Bid Manager - Sodexo
Sodexo
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Ønsker du å ha en sentral rolle i å lede anbudsprosesser og bidra til Sodexos vekst i Norge?
Sodexo skaper en bedre hverdag for millioner av mennesker. Vi er en ledende aktør innen Facility Management, mat- og renholdstjenester, med virksomhet i 45 land og tjenester som forbedrer hverdagen til 80 millioner mennesker hver dag. I Norge er vi ca. 900 medarbeidere og omsetter for rundt 850 MNOK. Våre kunder er innen offentlig sektor, privat næringsliv og olje- og gassindustrien. Vi har lang erfaring med drift av servicetjenester som personalrestaurant, renhold, vaktmester- og kontorstøtte.
Les mer om oss på www.sodexo.no.
Om rollen
Vi søker en strukturert og engasjert Bid Manager som vil ha en nøkkelrolle i å lede anbudsprosesser fra A til Å. Din innsats blir avgjørende for Sodexos vekst i både private og offentlige markeder. Du blir en del av et dedikert salgsteam og får mulighet til å påvirke hvordan vi jobber smartere og mer effektivt – inkludert bruk av AI og digitale verktøy.
Dine hovedoppgaver:
Lede og koordinere hele tilbudsprosessen fra mottatt forespørsel til ferdig levert anbud
Involvere relevante fagavdelinger og sikre fremdrift i prosjektene
Strukturere og kvalitetssikre anbudsdokumenter i henhold til kravspesifikasjoner
Samle inn relevant dokumentasjon fra interne ressurser
Bidra til utvikling av malverk og smartere arbeidsprosesser
Delta i oppstartsmøter og være bindeledd mellom salg, fagavdelinger og ledelse
Hvem er du?
Du kombinerer struktur med driv. Du trives med detaljer, men mister aldri blikket for helheten. Du er fleksibel, tilpasningsdyktig og liker å jobbe i et lite, tett team der samarbeid er nøkkelen. Du har en naturlig autoritet og følger opp når ting ikke leveres som avtalt. Du motiveres av hektiske perioder, samtidig som du forstår viktigheten av balanse.
Kvalifikasjoner:
Erfaring som Bid Manager eller tilsvarende rolle
Ønskelig med bransjekunnskap innen Facility Management, renhold, mat eller eiendom (ikke et krav)
God forståelse for anbudsprosesser og offentlige anskaffelser
Flytende norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
God kompetanse i Word og PowerPoint
Vi tilbyr
Stor frihet under ansvar og mulighet til å påvirke arbeidsprosesser
Et sosialt og inkluderende arbeidsmiljø med samlinger, kick-offs og faglig utvikling
En spennende reise i et selskap med vekstambisjoner og fokus på bærekraft
Send oss din søknad – vi gleder oss til å høre fra deg!
Ved spørsmål om stillingen, ta kontakt med seniorrådgiver i Adecco Select, Hanne Holst, på telefon 23 29 00 00.
Din søknad og CV registreres via søknadslinken. Av hensyn til personvern/GDPR behandler vi ikke søknader mottatt pr. e-post.
Vi gjennomfører bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater via vår samarbeidspartner Semac AS, www.semac.no.
Søknadsfrist: Snarest
Ferdigheter
- Anbudsprosesser i B2B - markedet
- Anskaffelser
- Gode norsk- og engelskkunnskaper
- Microsoft Power Point 2011
- Microsoft Word
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: Lilleakerveien 10, 0283 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Drift og vedlikeholdstjenester, Renovasjon og renhold, Storhusholdning og catering
- Stillingsfunksjon: Forretningsutvikling og strategi, Løsningssalg, Prosjektledelse
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
anbudsprosesser, facility management, bid manager, tilbudsprosess, offentlige anskaffelser
(1/2)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 442891555
- Sist endret


