Senior Forretningskonsulent Logistikk
Oseberg Solutions AS
- Frist 5.1.2026
- Ansettelsesform Fast
Spennende stillings som konsulent innen logistikk og handel, sentralt i Oslo
Avdeling Handel i Oseberg Solutions søker en analytisk og faglig sterk konsulent med erfaring fra handel og kjededrift - gjerne innen fashion eller retail. Som del av vår avdeling får du en sentral rolle i å utvikle kundeforhold, skape verdi og levere gode kundeopplevelser.
Vi ser etter deg som er nysgjerrig, teknisk, initiativrik og strukturert, med gjennomføringskraft og en genuin interesse for å finne løsninger som gir verdi for kundene. Du trives i en rådgivende rolle og motiveres av å jobbe med teknologi og forretningsprosesser.
Hva vil du jobbe med hos oss?
Som forretningskonsulent hos oss jobber du ikke bare med systemer – du jobber med mennesker, prosesser og løsninger som faktisk brukes. Du vil jobbe med oppgaver i Microsoft Dynamics 365 Business Central og andre tilhørende verktøy, i tillegg til spennende tredjepartsløsninger og integrasjoner. Samtidig vil du bli en viktig rådgiver for kundene våre innen hovedområder som innkjøp, lager og salg.
Vi tror på langsiktige kundeforhold. Det betyr at du får tid og rom til å forstå virksomhetene og se resultater av løsningene du er med på å utvikle. I tillegg vil du som erfaren konsulent kunne bidra i pre-sales-aktiviteter og direkte kontakt med kunder, der din innsikt i logistikk og forretningsprosesser hjelper mulige kunder å forstå verdien av våre løsninger.
Ønsket bakgrunn og erfaring:
Du har solid erfaring og bakgrunn innen logistikk - gjennom relevant utdanning (gjerne i kombinasjon med økonomi/IT), praktisk arbeid eller en kombinasjon av disse.
Det er en fordel om du har erfaring som konsulent eller superbruker fra ERP løsninger, aller helst Microsoft Dynamics 365 Business Central.
God forståelse for forretningsprosesser og praktisk erfaring fra virksomheter innen handel og kjededrift vil være en fordel.
Evne til å kommunisere med personer på alle nivåer hos våre kunder.
Det er et krav at du behersker norsk (evt et av de andre skandinaviske språkene) flytende både muntlig og skriftlig, i tillegg til å kunne benytte engelsk som arbeidsspråk.
Hvorfor velge Oseberg Solutions?
Utfordrende og spennende arbeidsoppgaver: Du får jobbe med det nyeste innen teknologi, og vil være med på å forme løsninger for våre kunder i spennende bransjerettede prosjekter.
Mulighet til faglig og personlig utvikling: Vi satser på kontinuerlig læring og kompetanseutvikling. Hos oss får du muligheten til å utvikle deg både innen logistikkfaget, teknologi og spennende løsninger.
Et inspirerende og sosialt arbeidsmiljø: Et godt arbeidsmiljø er noe vi setter høyt. Vi er en gjeng som støtter hverandre, både profesjonelt og sosialt. Vi har et arbeidsmiljø preget av samarbeid, engasjement og kunnskapsdeling.
Fleksibilitet og påvirkning: Vi legger til rette for «work-life-balance» for alle våre medarbeidere. Du får stor mulighet til å påvirke både din egen hverdag og arbeidsoppgaver, i tråd med din kompetanse og interesse.
Lokasjon og personalordninger: Vi holder til i nyoppussede lokaler svært sentralt ved Nationaltheatret, med en god kantineordning. I tillegg tilbyr vi gode personal-, pensjons- og forsikringsordninger til våre ansatte.
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
Oseberg Solutions AS ble etablert i 2000 og skal være Norges ledende leverandør av Microsoft forretningsløsninger. Vår visjon er å 'Skape mer effektive virksomheter'. Som strategisk samarbeidspartner med stort personlig engasjement, hjelper vi våre kunder til å drive mer effektivt med smarte, helhetlige og effektive løsninger for god virksomhetsstyring.
For våre mer enn 80 medarbeidere er hovedfokus Microsoft Dynamics 365 Business Central, Dynamics 365 Customer Engagement, Copilot, Power Platform, utvalgte 3. parts løsninger som kompletteres med egenutviklede apper.
Oseberg Solutions er et selskap som legger stor vekt på sosialt miljø og faglig utvikling som en del av bedriftens suksessfaktor. Våre verdier er viktige for en sterk selskapskultur, og forteller våre kunder hva de kan forvente av oss og hva vi kan forvente av hverandre. Vi er innovative, pålitelige, har gjennomføringskraft og et sterkt engasjement.
- Sektor: Privat
- Sted: Kronprinsens gate 17, 0251 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Butikk og varehandel, IT - programvare, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: Forretningsutvikling og strategi, Konsulent, Rådgivning
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
konsulent, logistikk, handel, ERP, Microsoft
Annonseinformasjon
- FINN-kode 442252576
- Sist endret
