir heller ikke i nærheten av samme effekt/spoolup, i forhold til originale Garrett turboer , og varer ofte kun få timer i bruk .
Har MASSE deler til turboene :
-EKSTERNE WASTEGATER flere typer ikke Kina produsert
-WASTEGATE BAKLOKK stort utvalg
-Cosworth wastegate baklokk
-TURBO olje slanger stålomspunnet teflon STORT UTVALG !
-TURBO vann slanger stålomspunnet teflon STORT UTVALG !
-olje restriktorer til Garrett GT BB kulelager turboer
-oljeretur flenser
-grenrør flenser
-turbo outlets til downpipe
-turbo outlet flenser
-eksos bandasje KUN 295,- per rull !
-pakninger
-eksos flenser 3" 2 og 3-bolt til eksos anlegg
-rustfrie eksos potter HIGH HP fra 795,- Ikke Kina produserte
-T3/4 wastegate baklokk 3" til intern wastegate flower over 550hk
-tynnveggede alurør til intercooler rør
-diverse silikon slanger, bøyer , overganger
-high flow luftfilter KUN 495,-
-SARD DUMP VENTILER
-SARD bensin trykkregulatorer
+ MYE MER ! Spør , hvis du ser et annet .
TAGS :Audi S2- S4- S6- 2.2L 20V –QUATTRO- turbo -turbolader-turbo kit-Garrett -T25 - T28 - GT25 - GT28 - T3 -T4 - T3/4 -T34- GT2560R -S15 TURBO--GT2860RS-GT28R-GT3071R-GT3076R-GT35-GT40-GT3582R-GTX3071R-GTX2863R-GTX2863R-GTX2860RS-TURBONETICS-holseth-precision-Comp-kkk-k03-k04-k14-k16-k24-k26-HKS-t61-t62-t67-t04z-to4r-borg warner-cnc -billett-INTERCOOLER-TUNING-trimming-ladetrykk-boost Controller-wastegate-grenrør-turbo pakning-Innsug-intake- manifold-turbo manifold- 1.8t-200sx-s13-s14-skyline-Saab 9-3-saab 9-5-saab 900-saab 9000-volvo 740-volvo 940- v70-850-t5r-bmw turbo-audi turbo- vw turbo-drift-drifting-racing-
NB: Knappen for å vise hele beskrivelsen har kun en visuell effekt.
Nøkkelinfo
- Bilmerke
- Audi
- Tilstand
- Ny
Generell info
Tel 95826198
email: turbokongen@gmail.com
Send sms eller email med TEL NR DITT så ringer jeg deg !
email: turbokongen@gmail.com
Send sms eller email med TEL NR DITT så ringer jeg deg !
Beliggenhet
FINN-kode | 22033388 |
---|---|
Sist endret | 20.9.2016, 23:38 |