Asst. Shore Excursion Manager & Asst. Crew Travel Coordinator
European Cruise Service
- Frist 27.1.2026
- Ansettelsesform Sommer/Sesong
Vil du jobbe innen cruisebransjen? Vi søker etter flere sommerassistenter i BERGEN!
Vi søker etter engasjerte og motiverte assistenter til ulike avdelinger i vårt firma. Er du nysgjerrig på logistikken bak cruiseanløp i Norge samt liker utfordringer ved å koordinere og planlegge? Er du engasjert og nøyaktig i arbeidet ditt, selv i hektiske perioder?
Da er du den rette personen til å jobbe hos oss i sommer!
Assistant Shore Excursion:
I denne rollen er du assistent til en av våre managere for å håndtere følgende oppgaver ved anløp av cruiseskip:
Bistå i planlegging og gjennomføring av utflukter
Kommunisere med leverandører og bekrefte bestillinger
Administrativt arbeid, forberedelse / etterarbeid i forbindelse med anløp
Bidra og hjelpe til på kaien med organisering av busser og guider. Kontroll, oversikt og opptelling av billetter.
Være i kontakt med ansatte og gjester fra cruiseskip for å koordinere utflukter
Assistant Crew Movement:
Arbeidsoppgaver innebærer:
Koordinering av transport- og hotellbestillinger i forbindelse med av- og påmønstring
Å utstede nødvending reisedokumentasjon for påmønstrende mannskap i henhold til gjeldende regelverk
Kvalitetssikring av reiser for internasjonalt mannskap til - og fra Norge
Bistå med andre forefallende oppgaver innenfor mannskapsbytte
Kvalifikasjoner:
· Behersker engelsk og norsk, skriftlig og muntlig på min. nivå B2 (flere språk er av stor fordel særlig for shore excursion)
· Du behersker MS Office og er komfortabel med å arbeide med PC og telefon
· Du er tilgjengelig hele sommeren (ansettelsesperioden)
· Det er av fordel om du har jobbet innen turisme/reiseliv tidligere
Om deg:
· Du er ansvarsbevisst og har stor arbeidskapasitet
· Du er detaljorientert og jobber strukturert, også under høyt arbeidspress
· Du trives med å jobbe både selvstendig og i team
· Du er utadvendt og positiv
· Du er rolig og klarer å håndtere flere utfordringer samtidig
· Du er opptatt av kvalitet og tar eierskap for eget arbeid
· Du er fleksibel og kan jobbe overtid eller i helger når det er behov
Vi tilbyr:
· Internasjonalt miljø med varierte oppgaver
· En spennende arbeidsdag med høyt tempo
· Ansettelsesperiode: oppstart fra 1. mars til 31. august, med mulighet for forlengelse. Søkere som ikke kan jobbe i perioden juni - august vil ikke bli vurdert.
· Lønn etter avtale
Sted:
· Hovedkontoret ligger i Bergen sentrum, Skoltegrunnskaien - like ved Bontelabo
· Lett tilgjengelig til offentlig transportmiddel
Vennligst oppgi hvilken stilling du selv mener kan passe deg best samt når du er tilgjengelig for å starte.
Er det deg vi leter etter?
Ferdigheter
- B2 norsk språkprøve
- Dataferdigheter
- Microsoft Office
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
ECS representerer mange av de største cruiserederiene i verden og legger forholdene til rette for over 2000 cruiseanløp i Skandinavia og Storbritannia.
Vi har hovedkontor i Bergen.
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 5
- Sted: Skoltegrunnskaien 1, 5035 Bergen
- Hjemmekontor: På kontoret
- Bransje: Maritim og offshore, Reise og turisme, Transport og logistikk
- Stillingsfunksjon: Kontorarbeid, Koordinering, Kvalitetssikring
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
logistikk, ruteplanlegger, koordinere, kvalitetssikring, sommerassistenter
Annonseinformasjon
- FINN-kode 442154017
- Sist endret

