Bildegalleri
Skolebøker - Markedsføring, Salgsledelse, Økonomi
Beskrivelse av varen
Service Marketing
Integrating Customer Focus Across the Firm (Alan Wilson m.fl. 2012)
200,-
Fundaments of Selling
Customers for Life Through Service (Charles M. Futrell 2011)
150,-
Bedriftens økonomi, 7. utgave (Kjell Gunnar Hoff 2012)
200,-
Arbeidsbok til Bedriftens økonomi, 7. utgave (Kjell Gunnar Hoff 2012)
100,-
Innføring i bedriftsøkonomi, 4. utgave (Aage Sending 2012)
250,-
Arbeidshefte til Innføring i bedriftsøkonomi, 4. utgave (Aage Sending 2012)
150,-
Grunnleggende regnskap, 3. utgave (Aage Sending 2010)
200,-
Consumer Behaviour
A European Outlook, Second Edition (Leon G. Schiffman 2012) og
Den bittelille hjelperen til Forbrukeratferd (Nina H. Ronæs 2011)
350,-
Global Logistics & Supply Chain Management, Second Edition (John Mangan, Chandra Lalwani m.fl 2012)
250,-
Statistikk for økonomifag, 3. utgave (Jan Ubøe 2008)
150,-
Du er den fødte selger
Den overraskende sannheten om å påvirke andre (Daniel H. Pink 2014)
150,-
Markedsføringsledelse, 3. utgave (Philip Kotler 2011)
300,-
Strategi
- en innføring, 5. utgave (Göran Roos, Georg Von Krogh, Johan Roos 2010)
100,-
Pricing Strategies
A Marketing Approach (Robert M. Schindler 2012)
400,- SOLGT
Forhandlinger, 4. utgave (Jørn Kjell Rognes 2015)
150,-
Menneskesyn
- historisk arv og varig aktualitet (Jan-Olav Henriksen 2007)
100,-
Skriv
Fra idé til fagoppgave (Tove Pettersen 2011)
100,-
The Worldly Philosophers
The Lives, Times and Ideas of the Great Economic Thinkers (Robert L. Heilbroner 2000)
100,-
A Concise Economic History of the World
From Paleolithic Times to the Present, Fourth Edition (Rondon Cameron, Larry Neal 2003)
200,-
Vitenskapsteori for økonomer (Frode Nyeng 2010)
150,-
Kompendium i markedsføring
Verdibasert forventningsledelse (Magnes Supphellen 2013)
100,-
Påvirkning
Teori og praksis (Robert B. Cialdini 2011)
150,-
Relationship Marketing
Creating Stakeholder Value (Martin Christopher, Adrian Payne, David Ballantyne 2011)
150,-
Psykologi i organisasjon og ledelse, 2. utgave (Geir Kaufmann, Astrid Kaufmann 1998)
150,-
Enhet og Mangfold
Samfunnsvitenskapelig forskning og kvantitativ metode, 3. utgave (Kristen Ringdal 2013)
250,-
Merkevareledelse (Bendik M. Samuelsen, Adrian Peretz, Lars E. Olsen 2016)
350,- SOLGT
Player Piano (Kurt Vonnegut 2006)
100,-
Profilinformasjon
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger
InnloggingLånepriser
Eff.rente 11,00 %. 120 000 o/5 år. Kostnad: 34 341 kr. Totalt 154 341 kr.
Annonsens metadata
Sist endret: 7.1.2018, 13:48 ・ FINN-kode: 106639422