Bildegalleri
Technics SB-M 1000 høyttalere
Til salgs
35 000 kr
Beskrivelse av varen
Tilstand: Pent brukt - I god stand
Som førstegangskjøper av elbil må jeg legge disse ut for salg for å finansiere kjøp av ekstra fosilbil grunnet at denne jævla dildo bilen suger xxxxer på å trekke tilhenger…. Noe det blir en hel del av denne sommeren.
De har vært drømmehøyttalerne mine og har vært i mitt eie i mange år. Ingen ulyder eller feil med dem, høyre høyttaler har en dustcap som har en liten bulk (se bilde) som dog aldri har plaget meg.
Her har du muligheten til å skaffe deg noen legender som ingen andre har, disse er sjeldne som gåsetenner. Google gjerne å sett deg inn i hva dette er.
Litt om høyttalerne:
Technics har opp igjennom årene laget ville konstruksjoner hvor ingeniørene har slått seg løs. Høyttalerne har 4 slavebasser - 2 i front og 2 i bakkant som alle drives av 4 interne aktive basser. Totalt 8 basselement… Diskant, mellomtone og øvre bass er egenutviklete elementer og er montert på fronten. Du kan lese mer om teknologien her:
https://audio-database.com/TechnicsPanasonic/speaker/sb-m1000.html
Disse står nå i ett litt håpløst oppsett med surround og 250w Klassa A amp, men syntes de låt langt bedre i oppsettet jeg brukte i 2etg. Kan demonstreres under gitte forhold i furtebuen her nord.
Anbefaler en litt real amp til disse da de fort kan bli litt tørst på effekt.
Frekv.område: 25Hz-100KHz
Følsomhet: 86db
Vekt: 42kg/stk
Er villig til å kjøre for å møte en potensiell kjøper innenfor en viss radius av Bodø. Kan sikkert sendes for kjøpers risiko og kost, det er greie fraktmuligheter herfra.
Hjulsparkere, pratemakere og Finn-flippere må gjerne plage noen andre. Er du dog en genuin interessert person så strekker jeg meg langt for å hjelpe til.
Evt frakt vil bli pr.pall pakket av meg og frakt må sjekkes for den som mener dette er lurt å sende. Jeg kan ikke bruke «fiks ferdig,løp og kjøp-ett eller annet på Finn» grunnet vekt og str. Så jeg må sette «kan ikke sendes» noe som ikke er fakta.
Jeg setter ikke i gang med snekring av crib og beskyttelse på en pall for frakt uten at jeg har fått betalt på forhånd.
Har du rett mobil så kan vi sikkert ha en facetime seanse for den som ønsker det.
Brukerprofil
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innAnnonsens metadata
Sist endret: 21.6.2026 kl. 19:26 ・ FINN-kode: 467524377
Utforsk våre nye sider for klær og mote
Ta en titt