Publisert 16. januar 2023 kl. 15.00
Tapt pakke etter levering
- Har du mottatt melding om at pakken er levert, men du finner den ikke? Da bør du gjøre følgende:
Sjekk om pakken din har blitt levert til feil etasje eller til naboens dørmatte/postkasse. , Hvis du ikke finner pakken, Ta kontakt med fraktselskapet som leverte den (Helthjem, Posten, PostNord) og sjekk om pakken er levert til riktig adresse.
- Hvis pakken skal være levert til riktig adresse kan du ta kontakt med FINNs kundesenter her.
Tapt pakke under transport
Dersom du ikke har mottatt pakken din etter 30 dager, må den spores opp. Ta kontakt med oss på FINNs kundesenter her.
Mottatt feil pakke
Hva gjør du om du har mottatt feil pakke?
Stopp betalingen din, dette kan du lese mer om hvordan du gjør her
Ta bilde av pakken du har mottatt (husk å ta bilde av kode/fraktetikett på pakken)
Ta kontakt med det fraktselskapet som leverte pakken din (Helthjem, Posten, PostNord) og gi informasjon om hva du har mottatt og hva du egentlig skulle motta.
Kontakt selger i meldingstråden på annonsen, og forklar hvorfor du stoppet utbetalingen.