
Kunde- og salgskonsulent
Boligbyggelaget Usbl
- Frist 11.1.2026
- Ansettelsesform Fast
Vil du jobbe med salg og kundeservice i Norges neste største boligbyggelag?
Bli med på reisen – Usbl vokser!
Usbl er et av Norges største boligbyggelag – og vi vokser. Med 125.000 medlemmer, over 80.000 forvaltede boenheter og en tomtebank på mer enn 3.300 boliger, har vi ambisjoner om å sette standarden for moderne boligforvaltning og utvikling.
Vi er 365 engasjerte ansatte fordelt på seks regioner, og sammen bygger, forvalter og forbedrer boliger med mål om å levere den beste kundeopplevelsen – hver eneste dag. Hos oss møter du en prestasjonskultur der faglig dyktighet, samarbeid og utvikling står sentralt. Vår samarbeidspartner på e-læring har kåret oss til årets lærende bedrift 2024.
Les gjerne mer om hvordan det er å jobbe hos oss ved å trykke "Jobb hos oss" i høyre panel.
Nå leter vi etter deg som brenner for å gi god kundeservice og ansvarlig saksbehandling.
Om stillingen
Kundesenteret er førstelinje for hele Usbl, og som en del av vårt team vil du ta imot henvendelser fra våre eksisterende og potensielle kunder, medlemmer, meglere, boligkjøpere og beboere i våre forvaltede boligselskaper. Du vil gi råd og veiledning, utføre variert saksbehandling innenfor ulike forretningsområder og være en ambassadør for våre produkter og tjenester. Det er stor bredde i arbeidsoppgavene og bratt læringskurve. En spennende rolle hvor du vil være sentral i å forstå kundebehov ifm. å forbedre brukeropplevelsen og effektivisere prosesser.
Vi ser etter deg som har
Relevant utdannelse (bachelornivå). Gjerne innen kundebehandling og/eller salg, økonomi, markedsføring, administrasjon eller lignende.
Erfaring med saksbehandling eller kundebehandling er det en fordel.
God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk.
Gode digitale ferdigheter.
Evne til å sette deg raskt inn i regelverk og prosedyrer.
Vi tror du vil lykkes og trives best hos oss hvis du er
Serviceinnstilt med evne til å kommunisere godt med både kunder og kollegaer.
Strukturert, nøyaktig og kvalitetsbevisst – selv i en hektisk hverdag.
Glad i høyt tempo og evner å håndtere mange saker parallelt.
Løsningsorientert og fleksibel – villig til å «brette opp ermene» når det trengs.
Selvstendig, men også en lagspiller som bidrar positivt til arbeidsmiljøet.
Hvordan er det å jobbe i Usbl?
Vi er et inkluderende, faglig sterkt og ambisiøst arbeidsmiljø med fokus på kontinuerlig utvikling
Som ansatt blir du medlem i Usbl og kan nyte godt av våre medlemsfordeler som forkjøpsrett, rabatter og bærekraftige tilbud
Vi holder til i moderne lokaler midt i Oslo sentrum med kantine og takterrasse
Vi har fleksibel arbeidstid, sommertid og mulighet for hjemmekontor
Vi har firmahytter
Vi gir støtte til treningsavgiften din
Vi arrangerer sosiale og faglige samlinger og har et aktivt bedriftsidrettslag
Usbl har som mål å gjøre det «enklere å bo og leve». Vi har økt satsning både mot privatpersoner, utbyggere og mot borettslag og sameier, og vi har sterke vekstambisjoner i årene som kommer. Dette gjør Usbl til et spennende sted å jobbe.
Har du lyst til å være med på laget vårt?
Send din søknad ved å trykke “søk her” gjerne så snart som mulig, men senest 11.01.26. Vi vil gjerne at du legger ved CV, vitnemål og attester. Gleder oss til å høre fra deg!
FerdigheterAI-generert
- Digitale ferdigheter
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
- Sektor: Privat
- Sted: Arbeidersamfunnets plass 1, 0181 Oslo
- Bransje: Eiendom
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Salg
- Arbeidsspråk: Norsk
Annonseinformasjon
- FINN-kode 442311093
- Sist endret
