Partner
People Jessheim
- Frist Søknader behandles fortløpende
- Ansettelsesform Fast
Partner innen rekruttering, konsulent og vikarformidling
I People har vi gleden av å jobbe sammen med våre kunder med å skreddersy, bygge og forvalte deres viktigste ressurs, de ansatte. People har siden 2002 hjulpet tusenvis av jobbsøker med å få drømmejobben, samtidig har våre kunder som er alt fra små lokale virksomheter til store globale selskaper, funnet sine drømmekandidater.
Vi fortsetter vår sterke vekst og er på god vei til å bli Nordens ledende bemanning og rekrutteringskjede. Med 37 veletablerte lokalkontorer over hele landet, preget av engasjerte og dyktige partnere og franchisetakere, ekspanderer vi nå. 1. april åpner vi et nytt kontor på Jessheim. For å maksimere vårt potensial der, søker vi nå engasjerte og ambisiøse partnere.
Som Partner får du en sentral rolle i et positivt, pulserende og ambisiøst forretningsutviklingsmiljø med et høyt faglig nivå. Du vil bli en del av et landsdekkende nettverk og samarbeide tett med dyktige kollegaer for å skape suksess.
Hva består arbeidet som partner i People av?
I People har vi en meget fleksibel hverdag, hvor ingen dag er lik, men under har vi satt opp noen av de vanligste i en arbeidsuke.
Planlegger og gjennomfører kundemøter
Din oppgave er å etablere den første avgjørende kundekontakten gjennom prospektering og møtebooking, identifisere personalbehov hos nye og eksisterende kunder, analysere arbeidsmiljø, bedriftskultur og finne frem til de beste bemannings- og rekrutteringsløsningene for kunden. Ved utarbeidelse av stillingsprofiler i samarbeid med rekrutteringsteamet skal dere finne frem til det essensielle som bidrar til den perfekte match mellom våre kunder og kandidater.
Rådgiving og bygge innsikt
Våre kunder ønsker innspill og innsikt i kandidatmarkedet og bistand til å definere roller. En del av rollen som partner er å samle innsikt og identifisere muligheter og vekst for kundene, kandidatene og People.
Kandidatutvelgelse og gjennomføring av intervjuer
Etter at vårt rekrutteringsteam har funnet frem de beste kandidater som matcher med stillingsprofilen, er det ditt ansvar å velge hvilke kandidater som skal presenteres og intervjues sammen med kunden.
Oppfølging av utleide konsulenter
Våre konsulenter er vår viktigste ressurs, som partner er det vår oppgave å sørge for at alle våre utleide konsulenter trives på den arbeidsplass de jobber på. Som partner er du kandidatens nærmeste leder og sparringspartnere for kandidatens ønsker for videre karriere.
Her er litt av hva vi tilbyr
- Alt av støttefunksjoner på plass som IT, økonomi, finansiering, markedsføring og mye mer. Dette innebærer at vi tar hånd om alt det praktiske, slik at du kan ha fokus på salgsvekst, kundepleie og mersalg.
- Bransjens beste betingelser basert på egen omsetning, uten øvre tak
- Tilgang til framforhandlede kundeavtaler i ditt distrikt
- Du blir en del av Norges største kjede av selvstendige bemanning og rekrutteringsbyråer.
- Ingen investeringer annet enn egen tid og arbeidsinnsats.
- Et nettverk av fantastiske, likesinnede kollegaer
- Vi tilbyr hybridløsninger for arbeid på kontoret og hjemmekontor - selv om vi ser det som fornuftig med mest mulig fysisk tilstedeværelse på kontoret i oppstartsfasen.
- Vårt komplette opplæringsprogram
Hvem er du
Vi søker deg som kan skape resultater, er iherdig, nytenkende, utadvendt, positiv, initiativtakende og en optimist som liker litt konkurranse, og enda mer å vinne, og i tillegg er flink til å bygge tillit og skape langsiktige kunderelasjoner.
Du trigges av å bygge egen portefølje, samt å lede egne kandidater og er villig til å jobbe hardt for å få god økonomisk uttelling, frihet og handlerom.
Lyst til å bli en del av People?
Hvis du liker å kunne jobbe selvstendig å styre din egen arbeidsdag. Da har du nå muligheten til å få hva vi mener er helt klart verdens beste jobb! Nå skal vi skape nye muligheter i for bedrifter og kandidater i Øvre Romerike.
Send din søknad med det samme. Vi innkaller kandidater fortløpende så jobben kan derfor bli besatt innen søknadsfristen utløper.
FerdigheterAI-generert
- Forretningsutvikling
- Kandidatscreening
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 2
- Sted: Jessheim, Norge, Jessheim, 2069 Jessheim
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Butikk og varehandel, HR, organisasjonsutvikling og rekruttering, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: HR, personal og rekruttering, Konsulent, Løsningssalg
Nøkkelord
Business 360, Markedsarbeid, Salg i bedriftsmarkedet, Account Management, B2b salgserfaring
(1/6)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 442174815
- Sist endret
