Bildegalleri
MSpa Mono boblebad med ekstra basseng og mye utstyr
Til salgs
10 000 kr
Beskrivelse av varen
Tilstand: Helt ny - Uåpnet/med lapp
Selger vårt MSpa Mono (4 personer)boblebad, da vi rett og slett ikke får brukt det nok.
Boblebadet er ca. 2 år gammelt, og har stått under tak kort tid etter kjøp, så det har vært godt beskyttet mot vær og vind.
Det vaskes grundig før salg.
Det følger med mye praktisk ekstrautstyr:
Isoleringslokk
Thermo-“dyne” – perfekt på vinteren for å holde bedre på varmen
2 stk drikkekoppholdere
Helt nytt basseng i eske
Filter
Det nye bassenget kan enten tas i bruk med én gang, eller beholdes som reserve dersom det skulle gå hull på det som er i bruk. Veldig kjekt å ha liggende.
Badet har vært brukt både på sommerstid og vinterstid. På sommeren har vi gjerne brukt det med ca. 26 grader, og på vinteren kan det varmes opp til 40 grader for ekstra kos.
Et fint og praktisk boblebad med god plass, perfekt for sene sommerkvelder, kjølige høstdager eller vinterkos på terrassen.
Selges fordi det brukes for lite hos oss.
Må hentes.
Bud kan vurderes, men vi har ikke hastverk med å selge.
Brukerprofil
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innAnnonsens metadata
Sist endret: 18.6.2026 kl. 22:52 ・ FINN-kode: 467432195
Utforsk våre nye sider for klær og mote
Ta en titt

