Kundeservicemedarbeider og showroom-/resepsjonsansvarlig
Jdd Utstyr AS
- Frist 14.1.2026
- Ansettelsesform Fast
Bli med i Norges hyggeligste kundeservice – og møt kundene våre ansikt til ansikt
Lyst til å jobbe i skjæringspunktet mellom kundeservice, showroom og vertskap?
Vi i JDD Utstyr AS søker en engasjert og serviceinnstilt kundeservicemedarbeider med driftsansvar for showroom og resepsjon.
Hos oss er kunden alltid i fokus - enten kontakten skjer på telefon, e-post eller fysisk hos oss i Søgne.
Hva tilbyr vi deg?
En variert og sosial arbeidshverdag
Driftsansvar for showroom og mottak av kunder og forhandlere
Mulighet til å jobbe tett på produktene vi selger
Flotte, moderne kontorer og showroom i Søgne
Et inkluderende arbeidsmiljø med godt humør
Arbeid med kvalitetsprodukter og sterke merkevarer som Lumary, Derax, Luxu - samt flere kjente leverandører
Hva går jobben ut på?
Betjene kundeservice via telefon, e-post og chat
Ta imot kunder og forhandlere i showroom
Sørge for at showroom til enhver tid er ryddig, oppdatert og riktig eksponert
Fylle på varer og holde orden i utstillinger (noe lett fysisk arbeid inngår)
Utlevering av varer til kunder som henter hos oss
Resepsjon og generelt kundemottak
Registrere og følge opp ordrer
Håndtere returer og enklere logistikkoppgaver
Bidra med administrative oppgaver ved behov
Hvem ser vi etter?
Du er serviceinnstilt og liker å møte mennesker
Du trives med både fysisk og digital kundekontakt
Du er strukturert og pålitelig, og du tar ansvar
Du kommuniserer godt på norsk, både muntlig og skriftlig
Du har grunnleggende IT- og systemforståelse
Interesse for produktene vi selger er en fordel
Erfaring fra kundeservice, butikk, resepsjon eller tilsvarende er positivt
Hvem passer stillingen spesielt godt for?
Deg som liker variasjon i arbeidsdagen
Deg som er opptatt av orden, presentasjon og kundeopplevelse
Deg som trives i en vertskapsrolle
Deg som liker å være et naturlig første møte med bedriften
Slik søker du
Klikk på søkeknappen på denne siden. Her registrerer du deg hos Jobzone og laster opp CV og en kort søknad - gjerne så snart som mulig.
Vi behandler søknader fortløpende og kan gjennomføre intervjuer før fristen.
Søknader mottas ikke på e-post av hensyn til personvern (GDPR).
Jobzone bistår oss i rekrutteringsprosessen.
Kontaktperson: Ulf M. Singstad - tlf. 474 69 957
Søknadsfrist: 14. januar 2026
Stillingsdetaljer
Arbeidssted: Østre Lohnelier 84, Søgne
Stillingsprosent: 100 %
FerdigheterAI-generert
- Ekspedisjonsarbeid
- Modul 1, 7 dager - grunnleggende IT forståelse
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
I 2025 omsetter vi for over 65 millioner kroner, med betydelig vekst fra året før. Vi er en 100 % norskeid bedrift med varelager i Norge, og har nylig flyttet inn i moderne kontor og lagerlokaler på Lohnelier i Søgne.
Hos oss er godt humør og en positiv innstilling ikke bare ønsket – det er en del av hverdagen. Og ja: Vi tror på Norges hyggeligste kundeservice.
- Sektor: Privat
- Sted: Østre Lohnelier 84, 4642 Søgne
- Bransje: Annet, Butikk og varehandel, Grossisthandel import/eksport
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Produktsalg, Resepsjon
Nøkkelord
Kundeservice, resepsjon, kundemottak, showroom, kommunikasjon
Glade kolleger (1/10)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 442816479
- Sist endret
