Bildegalleri
Designlekker sprek sykkel. Bildene frem til de to siste er fra EVO Jet, men viser tilsvarende modell. De to siste er fra den nøyaktige sykkelen.
(1/34)
EVO Jet, brukt m.bagasjebrett og large ramme
Til salgs19 400 kr
Beskrivelse
Solgt! Designlekker allrounder med heftig elmotor. Nedsatt pris, retur fra kunde 2015 modell som har blitt stående i butikken etter garantiutbedring 2016 i størrelse large ( Det er lavinnstegsvarianten av elsykkelen EVO Cross som fremkalte terningkast 6 i dinside.no og terningkast 6 på klikk.no forståelig nok. Og tar du en prøvekjøring er du trolig solgt. Kicket som kommer straks du starter og den eventyrlige supporten du får underveis gjør at du trolig får den klassiske aha opplevelsen og kjøper en. Emotion har klart å skjule at den er en elsykkel og kler inn elektronikken med smakfull eleganse. Ta en rask titt på konkurrentene så ser du hvor genialt designet på denne er. Der de andre har en "kamel-pukkel" av et batteri som roper "jeg er elsykkel" lang vei, så er denne diskre. Skyvet fra start bringer smilet frem.
Elsykkel fjerner det som for mange blir utrivelig med sykkel, nemlig motvind, seige oppoverbakker og ufrivillig svettetokt akkurat i det du skal storme inn i første møte på jobb. Og trimfaktoren, den styrer du selv da du jo kan justere el-assistansen fra boost, medium til ingenting. Du kommer trolig til å være mer ute på sykkel når det er så trivelig.
Emotion EVO JET har helt utrolig kapasitet, fra det lille men hypermoderne batteriet får du 4-8 mil assistanse under norske forhold. Ikke til å tro, men det kan nytes i bakke etter bakke. Med denne kan du utrent utfordre den trikot kledde briljerende alfahannen med tredagers skjegg og iltert karbonblikk opp sjefskneika. Å elegant gli forbi mens alfahannen ser livet gå i revy er en eiendommelig følelse som vi unner våre kjøpere av denne supre elsykkelen. Lav innstegshøyde gjør denne lett å entre.
Elsykkel er markant dyrere enn vanlig sykkel, hvis du først skal trå til økonomisk, så skal du trå til med stil. Våre sykler er håndplukket fra øverste hylle av erfarne fagfolk og er kraftig dimensjonert. Herav kan nevnes 2års/20.000km garanti på batteri som skal beholde 80% av sin opprinnelige kapasitet. Minner om at 40750km er lengden rundt jorda så dette viser at det er lagt opp til høy kvalitet som gjør det ekstra trivelig å legge litt i kjøpet. Batteri tåler godt flekkladning, og hvis man tenker seg at man lader 25% av gangen kan man kjøre nærmere 2000 ladninger og batteri er enda sprekt hvis for øvrig behandlet på rett måte. Rammer fra produsenten har livstidsgaranti og elsykler av dette formatet oppnår ofte god annenhåndspris, greit å tenke på når man beveger seg opp i denne prisklassen. Tilsvarende herresykkel var også gjennom langtidstest i entusiastmagasin med utrolig 0 anmerkninger etter en lang sesong med testsykling. Et forseggjort oppsett av motorstyringen gjør at du får super hjelp på de optimale tidspunktene i sykkeltraseen din. Denne nav motoren er så forseggjort at den for mange rangeres som bedre enn den ellers lovpriste krankmotoren. Bomgirer du med krankmotoren i bratt bakke, slås effekten av fordi du er i giringen og du må i verste fall leie sykkelen til du har fått fiklet til rett gir. Denne type krankmotor gir motoren jernet uavbrutt uansett hvordan du girer, og det er rom for langt flere gir som gir deg et langt større spekter av utveksling siden det er trippel girkrans også fremme.
Med elsykkel i bruk og bilen parkert gjør du en håndfast innsats for miljø og motvirkning av global oppvarming. Det er utrolig gøy å prate om denne sykkelrevolusjonen i hyggelig lag, og hvis trendene fra sør i Europa sprer seg nordover vil disse kjøretøyene definitivt bli populære. Her på Sortland strever vi med et sentrum som akkurat har for mange bilerparkert, og det blir utrivelig for besøkende og turister. At flere tar sykkelen fatt nå når det er blitt så enkelt vil fort avhjelpe parkeringssituasjonen.
Jeg velger å skrive litt utførlig fordi elsykkel også handler om bevissthet og følelser, men lenger nede kommer de flotte tekniske faktaene om sykkelen
Så en riktig lokal vinkling til Vesterålen:
Du sykler glatt opp Vestmarka uten å bli svett med vår EVO JET, men du må bidra.
El driften gjør at du ikke merker motvinden til Elvenes.
Blir du uten trim? Nei, du putter rett og slett det du vil i sykkelturen.
Kjenn også på den gode samvittigheten av å gjøre noe konkret for miljøet. Tråsykkel er det tekniske fremkomstmiddelet som bruker minst energi på å forflytte et menneske. Batteriene vår sykler bruker hjelper deg 4-8 mil og lades fort igjen og tåler glatt hundrevis av ladninger.
Etter avtale tlf. 41258384 helst kveld - helgene mer fleksibelt.
Vi slår gjerne av en prat med deg.
Så tekniske spesifikasjoner:
EV516
Ramme: Evo Alloy Jet 28
Gaffel: Suntour Nex HLO , dempergaffel med låsemekanisme.
Styrestamme: Emotion Lite
Styrerør: Integrert
Girhendel: Shimano Acera
Gir Bak: Shimano Alivio 8SP
Gir Forran: Shimano Altus 3 SP som til sammen gir 18 gir.
Krank: Shimano Alivio
Kranklager: Integrert
Girkassett: Shimano HG41 8SP (11-32T)
Kjede: Shimano HG540
Forbrems: Tektro E-Comp 180mm/160mm
Bakbrems: Tektro E-Comp 180mm/160mm
Felger: ALU dobbelvegg
Dekk: Kenda 198 700*38C Punkteringsbeskyttet
Front Nav: Shimano
Eiker: Rustrfritt stål
Sete: Emotion Cross
Seteklemme: Quick release
Setepinne: 31,6mm
Styre: Emotion Cross Alloy
Holker: Ergonomisk
Pedaler: Alloy Antislip
Teknologi: Evo RDS 2016. Forbedret fra tidligere år er mulighet for å lade med batteriet stående i sykkelen. El kabel til bakhjul er lagt lenger inn og bedre beskyttet. Bakhjulet har hurtigkobling for lettere montering.
Batteri: Samsung 432Wh(36V/12Ah) 12 Ampere timer holder til mange mil. Temperatur spiller inn.
Motor: Børsteløs 350W (nominell effekt 250W)
Rekkevidde: 50 - 80 km
Display: LCD Emotion avtagbar.
Varen finner du på vår hjemmeside: https://mopshop-technolode.mamutweb.com/Shop/Product/BH-Emotion-EVO-JET-Large-brukt-modell-mbagbrett-10'reduk/EV516LA_JET_2016
Video er fra importør og viser Jet. https://youtu.be/dFiWVFm837U
Lokalt er også laget en video fra herremodellen som er tilsvarende der mange detaljer zoomes inn:
https://www.youtube.com/watch?v=SHOdtQ3U9cs
Elsykkel fjerner det som for mange blir utrivelig med sykkel, nemlig motvind, seige oppoverbakker og ufrivillig svettetokt akkurat i det du skal storme inn i første møte på jobb. Og trimfaktoren, den styrer du selv da du jo kan justere el-assistansen fra boost, medium til ingenting. Du kommer trolig til å være mer ute på sykkel når det er så trivelig.
Emotion EVO JET har helt utrolig kapasitet, fra det lille men hypermoderne batteriet får du 4-8 mil assistanse under norske forhold. Ikke til å tro, men det kan nytes i bakke etter bakke. Med denne kan du utrent utfordre den trikot kledde briljerende alfahannen med tredagers skjegg og iltert karbonblikk opp sjefskneika. Å elegant gli forbi mens alfahannen ser livet gå i revy er en eiendommelig følelse som vi unner våre kjøpere av denne supre elsykkelen. Lav innstegshøyde gjør denne lett å entre.
Elsykkel er markant dyrere enn vanlig sykkel, hvis du først skal trå til økonomisk, så skal du trå til med stil. Våre sykler er håndplukket fra øverste hylle av erfarne fagfolk og er kraftig dimensjonert. Herav kan nevnes 2års/20.000km garanti på batteri som skal beholde 80% av sin opprinnelige kapasitet. Minner om at 40750km er lengden rundt jorda så dette viser at det er lagt opp til høy kvalitet som gjør det ekstra trivelig å legge litt i kjøpet. Batteri tåler godt flekkladning, og hvis man tenker seg at man lader 25% av gangen kan man kjøre nærmere 2000 ladninger og batteri er enda sprekt hvis for øvrig behandlet på rett måte. Rammer fra produsenten har livstidsgaranti og elsykler av dette formatet oppnår ofte god annenhåndspris, greit å tenke på når man beveger seg opp i denne prisklassen. Tilsvarende herresykkel var også gjennom langtidstest i entusiastmagasin med utrolig 0 anmerkninger etter en lang sesong med testsykling. Et forseggjort oppsett av motorstyringen gjør at du får super hjelp på de optimale tidspunktene i sykkeltraseen din. Denne nav motoren er så forseggjort at den for mange rangeres som bedre enn den ellers lovpriste krankmotoren. Bomgirer du med krankmotoren i bratt bakke, slås effekten av fordi du er i giringen og du må i verste fall leie sykkelen til du har fått fiklet til rett gir. Denne type krankmotor gir motoren jernet uavbrutt uansett hvordan du girer, og det er rom for langt flere gir som gir deg et langt større spekter av utveksling siden det er trippel girkrans også fremme.
Med elsykkel i bruk og bilen parkert gjør du en håndfast innsats for miljø og motvirkning av global oppvarming. Det er utrolig gøy å prate om denne sykkelrevolusjonen i hyggelig lag, og hvis trendene fra sør i Europa sprer seg nordover vil disse kjøretøyene definitivt bli populære. Her på Sortland strever vi med et sentrum som akkurat har for mange bilerparkert, og det blir utrivelig for besøkende og turister. At flere tar sykkelen fatt nå når det er blitt så enkelt vil fort avhjelpe parkeringssituasjonen.
Jeg velger å skrive litt utførlig fordi elsykkel også handler om bevissthet og følelser, men lenger nede kommer de flotte tekniske faktaene om sykkelen
Så en riktig lokal vinkling til Vesterålen:
Du sykler glatt opp Vestmarka uten å bli svett med vår EVO JET, men du må bidra.
El driften gjør at du ikke merker motvinden til Elvenes.
Blir du uten trim? Nei, du putter rett og slett det du vil i sykkelturen.
Kjenn også på den gode samvittigheten av å gjøre noe konkret for miljøet. Tråsykkel er det tekniske fremkomstmiddelet som bruker minst energi på å forflytte et menneske. Batteriene vår sykler bruker hjelper deg 4-8 mil og lades fort igjen og tåler glatt hundrevis av ladninger.
Etter avtale tlf. 41258384 helst kveld - helgene mer fleksibelt.
Vi slår gjerne av en prat med deg.
Så tekniske spesifikasjoner:
EV516
Ramme: Evo Alloy Jet 28
Gaffel: Suntour Nex HLO , dempergaffel med låsemekanisme.
Styrestamme: Emotion Lite
Styrerør: Integrert
Girhendel: Shimano Acera
Gir Bak: Shimano Alivio 8SP
Gir Forran: Shimano Altus 3 SP som til sammen gir 18 gir.
Krank: Shimano Alivio
Kranklager: Integrert
Girkassett: Shimano HG41 8SP (11-32T)
Kjede: Shimano HG540
Forbrems: Tektro E-Comp 180mm/160mm
Bakbrems: Tektro E-Comp 180mm/160mm
Felger: ALU dobbelvegg
Dekk: Kenda 198 700*38C Punkteringsbeskyttet
Front Nav: Shimano
Eiker: Rustrfritt stål
Sete: Emotion Cross
Seteklemme: Quick release
Setepinne: 31,6mm
Styre: Emotion Cross Alloy
Holker: Ergonomisk
Pedaler: Alloy Antislip
Teknologi: Evo RDS 2016. Forbedret fra tidligere år er mulighet for å lade med batteriet stående i sykkelen. El kabel til bakhjul er lagt lenger inn og bedre beskyttet. Bakhjulet har hurtigkobling for lettere montering.
Batteri: Samsung 432Wh(36V/12Ah) 12 Ampere timer holder til mange mil. Temperatur spiller inn.
Motor: Børsteløs 350W (nominell effekt 250W)
Rekkevidde: 50 - 80 km
Display: LCD Emotion avtagbar.
Varen finner du på vår hjemmeside: https://mopshop-technolode.mamutweb.com/Shop/Product/BH-Emotion-EVO-JET-Large-brukt-modell-mbagbrett-10'reduk/EV516LA_JET_2016
Video er fra importør og viser Jet. https://youtu.be/dFiWVFm837U
Lokalt er også laget en video fra herremodellen som er tilsvarende der mange detaljer zoomes inn:
https://www.youtube.com/watch?v=SHOdtQ3U9cs
NB: Knappen for å vise hele beskrivelsen har kun en visuell effekt.
Nøkkelinfo
- Sykkeltype
- Elektriske
- Tilstand
- Ny
Generell info
Sender i hele landet.
Beliggenhet
Eff.rente 11,00 %. 120 000 o/5 år. Kostnad: 34 341 kr. Totalt 154 341 kr.
FINN-kode | 219167785 |
---|---|
Sist endret | 8.7.2021, 06:11 |